BAYKAL OTEL

Hotel met gratis ontbijt, in de buurt van Grand Bazaar

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,8 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepen
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Parkeren inbegrepen
De huidige prijs is € 33
inclusief belastingen en toeslagen
17 dec - 18 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven

Klassieke eenpersoonskamer

9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Lakens van Egyptisch katoen
Een privébadkamer
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Klassieke Twin kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Lakens van Egyptisch katoen
Een privébadkamer
Een haardroger
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden OF 1 tweepersoonsbed

Klassieke driepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Lakens van Egyptisch katoen
Een privébadkamer
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 eenpersoonsbed en 1 tweepersoonsbed

Deluxe vierpersoonskamer, balkon, gedeeltelijk uitzicht op zee

Hoogtepunten

Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Lakens van Egyptisch katoen
Een privébadkamer
  • 30 m²
  • Gedeeltelijk uitzicht op zee
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 tweepersoonsbed

Deluxe driepersoonskamer, uitzicht op zee

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Een koer
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Lakens van Egyptisch katoen
Een privébadkamer
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed OF 1 eenpersoonsbed

Familie vierpersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Lakens van Egyptisch katoen
Badjassen
Een privébadkamer
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 tweepersoonsbed

Deluxe driepersoonskamer, uitzicht op de stad

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
In eigen stijl gemeubileerd
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Lakens van Egyptisch katoen
Een privébadkamer
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 eenpersoonsbed en 1 tweepersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Cibali mah. Uskuplu cad., Fukara Babasi sok No3, Fatih, Istanbul, Istanbul, 34000

In de buurt

  • Gouden Hoorn - 1 min. wandelen - 0.1 km
  • Süleymaniye-moskee - 10 min. wandelen - 0.9 km
  • Moskee Fatih - 13 min. wandelen - 1.2 km
  • Eminönü-plein - 13 min. wandelen - 1.2 km
  • Galatatoren - 20 min. wandelen - 1.7 km

Lokaal vervoer

  • Station Eminönü - 17 min. wandelen
  • Metrostation Vezneciler - 19 min. wandelen
  • Istanbul (IST) - 39 min. rijden

Restaurants

  • ‪Alengir Cafe - ‬1 min. wandelen
  • ‪Zerina CAFE - ‬2 min. wandelen
  • ‪Mekan Cafe - ‬4 min. wandelen
  • ‪Matiate İstanbul - ‬1 min. wandelen
  • ‪Umut Ev Yemekleri - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

BAYKAL OTEL

Hotel vlak bij Eminönü-plein
In de buurt van BAYKAL OTEL vind je Galatatoren en Grand Bazaar. Gasten genieten hier van een gratis ontbijtbuffet, een terras en een tuin. Naast een kapsalon en een droogkuis/wasserijservice, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Gratis parkeerplaatsen en plaatsen voor lang parkeren
  • Snelle uitcheckservice, snelle incheckservice en meertalig personeel
  • Een receptieruimte, een 24-uurs receptie en een waterkoeler
  • Beoordelingen van gasten zijn zeer positief over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij BAYKAL OTEL zorgen voor volop comfort dankzij 24-uurs roomservice en luxe beddengoed, naast leuke bijkomstigheden zoals laptopwerkplekken en airconditioning.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • (kleer)kasten, verwarming en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis parkeerplaatsen binnen 3 meter van de accommodatie
  • Gratis lang parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 08.00 uur tot 10.30 uur

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kapsalon
  • Kluisje bij het onthaal
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Receptieruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Lakens van Egyptisch katoen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Toegang via buitengalerij
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 13.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 15

Uitchecken

Uitchecken voor 11.30 uur
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Als je nog vragen hebt, kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan EUR 250.0 per dag.
Er zijn babybedjes beschikbaar aan EUR 5.0 per dag.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor babybed: EUR 5.0 per dag
  • Toeslag voor extra bed: EUR 250.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Registratienummer van de accommodatie 2022-34-2770
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Zeyrek Otel
HOTEL BAYKAL
BAYKAL OTEL Hotel
BAYKAL OTEL Istanbul
BAYKAL OTEL Hotel Istanbul

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij BAYKAL OTEL?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij BAYKAL OTEL?

Vandaag, 16 dec. 2025, kost een verblijf bij BAYKAL OTEL van één nacht voor twee volwassenen op 17 dec. 2025 min. € 32,68, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en plaatsen voor lang parkeren. In de omgeving zijn ook gratis parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij BAYKAL OTEL inchecken?

Inchecken kan vanaf: 13.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij BAYKAL OTEL uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.30 uur uit te checken.

Waar staat BAYKAL OTEL?

Dit hotel ligt in Stadscentrum, op 15 minuten wandelen van Gouden Hoorn en Eminönü-plein. Ook Grand Bazaar en Galatatoren liggen op 2 km afstand. Station Eminönü ligt op 17 minuten wandelen en naar Metrostation Sishane-Zemin is het 19 minuten wandelen.

Beoordelingen over BAYKAL OTEL

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 48 van 114 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 27 van 114 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 21 van 114 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 114 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 114 beoordelingen

7,0/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Taner

Positief: Personeel en service
Gewoon een leuke simpele hotel waar je je thuis voelt.
2 nachten verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Saloua

6 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Alisha

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
The people were very nice!! So friendly & kind. The hotel itself is not very comfortable. The terras had ashes from sigarette everywhere. They don’t clean in between. Breakfast was okay. The only nice thing was the people! En the view from the terras. I’m sorry.
5 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Murad

3 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Oleg

1 nacht verbleven in november 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Tifa

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es ist einfach nicht zum empfehlen Ich bekam eine Zimmer mit dreckigen Bettwäsche das alles war sehr schmutzig niemals mehr
2 nachten verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Alvaro

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personal muy amable
5 nachten verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Hans-Heinrich

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Tolle Lage am Goldenen Horn
3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Yoshihisa

Zakenreiziger
Very good
7 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Erdal

Reisde met familie
1 nacht verbleven in september 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8000 TL disappeared from our room

When we first got to this hotel, it took us several hours to convince the staff that our air conditioner was not working and that we would not be able to spend the night in this room. Eventually, with enough pressure, the staff moved us to another room, smaller and less accommodating than the one we had paid for. This room's bathroom appeared to have a bird's nest bulging through the vent, the sink was one light push from toppling over, the toilet seat was loose, and mold was around the edges of the floor and in the shower. We raised up this issue with the staff and they agreed they would move us to a similar deluxe room that we had originally paid the following day. In this deluxe room, we found a pair of used underwear and towels stuffed in the bottom of the closet. The balcony had bird poop stains on the chairs and the table top was missing. This bathroom also had mold around the edges of the floor and the air conditioner piping was stuffed with paper towels around it and was leaking into the shower. Cleaning service only came around every other day to clean, and cleaning was spotty at best. One time after a cleaning, we noticed that 8000 TL had disappeared from our room. We raised this issue up with the staff and nothing was done. On the last day, my two older parents asked for some help from the front desk to bring down their large bag from the fourth floor after I had left for the airport overnight and they refused to help. I do not recommend this place.
7 nachten verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

NURETTIN

Reisde met familie
Negatief: Comfort kamer

Fena degil

Resepsiyon gorevlileri kibar ve ictendi. Odalar kucuk fakat otelin konumu cok iyi. Otopark ve kahvalti olmasi avantaj
4 nachten verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Ahmet

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Mangel an der Sauberkeit
3 nachten verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

REZA

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Ibrahim

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Alles ok
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Orhun

1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Amandine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

musab

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Nazan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Resepsiyondaki arkadaş tam bir çözümcü teşekkürler
2 nachten verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Suleeman

Negatief: Personeel en service
.
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Yusuf

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Hatice

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2025

4/10 – Matig

Hamed

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Semih

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Hakan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ein sehr Söhnes Überschaubarer Hotel , Famieleien freundlich, Personal der höflich immer nett, sehr zuvorkommend bin richtig begeistert, auch der Standorte ist ideal. Man kommt ganz leicht überall von dort an hin, die Bahn ist direkt vor der Tür , die marmaray ist auch ganz in der nähe sowie die fähren nach Besiktas,Üsküdar,Kadiköy sind in wenigen Minuten zu Fuß zu erreichen. Von hier Fatih aus zur Eminönü und taxim sind es zu Fuss 15 min also richtig gute Lage ,direkt auch am Meer. Das Frühstück ist immer frisch zubereiet geworden. Es steht für die Geste ständig Café und Tee zur verfügung. Ich bin Seher zufrieden mit allem auch der Preis stimmt, die Zimmer sind sauber und werden täglich geputzt. Ich werde ab jetzt immer dieses Hotel buchen wenn ich wieder mal in Istanbul bin. Ich kann es wirklich nur wirklich weiter empfehlen.
17 nachten verbleven in november 2024