Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Beyhan Hotel





VIP Access
Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 68
inclusief belastingen en toeslagen
21 jul - 22 jul
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Een minibar met enkele gratis items
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 kingsize bed laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 kingsize bed
9,0 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Een minibar met enkele gratis items
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Mimar Kemalettin Mah., Kürkçübasi Sok. No. 4 Beyazit, Fatih, Istanbul, Istanbul, 34130
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Prag Hotel
Prag Hotel
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 29 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Kosten voor de Covid-19-test (PCR): EUR 15 per persoon, per verblijf.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 50 per voertuig (enkele reis, voor maximum 6 personen)
- Toeslag voor parking in de buurt: EUR 20 per dag (op 75 meter afstand; 24 uur open)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: EUR 20 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en raambeveiliging
Bij de accommodatie dienen gasten die niet gevaccineerd zijn voor Covid-19 mondmaskers te dragen
Registratienummer van de accommodatie 2022-34-0169
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Deze accommodatie serveert geen alcoholische dranken.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Beyhan Hotel Hotel Istanbul
Beyhan Hotel Istanbul
Beyhan Hotel Hotel
Beyhan Hotel Hotel
Beyhan Hotel Istanbul
Beyhan Hotel Hotel Istanbul
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Beyhan Hotel
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,0/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
19 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
9 nachten verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Lynn
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lynn
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Emilio
6 nov 2024
Emilio
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Tyrus
18 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tyrus
4 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Richard
Zakenreiziger
7 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
4 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Angel
Zakenreiziger, Reisde met partner
23 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Angel
6 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Johan
Reisde met een groep
22 sep 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Johan
3 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Necati Alper
Zakenreiziger
3 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Necati Alper
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Abdul karim
6 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abdul karim
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Ahmed
31 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ahmed
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Martina
Reisde met een groep
6 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Martina
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Khalid
3 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Khalid
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Dilnoza
Zakenreiziger
12 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Отелдан жуда хам мамнун колдим
Dilnoza
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Aziza
Zakenreiziger
12 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Хамма шароитлари бор отел
Aziza
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Dilnoza
Zakenreiziger
12 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Отелдан жуда хам мамнун колдим
Dilnoza
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Tarek
Reisde met een groep
5 nov 2023
Positief: Personeel en service
Tarek
4 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Pedro
Reisde met een groep, Reisde met partner, Reisde met familie
14 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pedro
5 nachten verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Rune Jul
Reisde met een groep
5 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Rune Jul
6 nachten verbleven in april 2023
8/10 – Goed
Jamen
Reisde met familie
14 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jamen
3 nachten verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
Ian
2 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ian
7 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
sajjad, Guayaquil
Zakenreiziger
12 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sajjad
2 nachten verbleven in juli 2022
6/10 – Redelijk
Aboubakar
15 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Aboubakar
2 nachten verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Selim
3 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Selim
2 nachten verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Iman
2 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Iman
7 nachten verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
Alfredo
Reisde met partner
12 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alfredo
5 nachten verbleven in mei 2022