Fotogalerie voor APA Hotel Shinjuku Kabukicho Tower





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 113
13 okt - 14 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
8,4 van 10
Zeer goed
(111 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een haardroger
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(87 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken (27th floor) laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken (27th floor)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

Grand Prince Hotel Shin Takanawa
Minato
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 1.492 beoordelingen
De prijs is € 144
13 okt - 14 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-20-2 Kabukicho, Shinjuku, Tokyo, 160-0021
Over deze accommodatie
APA Hotel Shinjuku Kabukicho Tower
Gelijkaardige accommodaties

Apa Hotel Higashi Shinjuku Kabukicho Tower
Apa Hotel Higashi Shinjuku Kabukicho Tower
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, 1.637 beoordelingen
De prijs is € 94
13 okt - 14 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen JPY 100 en JPY 200 per persoon per nacht en is gebaseerd op het kamertarief. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van onder de JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Contacteer de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 2000–2300 voor volwassenen en JPY 1300–1500 voor kinderen
- Betaald parkeren: JPY 2000 per nacht
- Toeslag voor vroeg inchecken: JPY 2000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: PayPay, Merpay en R Pay
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Deze accommodatie biedt alleen bagageopslag op in- en uitcheckdatums. Je kunt je bagage niet 's nachts opslaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
APA Hotel Shinjuku Kabukicho Tower
APA Hotel Kabukicho Tower
APA Shinjuku Kabukicho Tower
APA Kabukicho Tower
Apa Hotel Shinjuku-Kabukicho Tower Tokyo
Apa Shinjuku Kabukicho Tower
APA Hotel Shinjuku Kabukicho Tower Hotel
APA Hotel Shinjuku Kabukicho Tower Tokyo
APA Hotel Shinjuku Kabukicho Tower Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over APA Hotel Shinjuku Kabukicho Tower
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,2/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
9 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Jean Cristian
12 aug 2023
Jean Cristian
3 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Aliff
Reisde met partner
6 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aliff
3 nachten verbleven in mei 2023
6/10 – Redelijk
Damien
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Damien
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Rafael
Reisde met partner
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rafael
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Kyle
Reisde met een groep
2 okt 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kyle
6 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
TD
Reisde met een groep
1 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
TD
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Stephen
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephen
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Fiona Jiyoung, Coquitlam
Reisde met familie
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fiona Jiyoung
7 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Erika
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erika
5 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
China
28 sep 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

China
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Kevin Kiefer
Reisde met partner
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kevin Kiefer
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Ian, Manchester
Reisde met een groep
26 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ian
5 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Seikei
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Seikei
4 nachten verbleven in september 2025
4/10 – Matig
Eve
Reisde met partner
24 sep 2025
Negatief: Netheid
Eve
2 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Ethan
24 sep 2025
Ethan
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Bradley
Reisde met een groep
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bradley
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
pechdara
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
pechdara
6 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Matteo
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Matteo
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Erika
Reisde met een groep
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erika
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Yixiang
18 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yixiang
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Iris
18 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Iris
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Henry
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Henry
2 nachten verbleven in september 2025
4/10 – Matig
Richard
15 sep 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
3 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
tomomi
Reisde met partner
15 sep 2025
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
tomomi
1 nacht verbleven in september 2025