Fotogalerie voor Fourvière Hôtel Lyon





VIP Access
Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Signature Suite laden

Signature Suite
Alle foto's voor Klassieke kamer laden

Klassieke kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(31 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Badjassen
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed
9,0 van 10
Fantastisch
(45 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Badjassen
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(17 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Badjassen
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
9,2 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Badjassen
Alle foto's voor Cellule Double Room(SPA) laden

Cellule Double Room(SPA)
Alle foto's voor Junior Suite Double laden

Junior Suite Double
Alle foto's voor Classic Room laden

Classic Room
Alle foto's voor Junior Suite laden

Junior Suite
Misschien vind je dit ook leuk

Campanile Lyon Ecully
Ecully
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
7.4 van 10, Goed, 301 beoordelingen
De prijs is € 70
inclusief belastingen en toeslagen
26 okt - 27 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

23 rue Roger Radisson, Lyon, 69005
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Le Phenix Hotel
Le Phenix Hotel
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 1.001 beoordelingen
De prijs is € 151
inclusief belastingen en toeslagen
26 okt - 27 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 2.50 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 27 per persoon
- Betaald parkeren: EUR 19 per dag
- Toeslag voor huisdieren: EUR 25 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Fourvière Hôtel Lyon
Fourvière Hôtel
Fourvière Hôtel Lyon Lyon
Fourvière Hôtel Lyon Hotel
Fourvière Hôtel Lyon Hotel Lyon
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Fourvière Hôtel Lyon
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,6/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
8 sep 2025
Positief: Netheid
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Anita
Reisde met familie
26 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anita
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Jo
Reisde met een groep
6 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer


Jo
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Vincent
4 dec 2024
Positief: Personeel en service
Vincent
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
koenraad
11 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
koenraad
3 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Simone
4 jul 2024
Simone
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Simone
Reisde met huisdieren, Reisde met partner
4 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simone
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Frank
3 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frank
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Magreet
23 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great please to sleep/dine. Big hike to town!

Magreet
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Stephanie
Reisde met huisdieren
21 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephanie
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Jan Pieter
4 jun 2023
Jan Pieter
3 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Richard
Reisde met partner
19 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
1 nacht verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Dick
7 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dick
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Wouter
Reisde met familie en kleine kinderen
31 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wouter
1 nacht verbleven in juli 2022
6/10 – Redelijk
Delphine
12 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Delphine
1 nacht verbleven in september 2021
6/10 – Redelijk
Mr Vincent
Zakenreiziger
18 okt 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prachtig hotel, service kan beter!
Mr Vincent
1 nacht verbleven in oktober 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
23 sep 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
12 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 apr 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Dominique
Reisde met familie
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dominique
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Bryan, Maple Grove
Reisde met familie
2 okt 2025
Positief: Netheid
Bryan
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Niki, Las Vegas
Reisde met partner
1 okt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen




Niki
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Paul
Reisde met partner
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Kumiko
Reisde met een groep
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kumiko
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Alyun
Zakenreiziger, Reisde met partner
27 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alyun
1 nacht verbleven in september 2025