Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Large, 27sqm) laden

Twin kamer, niet-roken (Large, 27sqm)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een ligbad
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (Moderate, 15sqm) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (Moderate, 15sqm)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een ligbad
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, voor 1 persoon, niet-roken (14 sqm) laden

Standaard tweepersoonskamer, voor 1 persoon, niet-roken (14 sqm)
9,0 van 10
Fantastisch
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een ligbad
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (17sqm) laden

Twin kamer, niet-roken (17sqm)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een ligbad
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (14sqm) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (14sqm)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(17 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een ligbad
Misschien vind je dit ook leuk

The Prince Park Tower Tokyo - Preferred Hotels & Resorts, LVX Collection
Minato
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.561 beoordelingen
De prijs is € 264
17 aug - 18 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-25-12 Kanda Sudacho, Chiyoda, Tokyo, Tokyo, 101-0041
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Resol Stay Akihabara
Hotel Resol Stay Akihabara
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Schoonmaakservice
9.2 van 10, Fantastisch, 211 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen JPY 100 en JPY 200 per persoon per nacht en is gebaseerd op het kamertarief. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van onder de JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Contacteer de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor Engels ontbijt: ongeveer JPY 2000 voor volwassenen en JPY 2000 voor kinderen
- Betaald parkeren (overdekt): JPY 2500 per dag (incl. in- en uitrijden)
- Schoonmaakkosten: JPY 1500 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL RESOL AKIHABARA Tokyo
RESOL AKIHABARA Tokyo
RESOL AKIHABARA
Hotel Resol Akihabara Hotel
Hotel Resol Akihabara Tokyo
Hotel Resol Akihabara Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Resol Akihabara
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
7 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
27 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Rowena
Reisde met een groep, Reisde met familie
30 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rowena
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Cosmos
Reisde met een groep
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cosmos
4 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Chu Yip
25 jul 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chu Yip
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Min Jun
Reisde met familie
23 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Min Jun
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Margil
Reisde met partner, Reisde met familie
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Margil
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Rowena
Reisde met een groep, Reisde met familie
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rowena
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
AKIRA
Zakenreiziger
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
AKIRA
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Raymond
Reisde met familie
14 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Raymond
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Emilie
Reisde met partner
6 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Emilie
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Mauricio
Reisde met partner
2 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mauricio
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew
Reisde met familie
1 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Chloe
30 jun 2025
Chloe
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Joachim
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joachim
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
ANDRÉS
Reisde met partner
27 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ANDRÉS
5 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
ANDREA
22 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ANDREA
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Breanna-Rose
Reisde met partner
22 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Breanna-Rose
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Syed
Reisde met familie
19 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Syed
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Marvin Ricardo
Reisde met familie
18 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marvin Ricardo
6 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Christopher
14 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christopher
6 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Stacy
12 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Stacy
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
なな
Reisde met partner
12 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
なな
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Pratham
Reisde met partner
12 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pratham
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Madison
Reisde met partner
11 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Madison
4 nachten verbleven in juni 2025
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Vluchten
Pakketten