Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Aplaus





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 79
inclusief belastingen en toeslagen
27 jul - 28 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Klassieke tweepersoonskamer laden

Klassieke tweepersoonskamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een gratis babybed
Televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een gratis babybed
Televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Deluxe suite laden

Deluxe suite
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een gratis babybed
Televisie
Een zetelbed - queensize
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Santovo Namesti 181, Litomysl, 570 01
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Zlatá Hvězda
Hotel Zlatá Hvězda
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Parkeerplaatsen beschikbaar
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 7 beoordelingen
De prijs is € 107
inclusief belastingen en toeslagen
27 jul - 28 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer CZK 295 voor volwassenen en CZK 195 voor kinderen
- Betaald parkeren: CZK 100 per dag
- Toeslag voor huisdieren: CZK 500 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor extra bed: CZK 500.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Aplaus Hotel
Aplaus Hotel Litomysl
Aplaus Litomysl
Aplaus Hotel
Aplaus Litomysl
Aplaus Hotel Litomysl
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Aplaus
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
20 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
Timothy
Reisde met een groep
5 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Timothy
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Natasha
Reisde met familie
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Natasha
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Craig
25 mrt 2025
Craig
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jaroslav
Zakenreiziger
15 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jaroslav
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Heiko
Zakenreiziger
6 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heiko
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Martin
Zakenreiziger
22 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Martin
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Henrik
Zakenreiziger
5 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Henrik
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Thomas
Zakenreiziger
3 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thomas
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Artur
Zakenreiziger
13 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Artur
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Mattia
Zakenreiziger
27 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mattia
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Petr
1 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Petr
1 nacht verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Frantisek
27 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
It could be perfect with a little effort.
Frantisek
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Charles
Reisde met familie
24 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Charles
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Thomas
Zakenreiziger
23 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thomas
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Eva
Zakenreiziger
13 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good experience!
Eva
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Thomas
Zakenreiziger
14 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thomas
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Thomas
23 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thomas
3 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Brian
Zakenreiziger
29 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful stay
Brian
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Thomas
Zakenreiziger
8 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thomas
6 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
27 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
Krzysztof
Zakenreiziger
24 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Krzysztof
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Leos
25 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leos
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Lucie
17 jul 2022
Lucie
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Lukas
Zakenreiziger
12 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lukas
1 nacht verbleven in mei 2022
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Pakketten