AI HOTEL Keikyu Kamata
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Tokyo
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Eenpersoonskamer (No Cleaning) laden

Eenpersoonskamer (No Cleaning)
9,2 van 10
Fantastisch
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Waterkoker
Alle foto's voor Kamer (Semi Double, No Cleaning) laden

Kamer (Semi Double, No Cleaning)
9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Waterkoker
Misschien vind je dit ook leuk

Grand Prince Hotel Shin Takanawa
Minato
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
8.6 van 10, Uitstekend, 1.368 beoordelingen
De prijs is € 108
12 aug - 13 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-15-12 Kamata, Ota, Tokyo, Tokyo, 144-0052
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

APA Hotel Keikyu Kamata-Ekimae Nishi
APA Hotel Keikyu Kamata-Ekimae Nishi
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Parkeerplaatsen beschikbaar
- Wasservice
8.8 van 10, Uitstekend, 151 beoordelingen
De prijs is € 57
17 aug - 18 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen JPY 100 en JPY 200 per persoon per nacht en is gebaseerd op het kamertarief. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van onder de JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Contacteer de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Betaald parkeren: JPY 2000 per nacht (incl. in- en uitrijden)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Schoonmaakkosten: JPY 1000 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en mobiele betalingen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: PayPay
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
AI HOTEL
AI KAMATA
AI HOTEL KAMATA
AI HOTEL Keikyu Kamata Hotel
AI HOTEL Keikyu Kamata Tokyo
AI HOTEL Keikyu Kamata Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over AI HOTEL Keikyu Kamata
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,0/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
28 jul 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Tak Lam
7 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Tak Lam
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
ヒロシ
1 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ヒロシ
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Nehemiah
27 jun 2025
Nehemiah
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Masaharu
24 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masaharu
4 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
SOICHIRO
22 jun 2025
SOICHIRO
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met familie
1 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
tomiko
30 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
tomiko
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
ken
Zakenreiziger
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ken
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Satoru
28 apr 2025
Satoru
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
tatsuya
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
tatsuya
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Laurie
Reisde met familie
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Laurie
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ramona Teresa
Reisde met partner
7 apr 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ramona Teresa
13 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Ryo
Reisde met familie
1 apr 2025
Positief: Netheid
Ryo
7 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Yuka
Zakenreiziger
29 mrt 2025
Yuka
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Takashi, Kumamoto
28 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takashi
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
YOSHIKO
19 mrt 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
京急蒲田駅西口近くの便利なホテル
YOSHIKO
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Gary
13 mrt 2025
Gary
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Yohei
12 mrt 2025
Yohei
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
TAISUKE
Zakenreiziger
7 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAISUKE
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Satoru
24 feb 2025
Satoru
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Yu
Zakenreiziger, Reisde met partner
22 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yu
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
John
16 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good for Haneda airport departures and arrivals
John
1 nacht verbleven in januari 2025