Center Inn Hotel

Hotel met fitnessfaciliteiten en een sauna in Istanbul

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,8 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Spa
  • Gratis wifi
  • Restaurant
  • Airconditioning
  • Sportschool
  • Bar

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Familiekamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Een donzen dekbed
Select Comfort
Luxe beddengoed
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer

8,0 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Hypoallergeen beddengoed
Een donzen dekbed
Select Comfort
Luxe beddengoed
Designer toiletartikelen
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Superior kamer

8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een donzen dekbed
Select Comfort
Luxe beddengoed
  • 18 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Baglarbasi, Atatürk Cd. No:72, 34534, Istanbul, Istanbul, 34843

In de buurt

  • Maltepe Gemeente Bescesmeler Park - 10 min. wandelen - 0.9 km
  • Maltepe Park Mall - 4 min. rijden - 3.4 km
  • Yeditepe-universiteit - 8 min. rijden - 7.7 km
  • Blauwe moskee - 19 min. rijden - 19.9 km
  • Hagia Sophia - 20 min. rijden - 20.3 km

Lokaal vervoer

  • Station Süreyya Plaji - 12 min. wandelen
  • Metrostation Maltepe - 15 min. wandelen
  • Luchthaven Istanbul Sabiha Gökçen (SAW) - 34 min. rijden

Restaurants

  • ‪Alcaseba Coffee & Food - ‬2 min. wandelen
  • ‪Alkar Balık Evi - ‬1 min. wandelen
  • ‪Otantık Eminönü Kahvecısı - ‬2 min. wandelen
  • ‪Dozze Coffee And Roastery - ‬1 min. wandelen
  • ‪Közde Kanat - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Center Inn Hotel

Hotel vlak bij Bağdat-laan
Bij Center Inn Hotel zijn er de volgende voorzieningen: een koffiebar/café, een bar en een fitnesscentrum. Geniet van een sauna of een Turks bad/hammam om tot rust te komen en verwen jezelf met een massage. Gasten genieten hier van gratis wifi in de kamer met een snelheid van 100+ Mbps (voor 1-2 personen of maximum 6 toestellen) en een restaurant.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Snelle uitcheckservice, koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimte en een lift
  • Bagageopslagruimte, een 24-uurs receptie en conciërgeservice
Kamervoorzieningen
Alle 81 kamers zijn individueel gemeubileerd en hebben volop comfort met luxe beddengoed en (laptop)kluisjes, naast leuke voordelen zoals laptopwerkplekken en airconditioning.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Hypoallergeen beddengoed, Select Comfort-bedden en donsdekens
  • Badkamers met regendouches en designer toiletartikelen
  • (kleer)kasten, gratis theezakjes/oploskoffie en waterkokers

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 100+ Mbps (voor 1-2 personen of maximum 6 toestellen)
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs parkeerplaatsen buiten het terrein (TRY 50 per dag); reserveren verplicht
  • Parkeerplaatsen op straat beschikbaar
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Dingen om te doen

  • Sauna
  • Sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisjes

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Spa

  • Massage
  • Spadiensten
  • Turks bad

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijk zwembad
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijke spa
  • Rolstoeltoegankelijke sportschool
  • Trapleuningen
  • Valetparkeren voor voertuigen met een rolstoel
  • Visuele alarmen in de gangen

Meer

  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Donzen dekbed
  • Hypoallergeen beddengoed
  • Luxe beddengoed
  • Select Comfort-matras

Badkamer

  • Designer toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar
  • Theezakjes/oploskoffie

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elektrische adapters
  • Geluiddichte kamers
  • Individuele aankleding
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Mobiele toegangssleutel
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Toegang via buitengalerij

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie minstens 24 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Vul voor aankomst via een beveiligde link het online registratieformulier in
Bij het inchecken dienen gasten bewijs van een volledige Covid-19-vaccinatie voor te leggen
Alle gasten vanaf 1 jaar dienen een bewijs van een volledige Covid-19-vaccinatie voor te leggen. Gasten dienen ten minste 1 dagen vóór het inchecken een volledige Covid-19-vaccinatie te hebben ontvangen
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor parking in de buurt: TRY 50 per dag (op 150 meter afstand; 24 uur open)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Registratienummer van de accommodatie 34-247
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Eymen
Center Inn Hotel Hotel
Center Inn Hotel Istanbul
Center Inn Hotel Hotel Istanbul

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Center Inn Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoe laat kan ik bij Center Inn Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Center Inn Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat Center Inn Hotel?

Dit hotel ligt in Balikesir, op 3,3 km van Maltepe Park Mall en op 3,7 km van Hilltown AVM. Ook Bağdat-laan en Bostanci Gosteri Centrum liggen op 10 km afstand. Metrostation Maltepe ligt op 15 minuten wandelen en naar Station Süreyya Plaji is het 12 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Center Inn Hotel

7,8

Goed

7,8

Netheid

7,6

Voorzieningen

8,0

Personeel en service

7,6

Milieuvriendelijkheid

7,4

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 38 van 88 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 23 van 88 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 88 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 88 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 88 beoordelingen

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Onur

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Sude Deniz

1 nacht verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Ersin Üzeyir

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Rosa

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2025

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2025

4/10 – Matig

nuray

1 nacht verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Yalcin

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Changjun

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Alper

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Changjun

5 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Furkan Can

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Giriş görevlisi kibardı, otel odası temizdi, eşyalar yeni, banyo kenarlarında biraz kireç vardı ve su çok sıcak değildi.
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Changjun

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Mustafa

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Çöplu ve Pisli

Sakın uzak durun, saat 2.45 ulaştık oda yok beklettiler hem de oda çok pisli ve çöplü, banyoda şampo yokmuş. Hem de klima iyi çalışmıyormuş.
1 nacht verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Yunus-Emre, Oestrich-Winkel

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Zimmer waren sehr dunkel. Das Badezimmer und Schlafzimmer waren nicht sauber und der Flur hat sehr stark nach Zigaretten gerochen.
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Richard

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Excellent staff

This is a good value for money in terms of what the property facilities. The staff is excellent as they try to focus on addressing problems. IRMAK Hanım is an excellent host as she deals with the guest problems effectively. She is credit to your hotel. However you need to improve comfort of the hotel for example stop noises coming from Air con and other parts of the room.
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Enis Tunç

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Otel personelinin nezaketi ve yardımseverliği için ayrıca teşekkür ederim.
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Mustafa Ali

1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Ayse

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Insgesamt ein gutes Hotel .
8 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Furkan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Temiz bir konaklama imkanı sundu fakat duvarlar çok fazla ses geçiriyor
2 nachten verbleven in maart 2025

4/10 – Matig

Sabahattin

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Oda güzeldi konumuda güzel ama klima çalışmıyordu ve aşırı sıcaktı sıcaktan uyuyamadık havalandırma sıcak üflüyordu dıaleı 12 derece iken içerisi 27 derece gösteriyor du
1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Sabahattin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Güzel otel

Otel güzel. Fiyat endeksi çok iyi. Kalınabilir. Ama bize çatı arasında bir oda düştü. Çatı arasındaki odalarda müthiş bir klima sesi oluyor. Çok sıcak hamam gibi. Ve su çok az akıyordu. Ama genel olarak otel iyi. Bu fiyata ancak hostelde kalınır.
1 nacht verbleven in april 2025

4/10 – Matig

Erdinç

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Faraz

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Erdinç

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

LOFT

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2025