2 buitenzwembaden, parasols bij het zwembad en ligstoelen

Beoordelingen van Kalima Resort & Villas Khaolak

5 out of 5
Kalima Resort & Villas Khaolak
3/88 Moo. 2 Petchkasem Road, Ban Khao Lak, Thai Mueang, Phang Nga

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 63 van 105 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 26 van 105 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 105 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 105 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 105 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Annita

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
What a stunning quiet environment that gave us lots of options for quiet time snd active times. Great for family. Loved that we were able to also see locals fishing and be close enough to visit local food shopping markets. Bus service to Khao lak was helpful.beautiful, friendly and kind staff
9 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

ju yeon

2 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2022

6/10 – Redelijk

leïla

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
Un bel hotel mais sans plus.
Un bel hotel doté d’une magnifique piscine. La chambre est grande et belle mais manque cruellement de propreté (boite de condoms retrouvée et traces de dentifrice sur le miroir). De nombreux moustiques et un restaurant cher qui ne sert pas specialement une bonne cuisine. Allez au bout de la rue a gauche pour un endroit bien plus sympa !
3 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Maria

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
7 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Thomas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overall super, one little neg.
We are travelling around Thailand and this place was so far the most impressive package. We booked for one night at first and ended up extending at the frontdesk for another 3 nights. One upsetting negative: my phone charging cable had been swapped to an old, non-working one somehow while in the room, which I only realized when I arrived at the next hotel. Oh well, have to go out and buy a new one. Overall
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

August

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lyxigt och fräscht och vackert
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Henricus

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overall ok.
Nice resort, clean and great rooms. Staff (restaurant, etc) a bit slow, in the evening food takes ages. There is also a nice beach along the road.
3 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

N J

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Relaxing, Enjoyable Stay
Very good check-in service, the room we booked was not available, so they allowed us to view and choose an alternative room including room upgrades. The resort looked very clean and new, good finish quality, good architectural features. Nice swimming pool and close to a beach.
2 nachten verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
It is quite risky to stay at this hotel during Covid-19 since the hotel doesn't have policy to have their staff wearing mask while they have to have pretty close connection with Thai and overseas guests. However, after seeing the staffs at the dining chit-chatting over at the food station (especially at the live station) which could possibly be the disease spreader, I decided to make a complaint concerning dining hygiene. The next day, after the complaint, I could see the improvement since most of the staff were wearing mask and be more aware about the situation.
3 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Susanne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super dejligt hotel - god service - smukke omgivelser.
4 nachten verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Katrin

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Schöne Anlage- Strand sehr eingeschränkt nutzbar
Die Villa war sehr schön. Für 5* ist der Service enttäuschend- Frühstück alles Selbstbedienung (auch Kaffee), Säfte aus den Automaten! Der Strand ist nur zu bestimmten Zeiten über eine Plastebrücke erreichbar und darf nur eine kurze Strecke benutzt werden- dann ist Militärgebiet.Die Sauberkeit und die Anlage sind ok- wem es gefällt einen Urlaub am Pool zu verbringen. Keine Liegen am Strand- nur Matten bzw. Sitzsack. Transfer zum nächsten Ort über Hotelshuttle möglich- allerdings passen immer nur 20-25 Pers. rein- deshalb immer reservieren!!
15 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Kalima Management op 13 mrt 2020
Sehr geehrte Katrin, vielen Dank fuer Ihren Besuch und das Feedback. Wir bereuen sehr zu hoeren, dass wir Ihre Erwartungen nicht erfuellen konnten. Schade, dass Ihnen unser Fruehstueck nicht geschmeckt hat. Wir werden ihr Kommentar bezueglich der Saefte mit unserem Food & Beverage Manager teilen und besprechen, was wir tun können, um unsere Qualität zu verbessern. Leider ist es nicht gestattet, am 3km langen oeffentlichen Strand Sonnenliegen und Sonnenschirme aufzustellen. Dies wird streng von Mitarbeitern der Polizei, der Armee und des Nationalparks kontrolliert. Nochmals vielen Dank für die Kommentare und wir hoffen, dass wir die Moeglichkeit bekommen Sie ein weiteres mal im Kalima begruessen zu duerfen und Sie von unseren Qualitaeten ueberzeugen koennen. Mit freundlichen Gruessen, Kalima Management

8/10 – Goed

Anastasia, Kassel

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Unterkunft ist traumhaft schön, also genau wie auf den Fotos wenn nicht noch besser. Anlage ist übersichtlich und ruhig, zum entspannen genau richtig. Man kann entweder entspannt auf den Fluss schauen und sonnen oder am Strand. Wir hatten ein Zimmer mit eigenem Pool und können es jedem empfehlen :) Die Zimmer sind groß und sehr schön, mit ganz viel Holz. Wirklich Traumhaft. Wir wollten da garnicht mehr weg. Und werden auf jeden Fall nochmal wiederkommen. Das Personal ist sehr freundlich und Anliegen und Wünsche werden schnellstens erfühlt und bearbeitet. Das Personal an der Rezeption spricht sehr gutes Englisch und auch auf Deutsch konnte man sich verständigen. Das einzige was wir etwas bemängelt haben war die Sauberkeit aber auch nur Kleinigkeiten. Spiegel und Fenster waren zwar geputzt aber eher geschmiert und auch mal in den Ecken lag was. (Wäre vllt garnicht jedem aufgefallen, bin da sehr anspruchsvoll) Aber wie gesagt die Unterkunft ist ein Traum und es lohnt sich. Danke an das Team und bis zum nächsten mal.
2 nachten verbleven in maart 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Remi

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Kliama Management op 14 mrt 2020
Dear Remi, Thank you very much for your feedback. We will try our best to lift our service & facility standard. We hope you come back and see our improvement. Kind regards, Kalima Management

10/10 – Uitstekend

Ingrid

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastiskt hotell
Fantastiskt hotell! Stort område att röra sig på. Hittade alltid lediga solstolar. Härligt att höra vinden susa i Causarina-träden. Lång strand, 1,5 km lång att vandra på i stort sätt ensamma. God mat i restaurangerna. Våga gå vägen efter hotellet mot enkla fina restauranger där du äter gott med fötterna i sanden. Efter erbjuds man att få skjuts tillbaka. Hit åker jag gärna igen.
5 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Kalima Management op 7 mrt 2020
Dear Ingrid, We are grateful that you took the time to leave us this fantastic review about your recent stay at Kalima Resort & Villas Khao Lak. We are pleased to read that you enjoyed your stay with us and hope to have the opportunity to welcome you back in the near future. Kind regards Kalima Management

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tolle Lage ,Peripherie wunderschön,Viele ursprüngliche Restaurants am Strand 🏖 in 5 Minuten Laufweite.Bilder im Internet sind nicht geschönt
15 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Kalima Management op 7 mrt 2020
Sehr geehrter Gast, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine schöne Bewertung zu schreiben. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt hier bei uns genossen haben und hoffen, Sie bald wieder begrüßen zu können. Mit freundlichen Grüßen Kalima Management

8/10 – Goed

kai yin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
a good hotel
it is a relax resort 350b to the close shopping area not much people in this region, quiet nice restaurant with mini mark close by
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Kalima Management op 28 feb 2020
Dear Kai Yin On, Thank you for taking time sharing your experience at Kalima Resort & Villas Khao Lak. We are pleased to read that you have enjoyed your holiday with us. Hopefully, we will get the chance to welcome you again at Kalima Resort & Villas Khaolak. Kind regards Kalima Management

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I love this resort, nice and clean . Staff were really helpful .
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Kalima Management op 22 feb 2020
Dear valued guest, Thank you very much for your recent stay at Kalima Resort & Villas Khao Lak. We appreciated your comment. All of us at Kalima are delighted to know that you had a wonderful time with us. Your kindness compliments has been passed to our team and we all look forwards to welcome you back here again soon. Kinds regards Kalima Management

10/10 – Uitstekend

Anssi

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxurios resort
5 star resort is a 5 star resort. Everything worked perfectly and the area is great. Gym, own beach, pool area, breakfast, rental bikes and kayaks were all in a brilliant shape. We stayed two nights in a pool suite. Huge, clean room with private pool. Location is a bit far if you want to move. There is no motorbike rentals nearby. The resort has a shuttle bus though if you remember to book it early enough.
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Kalima Management op 18 feb 2020
Dear Anssi, Thank you very much for your recent stay at Kalima Resort & Villas Khao Lak. We appreciated your comments sharing here. All of us at Kalima are delighted to know that you had a wonderful time with us. Your kindness compliments has been passed to our team and we all look forwards to welcoming you back here again soon. Best regards Kalima Management

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
L’hôtel est tout neuf magnifique et très bien placé
10 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Kalima Management op 14 feb 2020
Dear valued guest, Thank you very much for your kind feedback. We are glad you enjoyed our beautiful new hotel with its unique location near the mangrove forest and beautiful natural beach. Hopefully we can welcome you back in the near future. Kind regards, Kalima Management

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personnel très disponible, Hôtel neuf et moderne, très propre et très bien situé à 5kms de Khaolak, plage de l’hôtel correcte avec activités sportives. Salle de sport super équipée. Piscines super, petit déjeuner copieux et varié ( la musique au petit dej est à revoir et à varier...) Commerces de proximité, taxis devant la réception, salons de massage et superbe plage Poseïdon à 400m de l’hôtel et son restaurant « Lanna restaurant » à proximité avec massages sur la plage. À faire l’ile de Kaotak en scooter ou touc touc à louer depuis l’embarcadère, les îles Surin, les chutes d’eau en forêts.... Bref le paradis à tous niveaux. Top Seul bémol, notre chambre qui donnait sur le restaurant / buffet, donc bruyante ( le personnel nous a proposé suite à notre demande de changer de chambre) On conseille vivement cet Hôtel !
10 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Kalima Management op 14 feb 2020
Dear valued guest, Thank you very much for choosing our hotel for your holiday. We are really glad you enjoyed it and that the staff could help you. Your feedback is very important to us and other travelers. We will take immediate action and improve on points. Once again thank you very much and hope we will have a chance to welcome you again. Kind regards, Kalima Management

10/10 – Uitstekend

KM, Kuala Lumpur

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ファミリースイートは大人2子供2(二段ベッド)に十分な広さ。2階からプールで遊ぶ子供達も見れます。プールは、回遊できる構造で楽しく、遊具のプールも小さなウォーターパークのよう感じで十分楽しめました。ビーチサイドのリバーでカヤック1時間程度無料で楽しめます。
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Kalima Management op 14 feb 2020
Dear KM Thank you very much for your excellent feedback! We are very pleased that you enjoyed your holiday with us; especially our offered activities, facilities and family room. All of us here at The Kalima Khao Lak wish you a nice time back home and we are all looking forward to see you again in your next holidays! With best regards, Kalima Management

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Relaxing trip with little disappointment
Great stay and good for relaxing, comfortable room and there are lots of facilities and photo spots. Breakfast is abundant. A little disappointed that the hotel didn’t prepare decorations for my girlfriend’s birthday after I have called and sent an email with acknowledgement from them.
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Kalima Management op 14 feb 2020
Dear valued guest, Thank you very much for taking time sharing your experience at Kalima Resort & Villas Kha Lak. It was a great pleasure having you stay with us and we also appreciated your comments sharing here. May I kindly take this opportunity to sincerely apologize regarding the missed decoration of your girlfriends birthday. We will discuss this matter with the concerned departments to improve our service. We certainly hope to welcome you back again soon. Kind regards Kalima Management

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Kalima Management op 14 feb 2020
Dear valued guest, Thank you so much for your perfect score. The whole team look forwards to welcoming you back here again soon. Kind regards Kalima Management

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Kalima Management op 14 feb 2020
Dear valued guest, thank you very much for your recent stay here at Kalima Resort & Villas Khao Lak and for the awesome score of 10 points. Thank you once again and we are surely looking forward to welcoming you back again in near future Kind regards Kalima Management

8/10 – Goed

Satoshi, Bangkok

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
全ての設備に目が行き届いている感じがし、非常に好感触。 また、スタッフもホスピタリティに溢れており非常にいい。 但し、レストランがホテル内に2店舗しかなく、立地上食事の選択がこの2店舗になってしまう上、値段の割にはあまりおいしくはないと感じた。
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Kalima Management op 14 feb 2020
Dear Satoshi, Thank you very much for your nice feedback! We are very pleased that you enjoyed your holiday with us; especially our facilities and our friendly staff but we regret that you found our food overpriced and not delicious. Hopefully we have a chance to welcome you again in your next holidays! Best regards Kalima Management

8/10 – Goed

jong o

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
신축~ 주변에 아무것도 없음
신축 깨끗하고 좋으나 교통이 불편함 자차 없으면 이동 힘듬
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Kalima Management op 14 feb 2020
Dear Jong O ON, many thanks for your top review. We are pleased to read that you enjoyed our resort. We hope to welcoming you back soon. Kind regards Kalima Management

6/10 – Redelijk

A

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Generally very good. Food was below average apart from breakfast which was good.
4 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Kalima Management op 14 feb 2020
Dear Aon, Thank you very much for taking you time sharing your recent experience with us. We regret to read that you our food wasn't up to your satisfaction. We will discuss the topic mentioned with our kitchen team to improve in future. Thank you for bringing this to our attention. We hope to welcoming you back in future. Best regards Kalima Management

10/10 – Uitstekend

Matan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Kalima Management op 14 feb 2020
Dear Matan, First of all I'd like to take this opportunity to say " Thank you very much " for the perfect score. All of us look forward to welcoming you back here again soon. Best regards Kalima Management

8/10 – Goed

Peter

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Manoj

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
I would say it was a wonderful stay. Without a thing to complain about.... which says a lot for the professionalism of the management... great work Kalima👍👍.... yes. The rooms over looking the main swimming pool are the best... as against the ones far far away near the artificial beach...
4 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

14 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
리조트 오픈한지 별로안된상태라 조금 어수선했슴 아이들데리고 놀기편하고 카오락번화가와는 좀 떨어져있는편
3 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Assaf

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Alona

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Wing Lok

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Win, 香港

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
獨特之處有星空泳池⋯⋯餐廳美味。不過床鋪上有大量的小昆蟲,會飛既,令人不能接受。別墅泳池有樹葉,亦有昆蟲。
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent environment and facilities for vacation
Environment and facilities are excellent. Nice service and quite considerate. Yet can prepare and refill the bath and teeth brush sets more often. The price list of spa should be clearer.
3 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Sophia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Splendid!
Me and my family truly enjoy our stay! The room is big and clean, and the bed is super comfy. We not just like our rooms but as well as the facilities and environment! We didn't expect we can access to the public beach and the beach is lovely. You can also borrow a canoe for free for one hour and canoe around the hotel! The staffs were friendly and helpful. The food they offered were in high standard but not expensive. Our family will definitely come back for holiday again!
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

SUNG JUNE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
푸켓 북부의 한적한 리조트입니다. 시내(?)까지 15분 정도 차로 이동해야 하는 부분을 제외하고, 시설도 쾌적하고, 직원도 친절하고 매우 만족하였습니다. 그리고 주로 유럽인들이 숙박하여 비교적 조용한 느낌이었습니다. 특히 슬라이드 등이 갖춰져 있는 유아 Pool이 매우 유용하여, 가족들과 여행하기에 매우 적합합니다.
4 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dont go there.
we have got food poisoning from the "BEACH BAR" at the hotel and go to hospital, our entire trip was ruined.
3 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel hat keinen Strand, und am öffentlichen Strand liegt Stacheldrahtzaun von Militär aus. (Sehr gefährlich da er teilweise eingewachsen ist)
11 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Private for relax New hotel Quiet place Comfort room
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
สถานที่เหมาะกับการพักผ่อน เงียบ ห้องพักสวย แต่ในห้องพักไม่มีการเช็ทมินิบาร์ อาหารเช้าอร่อย พนักงานอัธยาศัยดี
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
직원들이 너무 친절하고 곤란한 일이 생겼는데 적극적으로 도움을 주셔서 정말 감사히 잘 지내고 왔네요... 다시 찾을 만한 리조트 입니다... 대단히 감사했습니다...
6 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
מדהים
מלון מדהים ביופיו, בריכה ענקית, חוף משלו, חדרים גדולים ומפנקים..
3 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Laura

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great new resort
Overall a really great place - brand new, clean and well designed. It’s about a 10-15 minute ride from town - they run shuttles and we also found it easy to take cabs. Service overall was good although there was some confusion on our last day regarding check out time which was a bit annoying. I would stay again.
6 nachten verbleven in april 2019