HOTEL SUI KANDA byABEST
Hotel met een restaurant, in de buurt van Keizerlijk paleis van Tokyo
Fotogalerie voor HOTEL SUI KANDA byABEST





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer (Non Smoking) laden

Standaard Twin kamer (Non Smoking)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed (Non Smoking) laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed (Non Smoking)
8,2 van 10
Zeer goed
(32 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer (Non smoking) laden

Deluxe tweepersoonskamer (Non smoking)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer (Non Smoking) laden

Deluxe Twin kamer (Non Smoking)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer, 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (Run of the House) laden

Kamer, 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (Run of the House)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken laden

Superior Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Waterkoker
Standaard eenpersoonskamer, 1 tweepersoonsbed (Non Smoking)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Waterkoker
Misschien vind je dit ook leuk

Shiba Park Hotel
Minato
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.015 beoordelingen
De prijs is € 138
28 nov - 29 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-9-15 Kajicho, Chiyoda-ku, Tokyo, Tokyo, 101-0044
Over deze accommodatie
HOTEL SUI KANDA byABEST
Gelijkaardige accommodaties

Sotetsu Fresa Inn Kanda Otemachi
Sotetsu Fresa Inn Kanda Otemachi
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.124 beoordelingen
De prijs is € 89
24 nov - 25 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor Japans ontbijt: ongeveer JPY 1300–1500 voor volwassenen en JPY 1300–1500 voor kinderen
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 2000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- De accommodatie berekent een toeslag van 5 procent op betalingen met een kredietkaart
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
ICI HOTEL Kanda RELIEF
ICI Kanda RELIEF
ICI HOTEL Kanda By RELIEF Tokyo
ICI HOTEL Kanda by RELIEF
HOTEL SUI KANDA byABEST Hotel
HOTEL SUI KANDA byABEST Tokyo
HOTEL SUI KANDA byABEST Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over HOTEL SUI KANDA byABEST
8,8
Uitstekend
8,8
Netheid
8,8
Locatie
9,0
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Cornelis
Reisde met partner
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cornelis
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Voor herhaling vatbaar
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Sander
27 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sander
8 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Theo
20 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima plekje in Tokyo
Theo
4 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
10 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Bradley
11 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bradley
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Catherine
Reisde met familie
9 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Catherine
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Glenda
Reisde met familie
9 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Glenda
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Melinda
Reisde met partner
4 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Melinda
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
evie
29 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
evie
13 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Randi
Reisde met een groep
28 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Randi
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Supardin Bin
Reisde met een groep
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Supardin Bin
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Maya
14 okt 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Maya
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Mark, Dallas
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
2 nachten verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
れいこ
6 okt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
れいこ
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
ELIZABETH
Reisde met familie
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ELIZABETH
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Kyosuke
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kyosuke
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Patrick
Reisde met familie
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patrick
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Ilya
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ilya
8 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Alex
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alex
4 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Hiromi
Reisde met een groep
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiromi
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Chiyoji, MAIBARA
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Chiyoji
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
John
6 aug 2025
John
2 nachten verbleven in april 2025

















