aLATO Omorimachi
Hotel in Tokio
Fotogalerie voor aLATO Omorimachi





Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
13 van 13 kamers weergeven
Alle foto's voor A01 laden

A01
Alle foto's voor A02 laden

A02
Alle foto's voor A03 laden

A03
Alle foto's voor A04 laden

A04
Alle foto's voor A05 laden

A05
Alle foto's voor A06 laden

A06
Alle foto's voor B01 laden

B01
Alle foto's voor B02 laden

B02
Alle foto's voor B03 laden

B03
Alle foto's voor B04 laden

B04
Alle foto's voor B05 laden

B05
Alle foto's voor B06 laden

B06
Alle foto's voor B07 laden

B07
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Metropolitan Tokyo Haneda
Ota
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 2.276 beoordelingen
De prijs is € 112
5 jan - 6 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-19-9, Omori-naka, Tokyo, 143-0014
Over deze accommodatie
aLATO Omorimachi
Gelijkaardige accommodaties

High Five Guest House
High Five Guest House
- Parkeerplaatsen beschikbaar
Accommodatie-voorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de accommodatie. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.

















