Hotel Resol Akihabara

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, in de buurt van Uenopark

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Resol Akihabara

Serveert ontbijt, lunch, diner, Italiaanse gerechten
Twin kamer, niet-roken (17sqm) | Uitzicht vanaf balkon
Exterieur
Lobby
1 slaapkamer, donsdekens, gratis wifi, beddengoed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Restaurant
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Twin kamer, niet-roken (Large, 27sqm)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een ligbad
  • 27 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (Moderate, 15sqm)

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een ligbad
  • 15 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard tweepersoonskamer, voor 1 persoon, niet-roken (14 sqm)

9,0 van 10
Fantastisch
(9 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een ligbad
  • 14 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Twin kamer, niet-roken (17sqm)

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een ligbad
  • 17 m²
  • Uitzicht op de rivier
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (14sqm)

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(17 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een ligbad
  • 14 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
2-25-12 Kanda Sudacho, Chiyoda, Tokyo, Tokyo, 101-0041

In de buurt

  • Uenopark - 2 min. rijden - 1.4 km
  • Tokyo Dome - 3 min. rijden - 2.4 km
  • Keizerlijk paleis van Tokyo - 4 min. rijden - 2.7 km
  • Tokyo Skytree - 5 min. rijden - 4.6 km
  • Tokyotoren - 6 min. rijden - 6.7 km

Lokaal vervoer

  • Station Akihabara - 2 min. wandelen
  • Station Iwamotocho - 2 min. wandelen
  • Tokio (HND-Haneda) - 34 min. rijden

Restaurants

  • ‪居酒屋和が家 - ‬2 min. wandelen
  • ‪だん家秋葉原店 - ‬2 min. wandelen
  • ‪ミライザカ - ‬2 min. wandelen
  • ‪すし屋銀蔵 - ‬2 min. wandelen
  • ‪大阪王将岩本町店 - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Resol Akihabara

Hotel vlak bij Uenopark
Hotel Resol Akihabara bevindt zich dicht bij Tokyo Dome en Keizerlijk paleis van Tokyo en biedt een droogkuis/wasserijservice en een restaurant. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Een Engels ontbijt (toeslag), parkeerplaatsen ter plaatse en een lift
  • Een automaat, bagageopslagruimte en een 24-uurs receptie
  • Beoordelingen van gasten zeggen niets dan goeds over het behulpzame personeel en de locatie
Kamervoorzieningen
De 143 kamers bieden veel comfort dankzij airconditioning en voorzieningen zoals gratis wifi.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Diepe ligbaden, toiletten met elektronische bidets en gratis toiletartikelen
  • Koelkasten, waterkokers en verwarming

Talen

Engels, Japans

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Er gelden hoogtebeperkingen voor parkeren ter plaatse
  • Parkeren ter plaatse alleen op verzoek
  • Overdekte parkeerplekken ter plaatse (JPY 2.500 per dag; inclusief in- en uitrijden)
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks Engels ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 09.30 uur: JPY 2.000 voor volwassenen en JPY 2.000 voor kinderen
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • イルキャンティ

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Schoonmaakservice (op verzoek)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Donzen dekbed

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Diep bad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 40 inch

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 02.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na middernacht te arriveren. 
Als je nog vragen hebt, kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Voor bepaalde kamers zijn afwijkende incheck- en uitchecktijden aangegeven. Deze tijden hebben voorrang op de standaard incheck- en uitchecktijden.
Er wordt elke 4 dagen schoongemaakt. De vermelde schoonmaakkosten zijn van toepassing op extra schoonmaakverzoeken. Dagelijks wordt afval opgehaald en worden de handdoeken verschoond zonder toeslag.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Kinderen van 5 jaar en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stadsbelasting ligt tussen JPY 100 en JPY 200 per persoon per nacht en is gebaseerd op het kamertarief. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van onder de JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Contacteer de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor Engels ontbijt: ongeveer JPY 2000 voor volwassenen en JPY 2000 voor kinderen
  • Betaald parkeren (overdekt): JPY 2500 per dag (incl. in- en uitrijden)
  • Schoonmaakkosten: JPY 1500 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

HOTEL RESOL AKIHABARA Tokyo
RESOL AKIHABARA Tokyo
RESOL AKIHABARA
Hotel Resol Akihabara Hotel
Hotel Resol Akihabara Tokyo
Hotel Resol Akihabara Hotel Tokyo

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Resol Akihabara?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Hotel Resol Akihabara voor parkeren?

Parkeren kost JPY 2500 per dag. De parkeermogelijkheden zijn beperkt.

Hoe laat kan ik bij Hotel Resol Akihabara inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 02.00 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Resol Akihabara uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Hotel Resol Akihabara?

Dit hotel ligt in Chiyoda, op 3 km afstand van Uenopark, Tokyo Dome en Keizerlijk paleis van Tokyo. Ook Tokyo Skytree en Tokyotoren liggen op 10 km afstand. Station Iwamotocho en Station Akihabara liggen op 5 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel Resol Akihabara

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 502 van 753 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 194 van 753 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 33 van 753 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 18 van 753 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 753 beoordelingen

9,4/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Desiree

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

heel goed hotel

heerlijk hotel lekker vlakbij station en zeer betaalbaar
3 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Modern en nieuw hotel uit 2019, kamer is voorzien van alle gemak en lekkere douche. Ontbijt is uitgebreid ook Europees. Bed is beetje smal. Lokatie is op 5 min van metro en electro winkels.
3 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Rowena

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were very professional and friendly. It is reasonably priced, walkable to the stations, shops, and restaurants. It is great to have breakfast everyday with the view of the canal.
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Cosmos

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
前枱員工十分有禮
4 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Chu Yip

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall is good! The drip coffee is great But the bath is a bit dirty
3 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Min Jun

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staffs are very nice and helpful. They received my luggage and helped me to restore it before I arrived.
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Margil

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nearby area was under construction but did not make much noise that we noticed. A bit of dust in the air outside the hotel, due to construction. Probably the smallest room we stayed in during our trip, but still nice. Staff was helpful
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Rowena

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was wonderful!
4 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

AKIRA

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
チェックイン時のフロント対応など非常に親切でとてもよかったです。部屋もきれいで掃除も行き届いておりました。また機会があれば利用したいです。
4 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Raymond

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great Breakfast. Good location. Free storage before check-in and after check-out is very helpful. The bathroom can use a hook for hanging clothing or a bath towel. No face towels, just mid-size ones.
4 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Emilie

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location few minutes away from Akihabara station. Room was nice with AC and a portable fan, a couch and a small table in front of the tv. Super cute robot at the front desk makes it fun to be around. Great breakfast buffet ! Would book again here !
3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Mauricio

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great Location. The personal was very kind. It has a lot of character and is cool.
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Andrew

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location is really great. Literally 2-3 minutes from the station and across the river so it's not noisy despite being right next to Akihabara. Also lots of transport options available with the JR station as well as stations on the JR Shinjuku line meaning you can go west very easily too. Staff were were friendly and helpful and could speak English too.
3 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Chloe

4 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Joachim

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel lies sentral for easy transport by JR-line. Staff is very helpfull. Rooms are compact, but nice. AC in room.
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

ANDRÉS

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy recomendable
5 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

ANDREA

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A
3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Breanna-Rose

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel Resol was a great option for us as we stayed for 3 nights and it’s right next to Akihabara station and shopping areas. The room was a great size and had our towels freshened each day. Staff were friendly and had lots of amenities available. There is a restaurant attached next door, we did not eat there but looked very good and offer breakfast service in the morning. Very easy to check in and out, clean area and being close to a station was a big win.
3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Syed

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very friendly, very clean and perfect amenities
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Marvin Ricardo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top Lage und super Hotel!
6 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Christopher

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location is good, very close to two subway stations, and the hotel is quiet and clean and has a charming little lobby. However, I chose this hotel because the Expedia listing showed a laundry machine icon as I was staying 6 nights only to be informed that there is no coin laundry! After bering on the online chat with Expedia for an hour asking to switch hotels and being denied, they said the hotel offered to do my laundry for me. I asked the fee and they wouldn’t say. I reluctantly agreed only to be charged $70 USD for a small/medium load of laundry!! That is an insane price, especially give the coin laundry is usually 600 or 700 yen. Expedia gave me a $50 coupon but that’s still ridiculous. It might not be the hotel’s fault, but it’s stll an expensive shock so…buyer beware. Don’t trust the Expedia listings. If you need a particular amenity, confirm directly wiht the hotel.
6 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Stacy

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean rooms friendly staff
5 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

なな

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅から近く清潔感あるホテルでした。 フロントもオシャレでロボットがいて外国人にも喜ばれそうな感じ。 アメニティも充実していて何か忘れてもほぼあって満足
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Pratham

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We liked that it was close to all the activities around Akihabara.
4 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Madison

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I loved the robot at the reservation! So cute and fun.
4 nachten verbleven in juni 2025