Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hearton Hotel Higashishinagawa





Bij Hearton Hotel Higashishinagawa zijn er de volgende voorzieningen: een droogkuis/wasserijservice, conferentieruimte en een restaurant. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 68
16 sep - 17 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
19 van 19 kamers weergeven
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken (24 sqm) laden

Driepersoonskamer, niet-roken (24 sqm)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (21 sqm) laden

Twin kamer, niet-roken (21 sqm)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken (16 sqm) laden

Eenpersoonskamer, niet-roken (16 sqm)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(19 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer, niet-roken (16 sqm, Semi-Double) laden

Economy tweepersoonskamer, niet-roken (16 sqm, Semi-Double)
9,0 van 10
Fantastisch
(17 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, roken (16 sqm) laden

Eenpersoonskamer, roken (16 sqm)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Driepersoonskamer, roken (24 sqm) laden

Driepersoonskamer, roken (24 sqm)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer, roken (21 sqm) laden

Twin kamer, roken (21 sqm)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer, roken (16 sqm) laden

Economy tweepersoonskamer, roken (16 sqm)
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Semi Double Bed Room Non Smoking laden

Semi Double Bed Room Non Smoking
Alle foto's voor Twin Room Smoking laden

Twin Room Smoking
Alle foto's voor Single Room Non Smoking laden

Single Room Non Smoking
Triple Room Non Smoking
Alle foto's voor Semi Double Bed Room Smoking laden

Semi Double Bed Room Smoking
Alle foto's voor Economy Twin Room laden

Economy Twin Room
Alle foto's voor Triple Room Smoking laden

Triple Room Smoking
Twin Room Non Smoking
Alle foto's voor Single Room Smoking laden

Single Room Smoking
Medium Twin Room Non Smoking
Medium Twin Room Smoking
Misschien vind je dit ook leuk

Shiba Park Hotel
Minato
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.024 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4-13-27 Higashishinagawa, Shinagawa-ku, Tokyo, Tokyo-to, 1400002
Over deze accommodatie
Hearton Hotel Higashishinagawa
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen JPY 100 en JPY 200 per persoon per nacht en is gebaseerd op het kamertarief. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van onder de JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Contacteer de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1650 voor volwassenen en JPY 825 voor kinderen
- Betaald parkeren: JPY 1500 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hearton Hotel Higashishinagawa Shinagawa
Hearton Higashishinagawa
Hearton Higashishinagawa Tokyo
Hearton Hotel Higashishinagawa
Hearton Hotel Higashishinagawa Shinagawa, Tokyo
Hearton Hotel Shinagawa
Hearton Hotel Higashishinagawa Hotel
Hearton Hotel Higashishinagawa Tokyo
Hearton Hotel Higashishinagawa Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hearton Hotel Higashishinagawa
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,6/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
22 mrt 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
10 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Roberto
1 aug 2025
Roberto
1 nacht verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
toshimichi
17 jul 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
toshimichi
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Kazuki
9 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazuki
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Akari
8 jun 2025
Akari
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
TORU
4 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
TORU
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Kaori
1 jun 2025
Kaori
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
chiharu
Reisde met familie
31 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
chiharu
2 nachten verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
seiji, Kumamoto, Cyuuouku,
30 mei 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
seiji
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
HIROMI
Zakenreiziger
30 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen

HIROMI
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Hideki
Zakenreiziger
27 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hideki
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
KEISHI
23 mei 2025
KEISHI
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Kenneth
Reisde met familie
23 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kenneth
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
22 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Carlos
Reisde met familie
22 mei 2025
Positief: Voorzieningen
Carlos
4 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
AKIKO
Zakenreiziger
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
AKIKO
1 nacht verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Mayumi
17 mei 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mayumi
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
AKIKO
14 mei 2025
Positief: Netheid
AKIKO
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Mizuki
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mizuki
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Edison
12 mei 2025
Edison
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
11 mei 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
清掃だけ改善すればいいホテルになる!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Beth
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beth
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Hugo
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hugo
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
TAKUMI
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TAKUMI
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2025