Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Niles Hotel Istanbul - Special Class





Niles Hotel Istanbul - Special Class bevindt zich dicht bij Grand Bazaar en Cemberlitas Bath en biedt een gratis ontbijtbuffet, een dakterras en een koffiebar/café. Gratis wifi in de kamer, een tuin en een droogkuis/wasserijservice zijn beschikbaar voor alle gasten.
VIP Access
Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 88
inclusief belastingen en toeslagen
24 aug - 25 aug
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Maisonnette laden

Maisonnette
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
In eigen stijl gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Een donsdeken
Alle foto's voor Klassieke kamer laden

Klassieke kamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(75 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Gerenoveerd in 2013
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(18 beoordelingen)
Hoogtepunten
In eigen stijl gemeubileerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een sofabed
Alle foto's voor Premium kamer laden

Premium kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een balkon
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

Crowne Plaza Istanbul - Old City by IHG
Stadscentrum
- Zwembad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
7.8 van 10, Goed, 1.000 beoordelingen
De prijs is € 148
inclusief belastingen en toeslagen
5 sep - 6 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Niles Hotel Istanbul - Special Class bevindt zich in Stadscentrum, een wijk in Istanbul, en ligt vlak bij een metrostation. Hagia Sophia en Topkapi-paleis zijn culturele hoogtepunten. Reizigers die graag willen shoppen, kunnen dat doen bij Grand Bazaar en Kruidenbazaar. Ook Blauwe moskee en Cemberlitas Bath zijn zeker een bezoekje waard.De ligging van dit hotel is populair voor de bezienswaardigheden.

Ordu Caddesi Dibekli Cami Sokak No: 13, Beyazit, Istanbul, Istanbul, 34130
In de buurt
- Grand Bazaar - 3 min. wandelen - 0.3 km
- Blauwe moskee - 13 min. wandelen - 1.2 km
- Basilica Cisterne - 15 min. wandelen - 1.3 km
- Hagia Sophia - 17 min. wandelen - 1.4 km
- Topkapi-paleis - 5 min. rijden - 5.2 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- Karadeniz Et Lokantası - 2 min. wandelen
- Osmanlı Balıkçısı - 3 min. wandelen
- Sevgi Bahçesi - 3 min. wandelen
- Beyaz Saray Hotel/Vista cafe - 4 min. wandelen
- Koska Helvacısı - 2 min. wandelen
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 55 per voertuig (enkele reis, voor maximum 4 personen)
- Toeslag voor parking in de buurt: EUR 20 per dag
- Toeslag voor babybed: EUR 15.0 per nacht
- Toeslag voor extra bed: EUR 20.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie gebruikt zonne-energie en milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Registratienummer van de accommodatie 10765
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Class Hotel Istanbul
Niles Hotel Istanbul Special Class
Niles Hotel Special Class
Niles Istanbul
Niles Istanbul Hotel
Niles Istanbul Special Class
Niles Special Class
Niles Istanbul Istanbul
Niles Hotel Istanbul Special Class
Niles Hotel Istanbul - Special Class Hotel
Niles Hotel Istanbul - Special Class Istanbul
Niles Hotel Istanbul - Special Class Hotel Istanbul
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Niles Hotel Istanbul - Special Class
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
18 nov 2024
3 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Lydia
Reisde met familie
12 aug 2024
Positief: Personeel en service
Lydia
7 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Wafae
Reisde met familie
4 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wafae
4 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
MOHAMED
Reisde met partner
11 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MOHAMED
6 nachten verbleven in november 2022
8/10 – Goed
Eti
Reisde met een groep
30 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eti
3 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Youssef
Zakenreiziger
17 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Youssef
4 nachten verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Nora
15 jun 2022
Nora
4 nachten verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Liesbeth
Reisde met partner
7 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Liesbeth
4 nachten verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Hassan Al
Reisde met partner
2 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hassan Al
3 nachten verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Mazdaque, Sint-Niklaas
Reisde met partner
3 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mazdaque
7 nachten verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
24 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
17 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
26 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 sep 2019
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Vladimir
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten


Vladimir
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Jack
Reisde met partner
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jack
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Hans Stefan
31 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hans Stefan
5 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Yunaysis
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yunaysis
4 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Jessica
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jessica
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Irene, NEW WESTMINSTER
Reisde met familie
6 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Irene
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Natascha-Christiana
5 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Natascha-Christiana
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Lisa
Reisde met familie
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lisa
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jodi
23 jun 2025
Jodi
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
kazunari, Toyota city
Reisde met familie
21 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


kazunari
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Takeno
Zakenreiziger
20 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takeno
7 nachten verbleven in juni 2025