Hotel Brilio Asakusabashi
Hotel aan het vlonderpad van Tokyo met een 24-uurs receptie
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Brilio Asakusabashi





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 126
5 aug - 6 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Familiekamer, niet-roken, hoek (Japanese Western Style) laden

Familiekamer, niet-roken, hoek (Japanese Western Style)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een gratis extra futonmatras
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken, hoek (Western Style) laden

Standaard kamer, niet-roken, hoek (Western Style)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Misschien vind je dit ook leuk

ANA Holiday Inn Tokyo Bay by IHG
Shinagawa
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Parkeerplaatsen beschikbaar
8.0 van 10, Zeer goed, 4 beoordelingen
De prijs is € 125
4 aug - 5 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Yanagibashi 2-16-16, Taito, Tokyo, Tokyo, 111-0052
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Tokyo Bay Shiomi Prince Hotel
Tokyo Bay Shiomi Prince Hotel
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 3.291 beoordelingen
De prijs is € 214
22 aug - 23 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen JPY 100 en JPY 200 per persoon per nacht en is gebaseerd op het kamertarief. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van onder de JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Contacteer de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Voor sommige faciliteiten is de toegang beperkt. Voor meer informatie kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Brilio Asakusabashi Tokyo
Hotel Brilio Asakusabashi Hotel
Hotel Brilio Asakusabashi Tokyo
Hotel Brilio Asakusabashi Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Brilio Asakusabashi
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie en kleine kinderen
9 jul 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Damian
Reisde met een groep
20 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Damian
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Joshua
13 jun 2025
Joshua
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Wan Yee
Reisde met een groep
13 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wan Yee
5 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Valerie
12 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Valerie
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Kan
28 mei 2025
Kan
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Kan
28 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kan
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Mai
Reisde met een groep
25 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mai
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Yooja
Reisde met een groep
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yooja
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Joanna
Reisde met familie en kleine kinderen
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joanna
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
ashfaq
Reisde met familie
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ashfaq
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jason
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jason
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Kiyoshi
Reisde met een groep
3 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kiyoshi
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Yin Qiao
Reisde met een groep
28 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yin Qiao
5 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
SANAE
Reisde met familie
14 feb 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SANAE
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
KA LAI
Reisde met familie en kleine kinderen
9 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KA LAI
5 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Kitie
15 jan 2025
Kitie
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Kitie
7 dec 2024
Kitie
4 nachten verbleven in december 2024
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
10 apr 2024
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
不夠完美的住宿經驗
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
30 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Tomoko
Reisde met familie en kleine kinderen
9 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomoko
3 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
LAU YIM
8 jul 2023
LAU YIM
3 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Petter
Reisde met familie
17 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Supert opphold!
Petter
2 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Roberto
Reisde met familie
5 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roberto
10/10 – Uitstekend
Chiaki
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
4 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chiaki
1 nacht verbleven in april 2023
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- All-inslusivehotels in Santo Domingo
- Bera Hotel Alanya
- Hotel Beatriz Costa & Spa
- Van der Valk Hotel Wolvega - Heerenveen
- Hotels in Bregenz
- Campanile Lens
- ELA Excellence Resort Belek - All Inclusive
- Van der Valk Hotel Spa
- MS King Tut I Nile Cruise
- Les Deux Tours
- Djerba Plaza Thalasso & Spa
- Gasthof Lederhose
- Hotels in Morzine
- Hotel Villa Fontaine Grand Tokyo - Shiodome
Vluchten
Autoverhuur
Activiteiten
Vakantiehuizen