APA HOTEL Roppongi Six
Hotel met een restaurant, in de buurt van Tokyotoren
Fotogalerie voor APA HOTEL Roppongi Six





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 64
3 nov - 4 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
8,6 van 10
Voortreffelijk
(136 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken
8,6 van 10
Voortreffelijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
8,4 van 10
Zeer goed
(105 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Misschien vind je dit ook leuk

The Prince Park Tower Tokyo - Preferred Hotels & Resorts, LVX Collection
Minato
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
9.2 van 10, Fantastisch, 1.776 beoordelingen
De prijs is € 342
3 nov - 4 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-3-11 Roppongi, Minato, Tokyo, Tokyo, 106-0032
Over deze accommodatie
APA HOTEL Roppongi Six
Gelijkaardige accommodaties

APA Hotel & Resort Roppongi Ekihigashi
APA Hotel & Resort Roppongi Ekihigashi
- Zwembad
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 2.335 beoordelingen
De prijs is € 72
3 nov - 4 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen JPY 100 en JPY 200 per persoon per nacht en is gebaseerd op het kamertarief. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van onder de JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Contacteer de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1700 voor volwassenen en JPY 850 voor kinderen
- Betaald parkeren (openlucht): JPY 3500 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: PayPay, Merpay en R Pay
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
APA HOTEL Roppongi Six Hotel
APA HOTEL Roppongi Six Tokyo
APA HOTEL Roppongi Six Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over APA HOTEL Roppongi Six
8,6
Uitstekend
9,0
Netheid
8,6
Voorzieningen
8,8
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
27 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
13 nachten verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Gilbert
11 jun 2024
Positief: Comfort kamer
Gilbert
10 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Ricardo
3 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ricardo
7 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Lynne Catherine
Reisde met een groep
29 okt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Lynne Catherine
13 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Yu
28 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yu
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Arturo
28 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Arturo
6 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Arturo
28 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Arturo
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
takuya
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
takuya
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
3 nachten verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Grey, Denver
22 okt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Grey
5 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Catherine
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Catherine
8 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ryosuke
Zakenreiziger
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryosuke
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Wilmer Jose
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wilmer Jose
6 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Rui
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rui
5 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Bettina
Reisde met partner
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bettina
5 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Martin
Reisde met partner
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Martin
7 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Greg
Reisde met partner
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Greg
5 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Theresa
Reisde met familie
17 okt 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Theresa
12 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Aaron
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aaron
7 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
すみえ
Zakenreiziger
15 okt 2025
Positief: Voorzieningen
すみえ
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Eiji
Zakenreiziger
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eiji
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
John
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Emma
Reisde met familie
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emma
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
chi kit
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
chi kit
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Gabriela
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gabriela
3 nachten verbleven in september 2025

















