Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Grand Hôtel Magenta





Beoordelingen
6,8 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Suite laden

Suite
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Televisie
Een privébadkamer
Satellietzenders
Een bureau
Een kluis
Alle foto's voor Vierpersoonskamer laden

Vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Televisie
Een privébadkamer
Satellietzenders
Een bureau
Een kluis
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Televisie
Een privébadkamer
Satellietzenders
Een bureau
Een kluis
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Televisie
Een privébadkamer
Satellietzenders
Een bureau
Een kluis
Misschien vind je dit ook leuk

Disney Newport Bay Club
Coupvray
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
7.8 van 10, Goed, 1.010 beoordelingen
De prijs is € 440
inclusief belastingen en toeslagen
18 sep - 19 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

129 Boulevard De Magenta, Paris, Paris, 75010
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 2.60 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Grand Hôtel Magenta
Grand Hôtel Magenta Paris
Grand Magenta
Grand Magenta Paris
Hotel Magenta Paris
Grand Hôtel Magenta Hotel
Grand Hôtel Magenta Paris
Grand Hôtel Magenta Hotel Paris
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Grand Hôtel Magenta
Beoordelingen
6,8
6,8/10
Netheid
7,2/10
Personeel en service
6,8/10
Voorzieningen
6,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
5 mei 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Baukje
Reisde met familie
2 mei 2025
Positief: Voorzieningen
Baukje
3 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Herman
30 dec 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Herman
4 nachten verbleven in december 2024
4/10 – Matig
Cornelie
9 aug 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Cornelie
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
reinold, WOLVEGA
Reisde met partner
2 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
reinold
2 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Gwenda
Reisde met familie
31 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gwenda
10/10 – Uitstekend
Marieke
Reisde met familie
18 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wij werden blij!
Marieke
4 nachten verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Henricus
22 okt 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Henricus
1 nacht verbleven in oktober 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
14 dec 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toplocatie maar matig hotel
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
23 jun 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel om de hoek van gare du nord
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Luc
15 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luc
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
18 dec 2017
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
beneden alle peil
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2017
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
9 aug 2015
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Ruud, uitgeest
5 jun 2013
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goeie plaats dicht bij station
Ruud
8/10 – Goed
Leop, Rotterdam, Nederland
25 jul 2012
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed om te overnachten
Leop
2/10 – Ontzettend slecht
Mauro
Zakenreiziger
31 jul 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mauro
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
ANTONIO
Reisde met familie
23 jul 2025
Positief: Voorzieningen
ANTONIO
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Jean Marie
19 jul 2025
Jean Marie
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
John
9 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
John
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
mohamed
8 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
mohamed
1 nacht verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Alak, Etobicoke
2 jul 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alak
3 nachten verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Rocio
1 jul 2025
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Rocio
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Gloria Baerbel
16 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gloria Baerbel
5 nachten verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Hiroaki
9 jun 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroaki
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Sukhjit
24 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sukhjit
1 nacht verbleven in mei 2025