Behandelingskamers voor koppels, een sauna, een spabad, een stoombad

Beoordelingen van Wynn Las Vegas

5 out of 5
Wynn Las Vegas
3131 Las Vegas Blvd. South, Las Vegas, NV

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 6787 van 9082 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 1109 van 9082 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 489 van 9082 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 292 van 9082 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 405 van 9082 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

9,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jmf

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geweldig hotel.
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Margaretha

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

JEFFREY

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property was very nice, pool staff could be a little bit more friendlier and knowledgeable. When asked about the cabanas, took several minutes to find one who knew somewhat they were talking about. Staff could be a little more friendly than what they were, one was ready a book and act bothered when asked a simple question.
2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Bradley

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
AC goes to 65 but feels like 75.
3 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

pamela

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything with the room and property was excellent. However, I had completed the self check in proces and was told they would text me when room was ready. I waited an hour, but was feeling ill, and decided to check at the desk. I was informed my room was ready. However 5 plus hours later I was finally notified my room was ready, T 7:20 pm. Thankfully I didn’t trust your system and checked.
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Amy

Reisde met een groep
Positief: Voorzieningen
My only complaint is that they do not let you use the shade around the pool unless you upgrade your chairs I think that is dangerous and poor customer service
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Arturo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Exelente
5 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

jin

Reisde met familie
You can hear next room really well.
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Benjamin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Wynn is just amazing. Best value in the strip.
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Jie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Christopher

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Wynn and Encore are beautiful inside and out.
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Amanda

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

ALEKSANDR

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Enjoyed our stay
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Wei

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Rebecca

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful! Would stay again. Would not include beverage or other credits in room rate. How and where to use was not clear and I was unable to use what was paid for.
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

julia

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Awesome
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Marvin Eugene

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Torsten

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel . Great atmosphere. Beautiful decor and design . My family felt safe and the stuff has been well trained and was very warm and professional and efficient!!! We are planning on coming back next year . Thank you for a great experience. Torsten
1 nacht verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Bruce

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
I am 85 and walk with a cane. I fly first class to avoid lines and boarding hassle. I select 5 star hotels and pre-register and prepay. I expect to be met at the curb and my baggage taken to the room. No one was available to help to help me at the curb. My wife and I had to roll our 3 bags, seek out the registration desk, then stand in a line for over 20 minutes to complete check in. Then we had to ask for assistance to get to the room since it wasn't offered. No question the room was immaculate and just what we hoped for; the welcome and service was not. I never felt appreciated, so we gambled elsewhere.
2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Majan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Sebastien

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I've stayed at Encore and Wynn numerous times. They are both really beautiful, well maintained and have exceptional customer service.
5 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Dazhen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Chengyu

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very comfortable and high class. Different from other major hotels with too many people.
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

HECTOR

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lo único que no me gustó, las luces no se pueden controlar por separado en el cuarto
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Sheng Hsin

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gorgeous rooms and friendly staff
2 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Sally

I didn't like the way they billed me for the buffet/breakfast during my stay. I had a 150 credit for breakfast and the way they deducted the amount was misleading, i wouldn't have taken it the next day if it was billed normally. Neither the hotel nor the restaurant were able to help! Each would say i don't know and check with the other party, i believe this made me feel bad about the experience that i can't trust the property to vome back again. Reception guy told me he cannot do anything about it, which gave me a bad impression about respecting clients and customer service. I was there for vacation and this part kind of ruined it for me!
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Cornelia, Irvine

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful and comfortable rooms, very good restaurant selections
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

peter

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Best
3 nachten verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Belos

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not happy with service at all
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Calvin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
One of the bathroom towel smelled weird and some staff was knocking on doors around 9:30am confirming our checkout dates. Some outlets don’t charge properly. Restaurants are nice and staffs are friendly. Great stores to shop at casinos offer nice varieties.
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

guangming

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
good
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Nicole

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing stat
2 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Ali

Reisde met familie
I don’t like the AC in the room
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

ALEXANDER

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Cigar , too much cigar everywhere

10/10 – Uitstekend

Germine

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
👍
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Lacee

Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen
The food options need to be updated but it is a beautiful resort with every amenity available. I wish they had better restaurants.
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

John

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Allt. Finns inget negativt med detta boende
6 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Debra Ann

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I love the location of the Wynn … it meets all of my needs and wants!!! And, I appreciate the security - I feel safe when I stay here!!!
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Andre

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing
5 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Simranpreet

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful property
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Mercedes

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Love the Wynn. Always stay there when I visit Las Vegas
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

juan alberto

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente opción muy buena ubicación
3 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Tamsen

Positief: Netheid
4 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Ramon

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing place. I’m definitely going there again. The staff are awesome and they are very friendly. 5 star all day
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Oscar

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

J Bradford

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property and facilities are great however your ‘process’ of requiring people to wait to check in and wait to be escorted for every little thing from Spa to restaurants to even making purchases really gets in the way of enjoyment and deprived guests of much of the limited valuable time they could be enjoying. Your process needs to be simplified and made more seamless across the board from a guest standpoint. It really detracts from overall guest experience.
2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Ricardo

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Stuff were rude
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Vahram

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice and clean.
1 nacht verbleven in maart 2024