Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 2 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
1
Gastenscore: 8 - Goed. 0 van 2 beoordelingen" "
8 - Goed
0
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 2 beoordelingen" "
6 - Redelijk
1
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 2 beoordelingen" "
4 - Matig
0
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 2 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
0
8,0/10
Netheid
6,0/10
Personeel en service
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 dec 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Iniala Beach House op 3 jan 2019
thank you very much for your kind review. We look forward to welcoming you back in the near future.
6/10 – Redelijk
Pinky, Phuket
1 nov 2017
Hotel made a low level error
The hotel said: they system was broken, so caused a double booking,the only thing can help us is cancel and change date .we can not stay in the desired date, forced to re-book the replacement date and pay money again . Until now we have not received the first scheduled refund and compensation
Pinky
2 nachten verbleven in oktober 2017
Reactie van Iniala op 3 nov 2017
Hi, Thank you for your review. unfortunately the refund must be sanctioned from Expedia's side we immediately put in this request, and have chased twice regarding this refund. We will again chase but unfortunately payment is made to expedia. In regards to the double booking again this was from expedia's side and out of our hands, we do however apologise again and will relay the same disappointment to expedia on your behalf and ours.