Almont Inn Nihonbashi
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Tokio
Fotogalerie voor Almont Inn Nihonbashi





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 63
4 jan - 5 jan 2026
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Single Room Non-Smoking laden

Single Room Non-Smoking
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een bidet
Een haardroger
Een ligbad
Alle foto's voor Kamer, 1 twijfelaar, niet-roken (Small Double Room) laden

Kamer, 1 twijfelaar, niet-roken (Small Double Room)
9,0 van 10
Fantastisch
(17 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een bidet
Een haardroger
Een ligbad
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een bidet
Een haardroger
Een ligbad
Alle foto's voor Semi Double Bed-Non-Smoking laden

Semi Double Bed-Non-Smoking
Double Room Non Smoking
Misschien vind je dit ook leuk

HOTEL Kazusaya
Chuo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Ontbijt beschikbaar
- Parkeerplaatsen beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.197 beoordelingen
De prijs is € 96
5 jan - 6 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4-6 Nihonbashi-koamicho, Chuo-ku, Tokyo, Tokyo-to, 103-0016
Over deze accommodatie
Almont Inn Nihonbashi
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Villa Fontaine Tokyo - Nihombashi Mitsukoshimae
Hotel Villa Fontaine Tokyo - Nihombashi Mitsukoshimae
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Parkeerplaatsen beschikbaar
8.2 van 10, Zeer goed, 1.006 beoordelingen
De prijs is € 76
21 dec - 22 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Betaald parkeren (openlucht): JPY 2000 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hokke Nihonbashi
Hotel Hokke Inn
Hotel Hokke Inn Nihonbashi
Hokke Hotel Chuo
Hokke Inn Nihonbashi Tokyo, Japan
Hotel Hokke Inn Nihonbashi
Almont Inn Nihonbashi Hotel
Almont Inn Nihonbashi Tokyo
Almont Inn Nihonbashi Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Almont Inn Nihonbashi
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
29 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
13 nachten verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geert
14 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede locatie, vriendelijk personeel
Geert
8 nachten verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Zulvy, Newton
17 nov 2025
Zulvy
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Koji
25 okt 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Koji
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
??
19 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
JAE HWA
Reisde met een groep
27 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kind and good english skill
JAE HWA
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Myriam
Reisde met partner
24 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Myriam
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
tatsuo
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
tatsuo
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
SHINOBU
7 aug 2025
SHINOBU
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
???
Reisde met familie
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
ようじ
Zakenreiziger
10 jul 2025
Positief: Voorzieningen
ようじ
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
??
9 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
YOICHI
6 jul 2025
YOICHI
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Karen
Reisde met partner
21 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Karen
7 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Yu
20 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yu
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Takashi
Zakenreiziger
22 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takashi
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Naoto
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naoto
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
WEN HSIN
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
WEN HSIN
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Maria
10 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maria
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Mayu
7 mei 2025
Mayu
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Hiroko
Zakenreiziger
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroko
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
YASUHIKO
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YASUHIKO
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
yuka
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
yuka
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Ricky
17 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ricky
3 nachten verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
mika
Zakenreiziger, Reisde met partner
14 feb 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
mika
1 nacht verbleven in februari 2025

















