Kapok Bacalar – Plant Based Hotel
Hotel met gratis ontbijt, in de buurt van Laguna de Bacalar
Fotogalerie voor Kapok Bacalar – Plant Based Hotel





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 190
inclusief belastingen en toeslagen
18 nov - 19 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior huisje laden

Superior huisje
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Massages in de kamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Deluxe huisje laden

Deluxe huisje
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Gelegen op de gelijkvloers
Dagelijkse huishoudservice
Massages in de kamer
Alle foto's voor Premier huisje laden

Premier huisje
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Gelegen op de gelijkvloers
Dagelijkse huishoudservice
Massages in de kamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

44 Oso Hormiguero, Carretera Chetumal-Cancun 4-5km, Bacalar, Pedro A. Santos, QROO, 77923
Over deze accommodatie
Kapok Bacalar – Plant Based Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Buenavista Bacalar Jungle Experience
Hotel Buenavista Bacalar Jungle Experience
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Roomservice
- Schoonmaakservice
7.8 van 10, Goed, 99 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Kapok Bacalar
Kapok Bacalar – Plant Based
Kapok Bacalar – Plant Based Hotel Hotel
Kapok Bacalar – Plant Based Hotel Pedro A. Santos
Kapok Bacalar – Plant Based Hotel Hotel Pedro A. Santos
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Kapok Bacalar – Plant Based Hotel
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,0/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
6 aug 2025
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Sandra
Reisde met familie
6 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sandra
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Jorge Garcia, Tlajomulco De Zuniga
25 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jorge Garcia
2 nachten verbleven in juli 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
22 jan 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
great concept, disappointing stay
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Ian
Reisde met partner
20 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ian
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
JOSE
30 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Merveilleux endroit.
JOSE
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Cristal
6 mei 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Cristal
2 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
thomas
Reisde met familie en kleine kinderen
4 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
thomas
3 nachten verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Graham
Reisde met een groep, Reisde met familie
12 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Graham
2 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Chuy
24 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chuy
2 nachten verbleven in augustus 2022






