MIRAFLORES GOLD HOTEL BOUTIQUE

3.0-sterrenaccommodatie
Koloniale accommodatie met een 24-uurs receptie en een restaurant

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

6,6 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • All-inclusive
  • Huisdiervriendelijk
  • Receptie 24/7
  • Parkeren inbegrepen
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Romantische kamer, 1 queensize bed

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Eigen bubbelbad binnen
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Een privébadkamer
Een kluis
Kleerkast
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

City driepersoonskamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Eigen bubbelbad binnen
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Een privébadkamer
Een kluis
Kleerkast
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 queensize bed

Deluxe Twin kamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Eigen bubbelbad binnen
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Een privébadkamer
Een kluis
Kleerkast
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Business eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Eigen bubbelbad binnen
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Een privébadkamer
Een kluis
Kleerkast
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar

Deluxe studio suite

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Eigen bubbelbad binnen
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Een privébadkamer
Een kluis
Kleerkast
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Familie appartement

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Eigen bubbelbad binnen
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
3 slaapkamers
Een privébadkamer
2 badkamers
  • 3 slaapkamers
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed en 4 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
685 Av. la Paz, Lima, Provincia de Lima, 15074

In de buurt

  • Avenida Larco - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Centraal park van Miraflores - 5 min. wandelen - 0.5 km
  • John F. Kennedy Park - 7 min. wandelen - 0.6 km
  • Calle José Gálvez - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • Centro Comercial Larcomar - 12 min. wandelen - 1.1 km

Lokaal vervoer

  • Station Los Cabitos - 10 min. rijden
  • Presbítero Maestro Station - 14 min. rijden
  • Lima (LIM-Internationale luchthaven Jorge Chavez) - 53 min. rijden

Restaurants

  • ‪Selina - ‬2 min. wandelen
  • ‪La Paz Apart Hotel - ‬1 min. wandelen
  • ‪República del Pisco - Lima - ‬2 min. wandelen
  • ‪Casa Andina Select Miraflores - ‬2 min. wandelen
  • ‪The Venue - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

MIRAFLORES GOLD HOTEL BOUTIQUE

Hotel vlak bij Centro Comercial Larcomar
MIRAFLORES GOLD HOTEL BOUTIQUE ligt vlak bij Strand van Waikiki en biedt gasten een terras, een tuin en een entertainmentruimte buiten. Blijf online met gratis wifi in de kamer met een snelheid van 500+ Mbps (voor 6+ personen of 10+ toestellen) en geniet van een restaurant.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een Engels ontbijt (toeslag), koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimte en een 24-uurs receptie
  • Rookvrije accommodatie, bagageopslagruimte en tuinmeubelen
Kamervoorzieningen
Alle kamers zijn individueel gemeubileerd en bieden leuke voordelen zoals privébubbelbaden binnen, bovenop extra's zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • (kleer)kasten, schoonmaakservice en bureaus

All-inclusive details

Er zijn all-inclusive kamertarieven beschikbaar bij MIRAFLORES GOLD HOTEL BOUTIQUE. Deze prijzen zijn hoger omdat het eten en drinken ter plaatse bij de kamerprijs is inbegrepen (er gelden mogelijk beperkingen).

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 500+ Mbps (voor 6+ personen of 10+ toestellen)
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks Engels ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 09.00 uur: PEN 4 voor volwassenen en PEN 4 voor kinderen
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag

Gastendiensten

  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (op verzoek)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Buiten

  • Entertainmentzone buiten
  • Picknickplaats
  • Terras
  • Tuin
  • Tuinmeubels

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • 10 treden naar de ingang
  • Aangepast bad
  • Geen lift (gelijkvloerse accommodatie)
  • Hardhouten vloer in gemeenschappelijke ruimtes
  • Notificatie voor deurbel en telefoon
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke shuttle
  • Rolstoeltoegankelijkheid
  • Visuele notificatie voor de deurbel

Meer

  • 3 etages
  • Gemeenschappelijke woonkamer
  • Koloniale architectuur
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Handdoeken inbegrepen

Entertainment

  • Led-tv van 50 inch

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Bureau
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Kluisje
  • Telefoon
  • Toegang via buitengalerij

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Huisdieren verblijven gratis
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
Alleen honden en katten zijn toegestaan
1 in totaal
Huisdieren mogen niet zonder toezicht worden achtergelaten
Alleen bepaalde kamers, beperkingen van toepassing. Huisdiervriendelijke kamers kunnen worden aangevraagd door de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging te contacteren.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Het is mogelijk dat je de volgende toeslagen dient te betalen bij de accommodatie: de nationale btw (18%). Niet-inwoners met een geldig paspoort en toeristenvisum of migratiekaart zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (18%).

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor Engels ontbijt: ongeveer PEN 04 voor volwassenen en PEN 04 voor kinderen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Registratienummer van de accommodatie 20609218798
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Kinderen jonger dan 18 mogen in accommodaties in Peru doorgaans niet verblijven zonder een ouder, voogd of naar behoren gemachtigde verantwoordelijke. Het is mogelijk dat begeleidende volwassenen een identiteitsbewijs of andere geldige documentatie moeten voorleggen, zowel voor zichzelf als voor de minderjarige. Reizigers die met kinderen gaan reizen, dienen voor vertrek een Peruaans consulaat te raadplegen voor verder advies.
Op basis van de Peruaanse wetgeving zijn contante betalingen niet toegestaan voor bedragen boven de PEN 2000 of USD 500. Betalingen van hogere bedragen dan dit dien je te voldoen per creditcard of een andere betaalmethode die is goedgekeurd door de accommodatie en de lokale wetgeving. Betalingen mogen niet in verschillende valuta worden gedaan.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

CENTRAL MIRAFLORES
Miraflores Gold Boutique Lima
MIRAFLORES GOLD HOTEL BOUTIQUE Lima
MIRAFLORES GOLD HOTEL BOUTIQUE Hotel
MIRAFLORES GOLD HOTEL BOUTIQUE Hotel Lima

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij MIRAFLORES GOLD HOTEL BOUTIQUE?

Ja, bij deze accommodatie zijn honden en katten toegestaan (maximum 1 in totaal). Er kunnen beperkingen van toepassing zijn. Contacteer de accommodatie voor meer details.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij MIRAFLORES GOLD HOTEL BOUTIQUE inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij MIRAFLORES GOLD HOTEL BOUTIQUE uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Is MIRAFLORES GOLD HOTEL BOUTIQUE all-inclusive?

Bepaalde tarieven van dit hotel zijn all-inclusive.

Waar staat MIRAFLORES GOLD HOTEL BOUTIQUE?

Dit hotel ligt in Miraflores, op 15 minuten wandelen van Avenida Larco en Centro Comercial Larcomar. Ook Costa Verde en Strand van Waikiki liggen op 2 km afstand.

Beoordelingen

Beoordelingen over MIRAFLORES GOLD HOTEL BOUTIQUE

6,6

6,6

Netheid

7,0

Voorzieningen

6,6

Personeel en service

6,4

Milieuvriendelijkheid

6,2

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 37 van 112 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 14 van 112 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 22 van 112 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 112 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 24 van 112 beoordelingen

Beoordelingen

4/10 – Matig

Geert

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer centraal gelegen in een leuke wijk Uitsluitend spaans sprekend personeel. Kamer die we geboekt hadden met jacuzzi was niet beschikbaar Koud en vochtig op de kamer
2 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

CHIH WEI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in maart 2025

2/10 – Ontzettend slecht

veronica

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Hotel as escuras

O hotel não tem elevador, tudo é muito velho. Na recepção a atendente não ajudava muito com a localização dos lugares, mas ok. No dia seguinte quando fui tomar o café da manhã estava tudo escuro na recepção. Achei estranho; veio uma moça falar que o hotel ia fechar porque o gerente tinha falecido. OI? .....Cortaram até a internet....enfim, tive que correr para achar outro hotel, carregar mala e perder meu dia de viagem. Porém a localização dele é boa, inclusive na mesma rua tinham outros hoteis, porem com o preço bem mais alto por não ter reserva!!
4 nachten verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bad experience

This hotel doesn't meet any standards and misrepresents its offerings at Hotels.com. I was expecting a double room (individual beds), but there are no such rooms. I was offered a jacuzzi in the bedroom, but only one bedroom has it and it is staged for couples getting busy. My room stank like a sewage. Beds are old and uncomfrotable. Staff, while a bit helpful, not very interested in paying attention to you when you need it; must beg to be heard. The owner had a problem and that brought everything at the hotel to a halt, inlcuding any promised services like cleaning, extras and breakfast. The person left in "charge" was not very interested in helping anyone. While I totally understand when there are problems of any kind, there must also be any protocols that would not leave customers unattended. In summary, you must provide what you promise in third-party websites and take care of your customers regardless of sudden problems.
1 nacht verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Mariane

Positief: Netheid, personeel en service

Boa acomodação

O hotel é bem localizado. A acomodação tem o básico. O banheiro estava com cheiro ruim, acredito que seja algum problema na rede de esgoto. O café da manhã é servido individualmente, simples, mas suficiente. Na recepção tem chá de cortesia. Um ponto negativo é que o quarto não tem espelho.
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

felix

3 nachten verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

João Pedro

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

ARMANDO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buena ubicación
3 nachten verbleven in april 2025

4/10 – Matig

Sharon

Customer service really bad Bathroom smells bad Breakfast regular
8 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

JOSE GABRIEL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

carlos

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The first night the room had a leak and the humidity was bad, they change us the room but the door shower didn't closes properly and let the water go out of it. They never fixed even do they tell us it will be fix.
8 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2025

4/10 – Matig

JUAN, QUITO

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El hotel es remodelado pero es viejo, tuvimos varios dias sin agua porque se daño una bomba de agua y el desayuno es pesimo demasiado básico.
18 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Cesar

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Las señoritas de recepción nada amables, siempre estaban enojadas, no tenían a nadie que ayude con el equipaje para subir, al día siguiente nos quedamos sin agua, dijeron que se había roto la tubería.
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Alvaro

1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Jose

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Diana Carolina

Reisde met een groep
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid
La habitación muy buena; sin embargo, me quedé dos dias y no limpiaron la habitación. Adi mismo, no se informó que al pagar era un monto adicional por impuestos. Por otro lado, cuando.fui a tomar desayuno, la atención no fue del todo buena.
1 nacht verbleven in maart 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Ana

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Not great, filthy

The room we stayed in had black mold in it, and the floors were filthy. There was no water pressure in the shower. There was exposed electric wires sticking out of the wall we complained they switch us rooms. Second room was semi decent, but had no water upon checkout, so I didn’t even get to shower before I left to the airport. We were three people, and they only put two set of towels and only one roll of toilet paper wich was an small one, the cleaning service was ridiculous with that “rule” but the check in lady was super friendly and understanding, she is the only one who deserves 5 stars. I forgot to mentioned that the tv had no cable service.
3 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Jose

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Muy limpio

1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Juvencio

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Es agrable, su ubicación es excelente y está dentro del barrio de Miraflores, llegas a cualquier lugar caminando
1 nacht verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

ricardo

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
Hidden Jewel !! If you want to visit Lima have a lot of fun eat on the best restaurants and be safe all the time, you got of that around the this place,hotel not updated one breakfast options no parking and a bit noise but is nice, perfectly located good bedding ,a/c rooms,comfy and not expensive, Employees needs training in better customer service, overall I’ll stay again!
3 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Ana

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bad smell in the room

The room had a bad smell
1 nacht verbleven in maart 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Abel

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Son unos abusadores me cobraron el IVA siendo extranjero y aparte dicen que dan habitaciones con todo incluido y no me dejaban utilizar el hidromasaje, todos los días pan de desayuno una experiencia muy desagradable
5 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

LUISANA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice and Affordable place to stay.
2 nachten verbleven in februari 2025

4/10 – Matig

Guillermo

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Falta de limpieza

1 nacht verbleven in februari 2025