citizenM Amstel Amsterdam
Hotel met een restaurant, in de buurt van Van Gogh Museum
Fotogalerie voor citizenM Amstel Amsterdam





Beoordelingen
9,6 op 10 – 
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 168
inclusief belastingen en toeslagen
30 nov - 1 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Ventilator 
Luxe beddengoed 
Verduisterende gordijnen 
Pillowtop 
Een regendouche 
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Ventilator 
Luxe beddengoed 
Verduisterende gordijnen 
Pillowtop 
Een regendouche 
Alle foto's voor Kamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken laden

Kamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Ventilator 
Luxe beddengoed 
Verduisterende gordijnen 
Pillowtop 
Een regendouche 
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken (Mobility Accessible, Roll-In Shower) laden

Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken (Mobility Accessible, Roll-In Shower)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Ventilator 
Luxe beddengoed 
Verduisterende gordijnen 
Pillowtop 
Een regendouche 
Misschien vind je dit ook leuk

Leonardo Hotel Amsterdam Leidse Square
Museumkwartier
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Bar
8.8 van 10, Uitstekend, 752 beoordelingen
De prijs is € 101
inclusief belastingen en toeslagen
11 nov - 12 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Sarphatistraat 47, Amsterdam, 1018 EW
Over deze accommodatie
citizenM Amstel Amsterdam
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Notting Hill
Hotel Notting Hill
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Fitnessruimte
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.008 beoordelingen
De prijs is € 115
inclusief belastingen en toeslagen
2 nov - 3 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stedelijke/lokale toeristenbelasting van 11.468 procent aangerekend
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 19.00 per persoon
- Toeslag voor laat uitchecken: EUR 29 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend. 
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd. 
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten 
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie gebruikt zonne-energie en milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder en een beveiligingssysteem
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Commitment to Clean (Marriott) hanteert.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Het is niet nodig om een auto te hebben om van en naar deze accommodatie te reizen. 
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk) 
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Nederland een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 4 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
citizenM Amsterdam Amstel Hotel
citizenM Amstel Hotel
citizenM Amstel
citizenM Amstel Amsterdam Hotel
citizenM Amstel Amsterdam Amsterdam
citizenM Amstel Amsterdam Hotel Amsterdam
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over citizenM Amstel Amsterdam
9,6
Uitzonderlijk
9,6
Netheid
9,0
Locatie
9,8
Personeel en service
9,6
Milieuvriendelijkheid
9,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
22 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jeroen
Zakenreiziger
24 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeroen
1 nacht verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Deniz
26 feb 2024
Deniz
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Piet
Zakenreiziger
1 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Piet
2 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
T.C.P.
21 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
T.C.P.
1 nacht verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
14 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Richard
Zakenreiziger
14 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Richard
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 jul 2021
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Paul
Zakenreiziger
13 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paul
1 nacht verbleven in januari 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Tim
27 aug 2020
Tim
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Thomas
17 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Covid Getaway
Thomas
2 nachten verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk modern hotel.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
David
7 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recommended!
David
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
K.
15 apr 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
K.
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
10 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
1 dec 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Jeroen
Reisde met een groep
25 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jeroen
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
14 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
jo
13 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kameroppervlakte
jo
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
31 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Leo
22 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leo
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Jamison
31 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jamison
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Natalie
Reisde met familie
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Natalie
3 nachten verbleven in oktober 2025

















