Sisli MLS Hotel
Hotel met een bar/lounge, op 8 minuten stappen van Istanbul Cevahir Shopping and Entertainment Centre
Fotogalerie voor Sisli MLS Hotel





VIP Access
Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Economy kamer laden

Economy kamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Badjassen
Een bidet
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Badjassen
Een bidet
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
Misschien vind je dit ook leuk

The G Hotels Istanbul
Bağcılar
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.2 van 10, Zeer goed, 919 beoordelingen
De prijs is € 78
inclusief belastingen en toeslagen
23 nov - 24 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

19 Mayis Mah. Op. Raif Bey Sok. No 37, Istanbul, 34360
Over deze accommodatie
Sisli MLS Hotel
Gelijkaardige accommodaties

The 22 Hotel
The 22 Hotel
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Bar
7.8 van 10, Goed, 288 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 30 per voertuig (enkele reis)
- Toeslag voor parking in de buurt: EUR 10 per dag (op 100 meter afstand)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Registratienummer van de accommodatie 2046
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Molton Sisli MLS
Sisli MLS Hotel Hotel
Molton Sisli MLS Hotel
Sisli MLS Hotel Istanbul
Sisli MLS Hotel Hotel Istanbul
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Sisli MLS Hotel
Beoordelingen
7,8
Goed
7,4/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
14 jun 2025
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Mucahit
25 dec 2024
Mucahit
4 nachten verbleven in december 2024
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
22 aug 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Old and dirty
Geverifieerde reiziger
13 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Hasan
23 apr 2022
Hasan
1 nacht verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
23 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Ali
24 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ali
7 nachten verbleven in januari 2019
6/10 – Redelijk
Leon
7 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Leon
3 nachten verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
Clare
15 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Clare
7 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Diana
5 okt 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Diana
10 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
7 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Batuhan
Reisde met familie
3 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Batuhan
7 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Alexander
27 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Alexander
8 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Cihan
22 aug 2025
Positief: Personeel en service
Cihan
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Irem
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Irem
1 nacht verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
Nick
12 aug 2025
Nick
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Nadir Erdem
12 aug 2025
Nadir Erdem
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Yesim
Zakenreiziger
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Yesim
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
NARGIZ
27 jul 2025
NARGIZ
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
NARGIZ
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NARGIZ
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Mansoor Khan
7 jul 2025
Positief: Netheid
Mansoor Khan
10 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Alashraf
4 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alashraf
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Perihan
Zakenreiziger
4 jul 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perihan
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Ferhat
Zakenreiziger
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ferhat
6 nachten verbleven in juni 2025

















