Kindness Hotel - Kaohsiung Main Station
Hotel met een restaurant, in de buurt van Avondmarkt van Liuhe
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Kindness Hotel - Kaohsiung Main Station





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 68
inclusief belastingen en toeslagen
29 jul - 30 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Vierpersoonskamer laden

Vierpersoonskamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Business Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Business Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden
8,4 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Business tweepersoonskamer laden

Business tweepersoonskamer
9,2 van 10
Fantastisch
(44 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Elite driepersoonskamer laden

Elite driepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Twin Room laden

Twin Room
Alle foto's voor Family Room laden

Family Room
Alle foto's voor Double Room laden

Double Room
Alle foto's voor Truple Room laden

Truple Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

No. 295, Jianguo 2nd Rd., Sanmin Dist., Kaohsiung, 807
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Kindness Hotel Liouhe Night Market Zhongzhen
Kindness Hotel Liouhe Night Market Zhongzhen
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.2 van 10, Fantastisch, 1.005 beoordelingen
De prijs is € 50
inclusief belastingen en toeslagen
16 jul - 17 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer TWD 380 voor volwassenen en TWD 380 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
Deze accommodatie verstrekt geen wegwerpartikelen, zoals kammen, sponzen, scheermesjes, nagelvijlen en schoenpoets
Registratienummer van de accommodatie 高雄市旅館455號 康正旅館股份有限公司站前分公司 統編:5390-1649
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kindness Hotel Kaohsiung Main Station
Kindness Hotel Main Station
Kindness Kaohsiung Main Station
Kindness Main Station
Kindness Kaohsiung Main
Kindness Hotel - Kaohsiung Main Station Hotel
Kindness Hotel - Kaohsiung Main Station Kaohsiung
Kindness Hotel - Kaohsiung Main Station Hotel Kaohsiung
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Kindness Hotel - Kaohsiung Main Station
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,4/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie en kleine kinderen
9 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
sho
17 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sho
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Dawson’s
3 jun 2025
Dawson’s
2 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
MOE
28 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
MOE
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Stanley
Reisde met partner
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stanley
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Kin
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kin
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Takayoshi
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takayoshi
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Robert
Reisde met een groep
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
TELING
Zakenreiziger
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TELING
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Wenling Tsai
Reisde met familie
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wenling Tsai
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
CHEUK WING
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHEUK WING
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
kaining
4 apr 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
kaining
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Chin-Kuo
2 apr 2025
Chin-Kuo
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Reiko
Reisde met familie
26 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reiko
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Sabine
Reisde met familie
23 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sabine
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Wan Chi
Reisde met familie
22 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wan Chi
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Patrick
Reisde met familie
22 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Patrick
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Yong Doo
Reisde met familie
22 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yong Doo
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Chun kuan
20 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chun kuan
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
CHIEN HSIANG
18 mrt 2025
CHIEN HSIANG
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Larissa
18 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Larissa
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
16 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
14 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Vluchten
Pakketten