APA Hotel Shinjuku Kabukicho Tower
Hotel met een restaurant, op 5 minuten stappen van Omoide Yokocho
Fotogalerie voor APA Hotel Shinjuku Kabukicho Tower





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 108
21 dec - 22 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
8,4 van 10
Zeer goed
(123 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Een haardroger
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(92 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
7,0 van 10
Goed
(16 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken (27th floor) laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken (27th floor)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Nishi Shinjuku
Shinjuku
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
8.8 van 10, Uitstekend, 1.007 beoordelingen
De prijs is € 86
15 dec - 16 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-20-2 Kabukicho, Shinjuku, Tokyo, 160-0021
Over deze accommodatie
APA Hotel Shinjuku Kabukicho Tower
Gelijkaardige accommodaties

Apa Hotel Higashi Shinjuku Kabukicho Tower
Apa Hotel Higashi Shinjuku Kabukicho Tower
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, 1.787 beoordelingen
De prijs is € 94
15 dec - 16 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 2000–2300 voor volwassenen en JPY 1300–1500 voor kinderen
- Betaald parkeren: JPY 2000 per nacht
- Toeslag voor vroeg inchecken: JPY 2000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: PayPay, Merpay en R Pay
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Deze accommodatie biedt alleen bagageopslag op in- en uitcheckdatums. Je kunt je bagage niet 's nachts opslaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
APA Hotel Shinjuku Kabukicho Tower
APA Hotel Kabukicho Tower
APA Shinjuku Kabukicho Tower
APA Kabukicho Tower
Apa Hotel Shinjuku-Kabukicho Tower Tokyo
Apa Shinjuku Kabukicho Tower
APA Hotel Shinjuku Kabukicho Tower Hotel
APA Hotel Shinjuku Kabukicho Tower Tokyo
APA Hotel Shinjuku Kabukicho Tower Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over APA Hotel Shinjuku Kabukicho Tower
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
8 aug 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Sedatcan
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sedatcan
9 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Jean Cristian
12 aug 2023
Jean Cristian
3 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Aliff
Reisde met partner
6 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aliff
3 nachten verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Brett
28 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brett
5 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Roy
26 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roy
5 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Elena
Reisde met familie
26 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elena
4 nachten verbleven in november 2025
4/10 – Matig
Veronica
Reisde met familie
25 nov 2025
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen


Veronica
8 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Eric, Midway City
Reisde met familie
24 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eric
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Paul
24 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Brianna
Reisde met een groep
24 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brianna
6 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Ally
Reisde met partner
24 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ally
5 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Takahiro
Zakenreiziger
24 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takahiro
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Violet
Reisde met partner
23 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Violet
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Priscilla
Reisde met partner
22 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Priscilla
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Keimy
Reisde met partner
21 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keimy
5 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Roberto
Reisde met partner
21 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roberto
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Kevin
19 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kevin
8 nachten verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
MARIA CRESSIDA, Saipan
19 nov 2025
Positief: Netheid
MARIA CRESSIDA
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
yin ling cherry
Reisde met partner
18 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
yin ling cherry
6 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Jesse, Doral
17 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jesse
3 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Lok Man
Reisde met een groep
16 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lok Man
6 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
PATRICK, Alexandria
Zakenreiziger
16 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
PATRICK
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Vibian
Reisde met partner
14 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vibian
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Kee
Reisde met partner
13 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Kee
4 nachten verbleven in november 2025

















