NH Naarden

2.5-sterrenaccommodatie
Milieuvriendelijke hotel met fitnessfaciliteiten en een 24-uurs receptie

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn October 2024 en November 2024.
oktober 2024
november 2024

Fotogalerie voor NH Naarden

Serveert lunch en diner, internationale gerechten
Terrein van de accommodatie
Televisie
Een kluis op de kamer, een bureau, een strijkplank/strijkijzer
Receptie

Beoordelingen

7,4 op 10 –

Goed

Populaire voorzieningen

  • Huisdiervriendelijk
    Huisdiervriendelijk
  • Fitnessruimte
    Fitnessruimte
  • Bar
    Bar
  • Receptie 24/7
    Receptie 24/7
  • Wasservice
    Wasservice
  • Schoonmaakservice
    Schoonmaakservice
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Kameropties

Over deze buurt

Kaart
Ijsselmeerweg 3, Naarden, 1411 AA

In de buurt

  • Almeerderstrand - 6 min. rijden
  • Ziggo Dome - 13 min. rijden
  • Johan Cruijff ArenA - 14 min. rijden
  • Van Gogh Museum - 18 min. rijden
  • De Dam - 20 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Station Naarden-Bussum - 6 min. rijden
  • Luchthaven Schiphol (AMS) - 25 min. rijden

Restaurants

  • ‪PorterHouse - ‬2 min. wandelen
  • ‪Venezia - ‬18 min. wandelen
  • ‪Gooische Kookstudio - ‬15 min. wandelen
  • ‪Het Hert - ‬4 min. rijden
  • ‪Snackbar Eethuis THOR - ‬20 min. wandelen

Over deze accommodatie

NH Naarden

Hotel met een groen/duurzaam beleid
Een terras, een tuin en een droogkuis/wasserijservice verwelkomen je bij NH Naarden. Het plaatselijke restaurant met internationale gerechten, Azul Restaurant, serveert lunch en diner. Naast een bar en een fitnesscentrum, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), parkeerplaatsen ter plaatse en een oplaadpunt voor elektrische auto's
  • Wasservice, rookvrije accommodatie en een kluis bij de receptie
  • Een receptieruimte, 11 vergaderruimtes en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
De 128 kamers bieden leuke bijkomstigheden zoals 24-uurs roomservice, naast extra's zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Televisies met satellietzenders
  • Dagelijkse schoonmaak en bureaus

Talen

Arabisch, Nederlands, Engels, Duits

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: wifi (toeslag), kabelinternet (toeslag)

Parkeren en vervoer

  • Oplaadstation voor elektrische voertuigen ter plaatse
  • Parkeerplekken ter plaatse (EUR 6,75 per nacht)

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar: EUR 13 tot 32 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Azul Restaurant

Dingen om te doen

  • Sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Dagelijkse huishoudservice
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel

Zakelijke diensten

  • 11 vergaderruimtes
  • 16 vierkante meter aan conferentieruimte
  • Businesscentrum

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • Receptieruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen

Entertainment

  • Tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice

Meer

  • Bureau
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 17.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je EUR 25 per huisdier, per verblijf
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
Alleen honden en katten zijn toegestaan
2 in totaal (tot 25 kg per huisdier)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 1.89 per persoon, per nacht

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 13–32 per persoon
  • Betaald parkeren: EUR 6.75 per nacht
  • Toeslag voor huisdieren: EUR 25 per huisdier, per verblijf
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Feel Safe at NH (NH Hotels) hanteert.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel NH Naarden
Naarden Nh
Nh Hotels Naarden
Nh Naarden Hotel Naarden
NH Naarden Hotel
NH Naarden Naarden
NH Naarden Hotel Naarden

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij NH Naarden?

Ja, bij NH Naarden zijn honden en katten met een gewicht van maximum 25 kg per huisdier toegestaan (maximum 2 in totaal). Er geldt een toeslag van EUR 25 per huisdier, per verblijf. Hulpdieren betalen geen toeslag.

Hoeveel berekent NH Naarden voor parkeren?

Parkeren kost EUR 6.75 per nacht.

Hoe laat kan ik bij NH Naarden inchecken?

Inchecken kan vanaf: 17.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij NH Naarden uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat NH Naarden?

Dit milieuvriendelijke hotel in Naarden ligt op 4,3 km van Almeerderstrand en op 15 km afstand van Muiderslot en Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid. Ook Stadsstrand Blijburg en Gaasperpark liggen op 15 km afstand.

Beoordelingen over NH Naarden

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 37 van 197 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 92 van 197 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 45 van 197 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 16 van 197 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 197 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Richard

1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Christophe

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Ingrid, Nissewaard

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Kamer was ruim, schoon en comfortabel. Goed bed, makkelijke stoelen, heerlijke douche. Personeel erg vriendelijk.
1 nacht verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in oktober 2020

6/10 – Redelijk

Marije

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

James

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean hotel , prima ligging
Prima onthaal en nette kamer.Wel eigenaardige zenderkeuze op de tv.Geen enkele Belgische post?
1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Susan, Drenthe

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Redelijk goed hotel, maar niet voorbereid op hoge temperaturen.
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

KCA

Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

willem, hellevoetsluis

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
prima hotel, alles netjes schoon goede ook douche toilet keurig goed ontbijt nette bediening alles naar wens.
1 nacht verbleven in juli 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Goede ontvangst met inchecken. Het ontbijt was goed en de meneer die daar die ochtend werkte was super aardig/vriendelijk en behulpzaam. De slaapkamer viel tegen, het was het net niet, bij binnenkomst zag je de vlekken in de vloerbedekking, stukjes uit de meubels, veel stof en wat haren op de badkamer van iemand anders, dat was jammer. Koffie en thee op de kamer, weliswaar 1 zakje nescafe en 1 zakje decafe. Maar voor 1 nachtje goed te doen.
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Propere kamer. Vriendelijk personeel. Lekker ontbijtbuffet. Parking bij hotel.
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima service! Vriendelijk personeel! Al met al een top hotel en zeker voor herhaling vatbaar
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer was niet schoon! Overal vlekken op het tapijt, er hing een hele rare geur in de kamer. Van een glazenwasser hebben ze nog nooit gehoord en om over de badkamer nog maar te zwijgen. De bedden zijn echt enorm hard, niet normaal. Enige positieve wat ik kan neerzetten is het personeel wat je netjes begroet. Nee, voor mij nooit meer.
1 nacht verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Rajgawri

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een beetje afgelegen ############################!
3 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het personeel was echt super vriendelijk en behulpzaam!!
1 nacht verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2019