Hotel Whistler

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een spa, in de buurt van Opéra Garnier

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Whistler

Stoombad
Snackbar
Een Turks bad/hammam
Familiekamer, kamers met tussendeur | Luxe beddengoed, een kluis op de kamer, een bureau, geluiddichte muren
Uitzicht vanuit accommodatie
VIP Access

Beoordelingen

9,2 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Spa
  • Huisdiervriendelijk
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
De huidige prijs is € 156
inclusief belastingen en toeslagen
31 aug - 1 sep

Als lid krijg je meer

  • Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
  • Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
  • Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Tweepersoonskamer

9,2 van 10
Fantastisch
(11 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Badjassen
Een privébadkamer
  • 17 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Badjassen
Een privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • 13 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 tweepersoonsbed

Twin kamer

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(11 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Badjassen
Een privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • 15 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Familiekamer, kamers met tussendeur

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Badjassen
Een privébadkamer
  • 30 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden OF 3 eenpersoonsbedden

Tweepersoonskamer

8,8 van 10
Voortreffelijk
(17 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Badjassen
Een privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • 15 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
36 rue de saint Quentin, Paris, 75010

In de buurt

  • Opéra Garnier - 5 min. rijden - 2.3 km
  • Galéries Lafayette - 5 min. rijden - 2.3 km
  • Place Vendôme - 7 min. rijden - 2.9 km
  • Notre-Dame - 8 min. rijden - 3.3 km
  • Musée du Louvre - 8 min. rijden - 3.3 km

Lokaal vervoer

  • Parijs (XPG-Station Gare du Nord) - 2 min. wandelen
  • Station Gare du Nord RER - 3 min. wandelen
  • Luchthaven Orly (ORY) - 41 min. rijden

Restaurants

  • ‪Paris Nord Café - ‬1 min. wandelen
  • ‪Starbucks - ‬1 min. wandelen
  • ‪Carton Bio - ‬2 min. wandelen
  • ‪Terminus Nord - ‬1 min. wandelen
  • ‪Au Rendez-Vous des Belges - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Whistler

Hotel met een chique stijl en een boetiekstijl vlak bij Canal Saint-Martin
Niet ver van Basilique du Sacré-Cœur en Place de la République ligt Hotel Whistler, waar je geniet van een droogkuis/wasserijservice, een snackbar/deli en nog veel meer. Geniet van een Turks bad/hammam om tot rust te komen. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een kluis bij de receptie en bagageopslagruimte
  • Een waterkoeler, conciërgeservice en een feestzaal
  • Een lift, gratis kranten en rookvrije accommodatie
  • Beoordelingen van gasten tonen hoge cijfers voor het ontbijt, het behulpzame personeel en de locatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Hotel Whistler bieden voordelen zoals luxe beddengoed en airconditioning, bovenop voorzieningen zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Recyclage en milieuvriendelijke schoonmaakproducten
  • Badkamers met milieuvriendelijk toiletgerief en badkuipen of douches
  • Flatscreentelevisies met satellietzenders
  • Gratis kinderbedden, koffiezetapparaten/waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Talen

Engels, Frans, Duits, Italiaans, Portugees, Spaans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 11.00 uur: EUR 18 per persoon
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Gratis babybed
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Spa

  • Spadiensten
  • Turks bad

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Informatieborden in braille of reliëfletters
  • Lift
  • Luisterhulpmiddelen
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijkheid

Meer

  • 1 gebouw
  • 100% hernieuwbare energie
  • 6 etages
  • Bioafbreekbare rietjes beschikbaar
  • Bioafbreekbare roerstaafjes beschikbaar
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 1850
  • Gebruik van de waterautomaat wordt aangemoedigd
  • Geen frisdrank in plastic flessen
  • Geen plastic rietjes
  • Geen plastic roerstaafjes
  • Geen water in plastic flessen
  • Herbruikbaar tafelgerei
  • Rookvrije accommodatie
  • Ten minste 80% van de verlichting werkt met leds
  • Tentoonstellingen van plaatselijke kunstenaars
  • Uitgebreid beleid om voedselverspilling te voorkomen
  • Voorlichting over plaatselijke cultuur en plaatselijk ecosysteem

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Gratis babybed
  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Bad of douche
  • Badjassen
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Energiebesparende schakelaars in kamers
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • Recycleren
  • Schoonmaakmiddelen zijn milieuvriendelijk
  • Waterbesparende douches
  • Waterbesparende toiletten

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Huisdieren toegelaten
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
Alleen honden en katten zijn toegestaan
1 in totaal (tot 20 kg per huisdier)
Beperkingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.
Er is een voer- en drinkbak beschikbaar

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 8.45 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
  • Spatoeslag: EUR 50 per accommodatie, per nacht

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 18 per persoon

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Je dient vooraf te reserveren voor spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.

Nationale beoordeling

ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Liege Paris
Hotel Whistler Paris
Liege Hotel Paris
Liege Paris
Paris Hotel Liege
Paris Liege
Paris Liege Hotel
Whistler Paris
Hotel Paris Liege
Hotel Whistler Hotel
Hotel Whistler Paris
Hotel Whistler Hotel Paris

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Whistler?

Ja, bij deze accommodatie zijn honden en katten met een gewicht van maximum 20 kg per huisdier toegestaan (maximum 1 in totaal).

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Whistler?

Vandaag, 18 aug. 2025, kost een verblijf bij Hotel Whistler van één nacht voor twee volwassenen op 31 aug. 2025 min. € 139,22, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Hotel Whistler voor parkeren?

Bij dit hotel zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Hotel Whistler inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Whistler uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat Hotel Whistler?

Dit in boetiekstijl ingerichte hotel ligt in Saint-Vincent-de-Paul, op 2 km afstand van Canal Saint-Martin, Place de la République en Basilique du Sacré-Cœur. Ook Galéries Lafayette en Moulin Rouge liggen op 2 km afstand. Station Gare du Nord RER en Paris Magenta liggen op 5 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel Whistler

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 468 van 712 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 191 van 712 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 34 van 712 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 712 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 712 beoordelingen

9,4/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

nathalie

2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Vahap

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel. Goed ingericht en aardig personeel.
3 nachten verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Nico de

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel schone kamer, echter zonder koelkast. Omgeving, door verbouwingen, opgebroken wegen, een zooitje.
4 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

ingrid

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schoon en netjes. Dichtbij het station, 2 minuten lopen. Goed ontbijt, fijn bed. Vriendelijk personeel.
4 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

nathalie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel goed hotel
2 nachten verbleven in juli 2024

6/10 – Redelijk

jae

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Redelijk hotel.

Redelijk hotel, gelegen tegenover Gare du Nord. Echter de prijs was veel te hoog, krap en niet echt schoon. Goede verbindingen met metro maar directe omgeving is s' avonds niet echt veilig. Vriendelijk personeel. Niet meer betalen dan Eur 150,-- (ook niet tussen kerst en nieuw)
3 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Yeun

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Monia

1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Jan Dirk

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lekker dicht bij het station. Schoon, vriendelijk personeel. Kamer was wat klein maar erg schoon.
5 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

VERONIQUE

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

S.E.Ricardo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Fantastisch

Ik heb een top verblijf gehad bij Whistler Hotel. Vriendelijke personeel, schone en rustige kamers en de ontbijt was top.
3 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Klein hotel in leuke sfeer ingericht, tot in de kleinste details is het thema trein doorgevoerd. We hadden een kleine nette kamer met alle gemakken voorzien. Goed ontbijt en vriendelijk personeel. Het station op steenworp afstand en de busstop voor de hop on hop off bus om de stad te verkennen ligt letterlijk aan de overkant van de straat. Zeker een aanrader!
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Gertjan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Coen, Arnhem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Super hotel, werkelijk naast Gare du Nord

Keurig hotel, erg vriendelijke ontvangst en keurige kamer. Sanitair is luxe en erg schoon. De kamer is niet groot, maar ruim genoeg. Tot 4 uur in de nacht prettige service ervaren. Bij check-out hebben we keurig de mogelijkheid gekregen om de tassen tot eind van de dag in het hotel achter te laten. Ik kom hier zeker terug een aanrader!
1 nacht verbleven in januari 2018

10/10 – Uitstekend

Dimitri

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel Whistler - Clean, authentic & lovely staff

Ontzettend leuke setting en decoratie betovert je volledig in de oude Parijse stijl. Ontzettend modern tegelijk en heel erg prober. Prijs kwaliteit is dit moeilijk mee te concurreren. Enige minpuntje is de locatie, die niet fantastisch is, maar dat compenseren de goedkope Ubers dan.
2 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Scott

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy, quick check in, top floor room, bottle of wine in the room for us, big windows to balcony, 3 mins walk to Gare du Nord, less than 10 mins walk from Gare du Est, bed was ok, had comfier but it’s not too bad. There was also breakfast, which we didn’t have (18 euros), coffee, wine, etc available which you just filled out what you took and charge to room. Overall, would use again for a night or 2.
1 nacht verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Kristina

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
On arrival late in the evening, we were told that someone else had been checked into our room. It turned out that someone from a completely different hotel managed to get into our room and check-in with a passport and a completely different name. This made us feel very unsafe since obviously the staff were not diligent with proper checks. We were told they’d need to ask those guests to leave the room and we could then go in. We were not offered any kind of compensation or a clean room due to their error. Once we entered the room, we were very disappointed. The TV did not work, the bed was a wall bed so not a proper one at all, and very small. Our room was directly next to the kitchen on the very ground floor of the hotel (less than 10m from reception) and was directly by the street. We were woken up at 5am while the kitchen staff were getting breakfast ready. Although we were apologised to, there was no attempt to make our stay more comfortable given our terrible experience nor give us a discount or refund. I would not recommend this hotel to anyone and definitely do not understand the 4* they have.
1 nacht verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Julia

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service
Wir waren vor 3 Jahren schonmal in dem Hotel und sehr zufrieden. Leider sind wir dieses mal sehr enttäuscht. Der Service hat sehr nachgelassen. Mitarbeiter wirkten zum Teil sehr genervt. Das Zimmer war ok, könnte mal ein Deep Clean gebrauchen, die Bettwaren sind veraltet und an den Möbelstücken blätterte zum Teil der Bezug ab.
3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

allison

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
There wa
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Nimo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2025

4/10 – Matig

Marat, Valencia

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Check in staff has an attitude. Terrible communication and explanation about what was included and what wasn't. Maintenance guy was very helpful and professional.
1 nacht verbleven in juli 2025

4/10 – Matig

glenn

1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Yukiko

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Shihui

1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Andrei

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very cute hotel next to the Gare du Nord with a theme of trains. Great for couples with little luggage since room are tiny. Good breakfast. Nice service. Very original rooms modeled as train cabins.
8 nachten verbleven in juni 2025