Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor The Margo Hotel





Geniet van een koffiebar/café, een droogkuis/wasserijservice en een fitnesscentrum bij The Margo Hotel. Het plaatselijke restaurant met Indonesische gerechten, All Day Dining, serveert ontbijt, lunch en diner. Gasten blijven online dankzij gratis wifi in de kamer en genieten ook van een snackbar/deli.
Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 54
inclusief belastingen en toeslagen
5 sep - 6 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Suite laden

Suite
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Een minibar
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Deluxe Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Een minibar
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 tweepersoonsbed laden

Deluxe kamer, 1 tweepersoonsbed
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Een minibar
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 tweepersoonsbed laden

Deluxe kamer, 1 tweepersoonsbed
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Een minibar
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Deluxe Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Een minibar
Misschien vind je dit ook leuk

HARRIS Hotel & Conventions Bekasi
Bekasi
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.4 van 10, Zeer goed, 73 beoordelingen
De prijs is € 36
inclusief belastingen en toeslagen
2 sep - 3 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jalan Margonda Raya No. 358, Depok, West Java, 16423
Over deze accommodatie
The Margo Hotel
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Margo Hotel Depok
Margo Hotel
Margo Depok
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The Margo Hotel
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
8,8/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
23 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
J
6 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel,
J
2 nachten verbleven in februari 2018
10/10 – Uitstekend
Hanri
22 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toppertje
Hanri
4 nachten verbleven in december 2017
10/10 – Uitstekend
JEHYEON
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JEHYEON
4 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
masahiro
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
masahiro
5 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Terry
6 aug 2025
Terry
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Barry, Virginia Beach
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Barry
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
KAZUMA, Nobeoka
25 jun 2025
KAZUMA
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Barry, Virginia Beach
14 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Barry
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Angela
6 jun 2025
Angela
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Barry, Virginia Beach
Zakenreiziger, Reisde met partner
3 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Barry
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Angela
Reisde met een groep, Reisde met partner
2 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Angela
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Angela
30 mei 2025
Angela
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Miranda
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miranda
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Zhoharotul
Zakenreiziger, Reisde met partner
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zhoharotul
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Zhoharotul
Zakenreiziger, Reisde met partner
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zhoharotul
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Koji
Reisde met een groep, Zakenreiziger
14 apr 2025
Koji
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Hyun-Ho
16 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hyun-Ho
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Merlyna
8 feb 2025
Merlyna
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Yoshiaki
24 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshiaki
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Raul
21 dec 2024
Positief: Netheid
Raul
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Gabriel
1 dec 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Gabriel
4 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Maya Indah Berllina
9 mrt 2023
Maya Indah Berllina
2 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Maya Indah Berllina
Reisde met familie
4 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The best Hotel in Depok and Jakarta for us.
Maya Indah Berllina
1 nacht verbleven in februari 2023
6/10 – Redelijk
My Linh
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
26 dec 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten