Hotel Prestige miramare

Hotel met een restaurant, op wandelafstand van Strand van Rimini

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Prestige miramare

Exterieur
Voorkant van accommodatie
Dagelijks ontbijtbuffet (toeslag)
Receptie
Eenvoudige kamer | 1 slaapkamer, een kluis op de kamer, een bureau, gratis wifi

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • All-inclusive
  • Ontbijt beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Gratis wifi
  • Restaurant

Kameropties

City kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Aparte slaapkamer
Een regendouche
Een privébadkamer
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Een kluis
  • Max. aantal: 2
  • 1 eenpersoonsbed

Eenvoudige kamer

Hoogtepunten

Aparte slaapkamer
Een regendouche
Een privébadkamer
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Een kluis
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

City kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Aparte slaapkamer
Een regendouche
Een privébadkamer
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Een kluis
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 eenpersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Viale Bari 23, Rimini, RN, 47900

In de buurt

  • Fiabilandia - 10 min. wandelen - 0.8 km
  • Waterpark Beach Village - 3 min. rijden - 1.8 km
  • Viale Dante - 4 min. rijden - 2.9 km
  • Viale Ceccherini - 7 min. rijden - 4.9 km
  • Aquafan - 9 min. rijden - 6.8 km

Lokaal vervoer

  • Station Rimini Miramare - 8 min. wandelen
  • Rimini (RMI-Federico Fellini Intl.) - 5 min. rijden

Restaurants

  • ‪Caffe Centrale - ‬6 min. wandelen
  • ‪HASHIMOTO ristorante giapponese madrelingua - ‬4 min. wandelen
  • ‪Ricci di Mare - ‬6 min. wandelen
  • ‪Pasticceria Gelateria Pino - ‬5 min. wandelen
  • ‪Casa Tua - ‬3 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Prestige miramare

Hotel vlak bij Strand van Rimini
Bij Hotel Prestige miramare zijn er de volgende voorzieningen: een koffiebar/café, een bar en een restaurant. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag) en rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Hotel Prestige miramare bieden volop comfort dankzij gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Badkamers met regendouches en badkuipen of douches
  • (kleer)kasten, dagelijkse schoonmaak en adapters/opladers

All-inclusive details

Er zijn all-inclusive kamertarieven beschikbaar bij Hotel Prestige miramare. Deze prijzen zijn hoger omdat het eten en drinken ter plaatse bij de kamerprijs is inbegrepen (er gelden mogelijk beperkingen).

Talen

Engels, Frans, Spaans

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 100+ Mbps (voor 1-2 personen of maximum 6 toestellen)
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeren ter plaatse alleen op verzoek
  • Beperkte parkeerplekken ter plaatse (max. 6 plekken per unit)
  • Je hoeft niet op straat te parkeren

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 10.30 uur: EUR 5 tot 8 voor volwassenen en EUR 3 tot 5 voor kinderen
  • Diner met gastheer/- vrouw dagelijks beschikbaar tegen een toeslag van EUR 25; reservatie vereist
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Voorzieningen

  • Receptie met beperkte openingsuren
  • Reisgidsen

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Meer

  • Bureau
  • Elektrische adapters
  • Kluisje

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: 20.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 16

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks geopend van 08.00 uur tot 23.30 uur.
Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 12.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan EUR 12.0 per dag.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 2.50 per persoon, per nacht, voor maximaal 7 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 14 jaar oud.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 5.00–8.00 voor volwassenen en EUR 3.00–5.00 voor kinderen
  • Toeslag voor extra bed: EUR 12.0 per dag
  • Diner: EUR 25.00

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een EHBO-koffer
Registratienummer van de accommodatie marioapicella2316
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Prestige miramare Hotel
Hotel Prestige miramare Rimini
Hotel Prestige miramare Hotel Rimini

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Prestige miramare?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Hotel Prestige miramare voor parkeren?

De parkeermogelijkheden zijn beperkt.

Hoe laat kan ik bij Hotel Prestige miramare inchecken?

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: 20.00 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Prestige miramare uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Is Hotel Prestige miramare all-inclusive?

Bepaalde tarieven van dit hotel zijn all-inclusive.

Waar staat Hotel Prestige miramare?

Dit hotel in Rimini ligt op 10 minuten wandelen van Strand van Rimini, Spiaggia libera en Rimini Terme. Ook Fiabilandia en Go-kart Pista Miramare liggen op een kwartiertje wandelen. Station Rimini Miramare ligt op 8 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel Prestige miramare

Beoordelingen

4,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4 van 28 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 2 van 28 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 28 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 28 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 28 beoordelingen

5,0/10

Netheid

6,0/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

4,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

antonella

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Struttura completamente da rifare

Struttura completamente da rifare
1 nacht verbleven in september 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Intrigilla

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ho trovato l'albergo chiuso. Ho contattato il gestore, ma mi ha detto che aveva chiuso la struttura già il 10 settembre (la mia prenotazione era dal 12 al 16 settembre, per 3 pax) ed era fuori città, quindi non poteva aiutarmi in alcun modo. Ho provato a contattarvi, ma il numero che ho trovato disponibile sul vs portale non era attivo. Pertanto, ho dovuto ricorrere al primo hotel disponibile nelle vicinanze e dopo alcuni tentativi andati a vuoto per mancanza di disponibilità o per chiusura della struttura (è una zona stagionale), ho trovato l'hotel Bing che al costo di €.380,00. Attendo indicazioni per il rimborso. Grazie e buona serata Salvatore Intrigilla 338.11.40.866 - intrigilla@gmail.com
4 nachten verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Federica

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Andrea

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pessima pulizia degli ambienti e disorganizzazione totale del personale. Per il prezzo non mi aspettavo un hotel di lusso ma nemmeno di trovare le saponette usate nella doccia e di non vedere nessuno a pulire/rifare le stanze in quattro giorni di soggiorno.
4 nachten verbleven in september 2024

2/10 – Ontzettend slecht

MAXIME STEPHANE

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alors le personnel est aimable mais c’est bien la seule chose qu’il y ai de bien dans cet hôtel. Il n’y a pas d’ampoule au niveau du chevet des toiles d’araignées dans le coin du plafond. La salle de bain mais qu’elle horreur ! Le joint de la douche est décollé et moisi ce qui laisse l’eau passer dans la salle de bain quand vous prenez votre douche c’est limite si ça ne coule pas dans la chambre. La couleur du rideau de douche fait peur ça tire sur le marron ce qui ne donne pas du tout envie d’y toucher. Il manque une latte à mon lit ducoup dès que je m’asseyais dedans deux autre lattes fichez le camps. Pas de poubelle dans la salle de bain et pas de couette seulement un draps 😂 le premier jour nous avons 2 serviette par personnes et plus les jours avançaient moins nous en avions nous sommes resté 4 jours est heureusement le dernier jours nous avons une petite serviette et une grande pour 2 adultes 😂 des traces suspects sur les murs. Et le robinet de la salle d’eau ne donnait que de l’eau chaude donc faut pas avoir une petite soif dans la nuit. Sinon le petit dej est correct mais la chambre catastrophique. Voilà vraiment dommage surtout que l’hôtel est bien situé.
4 nachten verbleven in september 2024

8/10 – Goed

GIORGIO

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Avrebbe bisogno di una ristrutturazione, soprattutto il bagno che perdeva acqua. Ma camere pulite, personale molto disponibile e cortese. Anche la colazione a buffet è abbondante e diversificata. Rapporto qualità/prezzo ottimo!
2 nachten verbleven in september 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Stefano

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Disastro

Non potete vendere un Hotel se non vi siete accertati di come è veramente, l’hotel si dichiara 3 stelle s, io non avrei dato una stella. E’ già la seconda volta che non mi trovo bene con le vostre proposte, strutture non all’altezza. Andrebbe cancellato dal vostro elenco
1 nacht verbleven in september 2024

4/10 – Matig

Sergio Marcelo

Toilette piccola, sono andato in un centro commerciale per i miei bisogni
1 nacht verbleven in augustus 2024

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen
1 nacht verbleven in augustus 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Carale

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Danko

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is clean and tidy, the staff is very hospitable, close to the sea and other facilities, the possibility of parking in front of the hotel, Wi-Fi, see you again
9 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Chrysovalantos

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Me with my family really enjoyed our stay in Prestige Miramare. The hotel is about 3 minutes from the beach, with nice rooms (every day we had room cleaning) & excellent service. Also there is good breakfast & very tasty dinner (huge portions for reasonable price). I would highly recommend to everyone to stay in this hotel!
6 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

oltea

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Luca

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
3 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Lara

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Sicuramente da migliorare
1 nacht verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Cristian

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Samantha

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Giacomo

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Luca

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buono
4 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Giuseppe

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Per una giornata con pernottamento siamo stati accolti bene, personale gentile e disponibile. Camera ordinata e in buone condizioni.
1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Kawtar

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Nella norma
2 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Caterina

Reisde met partner
L'unica cosa che non andava era il condizionatore. Del resto tutto bene. Colazione buona e abbondante.
2 nachten verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Filomena

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
LA VERGOGNA. Abbiamo prenotato su una piattaforma questa struttura Visto il prezzo bassissimo , non ci aspettavamo di certo un tesoro …ma…. Non c’è mai fine al peggio !! Aria condizionata staccata ( e dicono che non va l’impianto ) Camere piccole , sporche , tapparelle rotte . Camera al quarto piano ma l ascensore arriva al terzo … che dire ? Ragazza alla reception che cerca di difendersi L’indifendibile proprietario .. morale della favola ? Preteso rimborso immediato !!! La ragazza non voleva Erogarlo perché diceva che il “direttore” non era presente , non c’era, non rispondeva … Appena abbiamo nominato la finanza , è scappata subito su a chiamarlo . lui è sceso , testa abbassata ed è Andato a prelevare per restituirci i soldi immediatamente … senza dire una parola , UNA !! Dottor Apicella , un consiglio , cambi mestiere ! Lei può fregare gli stranieri ( e ci facciamo anche noi italiani una pessima figura per come presenta la struttura ) , ma i napoletani Dottor Apice’… non li freghi!!!
1 nacht verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Io

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Una giornata da incubo

Sona arrivato inHotel mi accolgono alla reception do i documenti e non trovano la mia scheda cerca cerca avevano assegnato la mia stanza ad altre persone vabbo succedere , mi assegnano la stanza vado ed era nel palazzo affianco già li ero un po’ perplesso entro nella stanza sporca che doveva essere già rassettata i letti fatti ma senza cambiare le lenzuola senza aria condizionata torno indietro lo faccio presente mi cambiano stanza accettabile almeno l’aria condizionata c’era la tapparella non si abbassava più di metà quindi alle 0530 tutti svegli x il sole bagno micro senza bidet. La mattina alle 0730 pronti x la colazione che non è stata consumata perché il personale di sala e di cucina non sono presentati quindi manco colazione lascio tutto e via . Non ricordo se nei servizi c’era il parcheggio che non c’è difronte c’è un parcheggio privato 15 euro e passa la paura Tirate voi le somme di come è andato il soggiorno per fortuna una notte sola pensa una settimana
1 nacht verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Andrew

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023