Maison Nabis by Happyculture
Hotel met een 24-uurs receptie, op 7 minuten stappen van Moulin Rouge
Fotogalerie voor Maison Nabis by Happyculture





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 128
inclusief belastingen en toeslagen
11 nov - 12 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Klassieke tweepersoonskamer laden

Klassieke tweepersoonskamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Klassieke kamer, balkon laden

Klassieke kamer, balkon
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
De binnenplaats
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, balkon laden

Deluxe tweepersoonskamer, balkon
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
De binnenplaats
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

Residhome Asnières
Asnieres-sur-Seine
- Keuken
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Airconditioning
7.6 van 10, Goed, 507 beoordelingen
De prijs is € 123
inclusief belastingen en toeslagen
16 nov - 17 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

7 Rue De Parme, Paris, Paris, 75009
Over deze accommodatie
Maison Nabis by Happyculture
Gelijkaardige accommodaties

Hôtel Josephine by Happyculture
Hôtel Josephine by Happyculture
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Parkeerplaatsen beschikbaar
8.4 van 10, Zeer goed, 707 beoordelingen
De prijs is € 130
inclusief belastingen en toeslagen
16 nov - 17 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 8.45 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 17 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 100 per voertuig (enkele reis)
- Toeslag voor parking in de buurt: EUR 28 per dag (op 599 meter afstand)
- Toeslag voor huisdieren: EUR 30 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor extra bed: EUR 15.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Clarion Collection Opera
Hôtel Pavillon Paris Happyculture
Clarion Collection Pavillon Opera
Clarion Pavillon
Clarion Pavillon Hotel
Clarion Pavillon Hotel Opera Collection
Hôtel Pavillon Paris
Hôtel Pavillon
Pavillon Paris
Hôtel Pavillon Happyculture
Pavillon Paris Happyculture
Pavillon Happyculture
Maison Nabis Happyculture Hotel Paris
Maison Nabis Happyculture Hotel
Maison Nabis Happyculture Paris
Maison Nabis Happyculture
Maison Nabis by Happyculture Hotel
Maison Nabis by Happyculture Paris
Maison Nabis by Happyculture Hotel Paris
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Maison Nabis by Happyculture
8,8
Uitstekend
8,8
Netheid
8,8
Locatie
9,0
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
8,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
16 mei 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Saba
Reisde met familie en kleine kinderen
31 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Saba
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Valerie, Amsterdam
Reisde met een groep
31 aug 2022
Positief: Personeel en service
Valerie
3 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Stephanie, Gent, be
3 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stephanie
2 nachten verbleven in december 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Iris
16 okt 2025
Iris
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
naif
13 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
naif
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Claudia
Reisde met familie
8 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Claudia
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
koichi
26 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
koichi
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Cornelia
3 aug 2025
Cornelia
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Jean-Yves
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent séjour...
Jean-Yves
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Hajdin
28 jul 2025
Hajdin
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
LUIS EDUARDO
Reisde met partner
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


LUIS EDUARDO
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Jason
17 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Jason
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Brendan
7 jul 2025
Brendan
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
DENYS
17 jun 2025
DENYS
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Sabrina
16 jun 2025
Sabrina
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
KAITO
22 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAITO
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Mike
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pleasant stay, Super service! Highly Recommended!
Mike
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
henrik
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
henrik
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Carmen
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
25 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carmen
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Mathieu
17 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Au top!
Mathieu
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Iftekhar
16 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good transportation, location and great staff
Iftekhar
2 nachten verbleven in maart 2025

















