Hotel Resol Kyoto Shijo Muromachi
Hotel met een restaurant, in de buurt van Kyototoren
Fotogalerie voor Hotel Resol Kyoto Shijo Muromachi





Beoordelingen
9,2 op 10 โ
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is โฌย 64
15 dec - 16 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(18 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privรฉbadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privรฉbadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Wide Double Room laden

Wide Double Room
Alle foto's voor Universal Twin Room laden

Universal Twin Room
Alle foto's voor Double Room laden

Double Room
Alle foto's voor Twin Room laden

Twin Room
Misschien vind je dit ook leuk

HOTEL THE MITSUI KYOTO, a Luxury Collection Hotel & Spa
Centraal Kyoto
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 111 beoordelingen
De prijs is โฌย 1.047
11 dec - 12 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

554 Sannocho, Muromachi-dori, Shimogyo, Kyoto, Kyoto, 600-8424
Over deze accommodatie
Hotel Resol Kyoto Shijo Muromachi
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Resol Trinity Kyoto
Hotel Resol Trinity Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 870 beoordelingen
De prijs is โฌย 54
23 dec - 24 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geรฏnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 2000 voor volwassenen en JPY 2000 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bijย check-inย worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in hun administratie te bewaren.ย
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Resol Shijo Muromachi
Resol Kyoto Shijo Muromachi
Resol Shijo Muromachi
Resol Kyoto Shijo Muromachi
Hotel Resol Kyoto Shijo Muromachi Hotel
Hotel Resol Kyoto Shijo Muromachi Kyoto
Hotel Resol Kyoto Shijo Muromachi Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Resol Kyoto Shijo Muromachi
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
28 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 โ Uitstekend
Kristin
Reisde met partner
8 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Kristin
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 โ Uitstekend
Gustavo
18 okt 2025
Gustavo
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 โ Goed
Eric
Reisde met partner
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eric
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
Troy
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Troy
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
Leonardo
Reisde met een groep
2 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leonardo
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
Natalie
27 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Natalie
8 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
ren
23 aug 2025
ren
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
Tomoyuki
Zakenreiziger
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tomoyuki
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 โ Uitstekend
Li Cheng
Reisde met familie
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Li Cheng
10 nachten verbleven in juli 2025
10/10 โ Uitstekend
Caroline
6 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Caroline
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
jorge, miami
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
jorge
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 โ Goed
Naoto
14 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naoto
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 โ Goed
Hiroshi
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroshi
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 โ Uitstekend
Tony
27 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tony
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 โ Uitstekend
Deborah
Reisde met familie en kleine kinderen
13 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Deborah
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
LUCAS
5 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
LUCAS
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
Rachel
Reisde met partner
5 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rachel
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 โ Uitstekend
Wendy
Reisde met familie
4 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wendy
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
Bansi
1 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bansi
6 nachten verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
Bruce
30 mei 2025
Bruce
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
amelia
28 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
amelia
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
An Mai
Reisde met partner
27 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
An Mai
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
Nahid
Reisde met een groep, Reisde met partner
26 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nahid
3 nachten verbleven in mei 2025

















