Hotel Emit Ueno
Hotel met een restaurant, op 9 minuten stappen van Uenopark
Fotogalerie voor Hotel Emit Ueno





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
8,4 van 10
Zeer goed
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een privébadkamer
Waterkoker
Een bureau
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken (Shower Booth Only) laden

Eenpersoonskamer, niet-roken (Shower Booth Only)
8,4 van 10
Zeer goed
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een privébadkamer
Waterkoker
Een bureau
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (Shower Booth Only) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (Shower Booth Only)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een privébadkamer
Waterkoker
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4-1-1 Higashi Ueno, Taito ku, Tokyo, Tokyo-to, 1100015
Over deze accommodatie
Hotel Emit Ueno
Gelijkaardige accommodaties

Ueno Urban Hotel
Ueno Urban Hotel
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasvoorzieningen
- Schoonmaakservice
8.6 van 10, Uitstekend, 747 beoordelingen
De prijs is € 48
4 jan - 5 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer JPY 1100 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL EMIT UENO Tokyo
EMIT UENO Tokyo
EMIT UENO
HOTEL EMIT UENO Hotel
HOTEL EMIT UENO Tokyo
HOTEL EMIT UENO Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Emit Ueno
8,4
Zeer goed
8,6
Netheid
8,8
Locatie
8,6
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
8,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
20 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Reiji
Zakenreiziger
16 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reiji
1 nacht verbleven in december 2025
8/10 – Goed
KA KIN
15 dec 2025
Positief: Netheid
KA KIN
1 nacht verbleven in december 2025
8/10 – Goed
Iman
Zakenreiziger
12 dec 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Iman
2 nachten verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
Maria Irene
15 nov 2025
Maria Irene
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
WEI CHAO, COCKEYSVILLE
10 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
WEI CHAO
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
ユカ
31 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ユカ
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
?
27 okt 2025
?
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Nguyet
22 okt 2025
Positief: Voorzieningen
Nguyet
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ho Yan
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ho Yan
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Andrew
12 sep 2025
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Andrew
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Masaru
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masaru
1 nacht verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
ナオキ
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ナオキ
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
yasunori
Zakenreiziger
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
yasunori
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
David
6 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
David
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
TAKUJI
29 jul 2025
TAKUJI
1 nacht verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
KANAKO
27 jul 2025
KANAKO
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Richard
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
6 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
IZUMI
8 jul 2025
IZUMI
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
SHANGYU
30 jun 2025
SHANGYU
1 nacht verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Katsunori
25 jun 2025
Katsunori
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Levy
Reisde met een groep
16 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Levy
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
かな
15 jun 2025
かな
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Dayan
Reisde met partner
29 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dayan
4 nachten verbleven in mei 2025








