Galois Hotel Shin-Ōkubo
Hotel met een restaurant, in de buurt van Nationale tuin Shinjuku Gyoen
Fotogalerie voor Galois Hotel Shin-Ōkubo





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 111
8 dec - 9 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer (Moderate) laden

Twin kamer (Moderate)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Traagschuim
Alle foto's voor Tweepersoonskamer (Moderate) laden

Tweepersoonskamer (Moderate)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(21 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Traagschuim
Alle foto's voor Moderate Double Room laden

Moderate Double Room
Alle foto's voor Moderate Twin Room laden

Moderate Twin Room
Alle foto's voor Superior Twin Room laden

Superior Twin Room
Alle foto's voor Galois Suite laden

Galois Suite
Misschien vind je dit ook leuk

Park Hotel Tokyo
Minato
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.430 beoordelingen
De prijs is € 282
10 dec - 11 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-4-9 Hyakunincho, Shinjuku-ku, Tokyo, Tokyo, 169-0073
Over deze accommodatie
Galois Hotel Shin-Ōkubo
Gelijkaardige accommodaties

Sotetsu Fresa Inn Higashi Shinjuku
Sotetsu Fresa Inn Higashi Shinjuku
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 1.725 beoordelingen
De prijs is € 103
15 dec - 16 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer JPY 1650 voor volwassenen en JPY 1100 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Voor sommige faciliteiten is de toegang beperkt. Voor meer informatie kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
GALOISHOTEL
Galois Hotel Shin-Ōkubo Hotel
Galois Hotel Shin-Ōkubo Tokyo
Galois Hotel Shin-Ōkubo Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Galois Hotel Shin-Ōkubo
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
6 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Adria
Reisde met partner
24 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adria
5 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Isabella
Reisde met partner
20 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Isabella
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Barry
Reisde met partner
20 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Barry
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Izumi
Reisde met een groep
12 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Izumi
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Iris
Reisde met familie
9 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Iris
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
martha
5 nov 2025
Positief: Netheid
martha
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Jorge
4 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jorge
5 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Aaron
29 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aaron
5 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Sho
Zakenreiziger
28 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sho
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
SION
Reisde met partner
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SION
4 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Catherine, WINNIPEG
Reisde met partner, Reisde met familie
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Catherine
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Nicole
Reisde met partner
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicole
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Isabella
Reisde met partner
18 okt 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Isabella
6 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Mike
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mike
6 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Talia
15 okt 2025
Positief: Netheid
Talia
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jeannine
11 okt 2025
Positief: Netheid
Jeannine
8 nachten verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Yaniv
10 okt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yaniv
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Lauren
Reisde met partner
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lauren
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Christine
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christine
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Nicholas
17 sep 2025
Nicholas
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Katherine
8 sep 2025
Positief: Personeel en service
Katherine
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
tifanny
2 sep 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
tifanny
4 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
tina
Reisde met familie
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Convenient location!
tina
4 nachten verbleven in augustus 2025

















