Peker Hotel
Hotel met een 24-uurs receptie, op 6 minuten stappen van Grand Bazaar
Fotogalerie voor Peker Hotel





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Economy kamer laden

Economy kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Alle foto's voor Comfort kamer laden

Comfort kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Alle foto's voor Comfort kamer laden

Comfort kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Alle foto's voor Comfort kamer laden

Comfort kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Alle foto's voor Vierpersoonskamer laden

Vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

Aliée Istanbul - A Paris Society Collection Hotel
Beyoğlu
- Zwembad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
8.8 van 10, Uitstekend, 8 beoordelingen
De prijs is € 672
inclusief belastingen en toeslagen
13 dec - 14 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Sarayici Sokak No 15A, 15A, Istanbul, FATIH, 34126
Over deze accommodatie
Peker Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Shishly Palace Hotel
Shishly Palace Hotel
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Gratis wifi
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 53 beoordelingen
De prijs is € 53
inclusief belastingen en toeslagen
14 dec - 15 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 6 per voertuig (retour, voor maximum 6 personen)
- Toeslag luchthavenshuttle per kind: EUR 5 (tot 18 jaar oud)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en buitenverlichting
Registratienummer van de accommodatie 22321
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Peker Hotel
8,6
Uitstekend
8,8
Netheid
8,0
Voorzieningen
8,8
Personeel en service
8,2
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
3 mei 2025
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Nawal
6 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nawal
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jonas
27 okt 2025
Jonas
5 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
KIIKO
Reisde met een groep
13 okt 2025
Positief: Personeel en service
KIIKO
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
6 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Trung
1 sep 2025
Trung
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Assia
Reisde met partner
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Assia
5 nachten verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Reber
11 jun 2025
Reber
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
christophe
Reisde met partner
31 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
christophe
8 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
27 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Ersin
19 mei 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ersin
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Ahmed
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Interesting but
Ahmed
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Sven
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sven
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
KOHEI
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
KOHEI
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Irina
25 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Irina
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Wei Sheng
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wei Sheng
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Hui
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hui
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Daniel I
Reisde met een groep
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Daniel I
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel I
22 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Daniel I
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Olesia
Zakenreiziger
22 mrt 2025
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
Olesia
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel I
19 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Daniel I
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Rachel
12 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rachel
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel I
Reisde met een groep
1 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Daniel I
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Gareth
Reisde met partner
8 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gareth
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Mehmet
15 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ruhiges dennoch zentrales Hotel

Mehmet
4 nachten verbleven in januari 2025

















