HOSHINOYA Tokyo
Luxe ryokan met een spa en een 24-uurs receptie
Fotogalerie voor HOSHINOYA Tokyo





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 855
5 jan - 6 jan 2026
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken (Sakura ) laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken (Sakura )
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een apart bad en aparte douche
Een haardroger
Een regendouche
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed, niet-roken (Yuri) laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed, niet-roken (Yuri)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(26 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een apart bad en aparte douche
Een haardroger
Een regendouche
Alle foto's voor Executive driepersoonskamer, niet-roken, hoek laden

Executive driepersoonskamer, niet-roken, hoek
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een apart bad en aparte douche
Een haardroger
Een regendouche
Misschien vind je dit ook leuk

Shiba Park Hotel
Minato
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.042 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-9-1 Otemachi, Chiyoda-ku, Tokyo, 100-0004
Over deze accommodatie
HOSHINOYA Tokyo
Gelijkaardige accommodaties

The Prince Park Tower Tokyo - Preferred Hotels & Resorts, LVX Collection
The Prince Park Tower Tokyo - Preferred Hotels & Resorts, LVX Collection
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
9.2 van 10, Fantastisch, 1.863 beoordelingen
De prijs is € 221
5 jan - 6 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 12 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer JPY 5500 voor volwassenen en JPY 1760 voor kinderen
- Schoonmaakkosten: JPY 9680 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Opgelet: deze accommodatie biedt geen dinermogelijkheden.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
De warmwaterbronnen zijn toegankelijk van 15.00 uur tot middernacht.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOSHINOYA Tokyo Inn
HOSHINOYA
HOSHINOYA Tokyo Japan
HOSHINOYA Inn
HOSHINOYA Tokyo Tokyo
HOSHINOYA Tokyo Ryokan
HOSHINOYA Tokyo Ryokan Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over HOSHINOYA Tokyo
9,6
Uitzonderlijk
9,8
Netheid
9,0
Locatie
9,6
Personeel en service
9,6
Milieuvriendelijkheid
9,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
12 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Crawford
1 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Crawford
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Alick Wai Kwong
Reisde met partner
1 dec 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alick Wai Kwong
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Peng
Reisde met partner
25 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Peng
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Julia
Reisde met een groep
24 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Julia
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Antoine
20 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Antoine
7 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Cleopatra
Reisde met partner
15 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cleopatra
6 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Ying Lu
Reisde met familie en kleine kinderen
11 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ying Lu
7 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Martin Edward
Reisde met partner
8 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Martin Edward
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Christopher
30 okt 2025
Christopher
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Inna
Reisde met partner
28 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Inna
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Leslie
Reisde met partner
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leslie
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Anne Marie, Los Angeles
Reisde met een groep
26 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Anne Marie
6 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Malte, Castelverde
21 okt 2025
Malte
7 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
GILI
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
GILI
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Veronica
20 okt 2025
Veronica
6 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Xuan Yu
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Xuan Yu
7 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Jacques
Reisde met familie
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jacques
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Cody
Reisde met familie
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cody
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Emily
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emily
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Steven, Sunrise
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Steven
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Stephanie, Paris
27 sep 2025
Stephanie
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Sung
Reisde met partner
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sung
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Mindy
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mindy
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Olaf
Reisde met partner
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Olaf
3 nachten verbleven in september 2025

















