THE JUNEI HOTEL Kyoto Imperial Palace West
Hotel aan het vlonderpad met een spa en een 24-uurs receptie
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor THE JUNEI HOTEL Kyoto Imperial Palace West





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Premium tweepersoonskamer, 1 slaapkamer, bad laden

Premium tweepersoonskamer, 1 slaapkamer, bad
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Tempur-Pedic
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, 1 slaapkamer, bad laden

Deluxe Twin kamer, 1 slaapkamer, bad
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een koer
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Tempur-Pedic
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Deluxe Japanese-Western mixed - Non-Smoking
Premium Room
Alle foto's voor Deluxe, Japanese-Western Mixed With Bath laden

Deluxe, Japanese-Western Mixed With Bath
Deluxe Room
Misschien vind je dit ook leuk

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 652 beoordelingen
De prijs is € 55
17 jul - 18 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

14 Sanchome Shimo Chojamachi, Higashihorikawa-dori, Kamigyo-ku, Kyoto, Kyoto, 602-8056
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Mitsui Garden Hotel Kyoto Sanjo PREMIER
Mitsui Garden Hotel Kyoto Sanjo PREMIER
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 202 beoordelingen
De prijs is € 202
23 jul - 24 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 1000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijt met lokale gerechten: ongeveer JPY 4000 voor volwassenen en JPY 3000 voor kinderen
- Toeslag voor laat uitchecken: 25 procent van de kamerprijs (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
JUNEI HOTEL Kyoto Imperial Palace West
JUNEI HOTEL Imperial Palace West
JUNEI Kyoto Imperial Palace West
JUNEI Imperial Palace West
The Junei Kyoto Imperial West
THE JUNEI HOTEL Kyoto Imperial Palace West Hotel
THE JUNEI HOTEL Kyoto Imperial Palace West Kyoto
THE JUNEI HOTEL Kyoto Imperial Palace West Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over THE JUNEI HOTEL Kyoto Imperial Palace West
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
2 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Todd
Reisde met familie
19 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todd
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Emily
11 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emily
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Michele
Reisde met partner
28 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michele
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Mary
10 apr 2025
Mary
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Mackenzie
Reisde met familie
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mackenzie
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Angel Francisco, Benito Juarez
25 mrt 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Angel Francisco
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
raja
Reisde met familie
18 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
raja
8/10 – Goed
Ryuichi
21 jan 2025
Ryuichi
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Rasika
Reisde met familie
6 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rasika
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
William
Reisde met partner
17 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
William
6 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Christina
Reisde met partner
9 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christina
5 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Mariana
Reisde met familie
5 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mariana
4 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Niansen
23 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Niansen
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Susan
Reisde met familie
7 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Susan
3 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Maria
Reisde met familie
20 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Lachlan
11 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Extremely friendly and helpful staff


Lachlan
4 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
S V
2 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Beautiful room / OK overall
S V
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Yet man
Reisde met familie
30 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yet man
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Amanda
6 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amanda
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Martin-Louis
23 mei 2024
Martin-Louis
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Pavel
Reisde met partner
12 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pavel
10/10 – Uitstekend
Francis, Sydney
Reisde met partner
1 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Francis
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
BRINDHA
Reisde met familie en kleine kinderen
24 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
BRINDHA
2 nachten verbleven in maart 2024