All Seasons Hotel

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met 2 restaurants, in de buurt van Topkapi-paleis

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor All Seasons Hotel

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden | 1 slaapkamer, luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer
1 slaapkamer, luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer
2 restaurants, serveren ontbijt
1 slaapkamer, luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer
Exterieur

Beoordelingen

6,8 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt inbegrepen
  • Roomservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Standaard eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2022
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
  • 20 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 1
  • 1 kingsize bed

Standaard driepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2022
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
  • 26 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Familie suite

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2022
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
  • 32 m²
  • 1 slaapkamer
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed en 3 eenpersoonsbedden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2022
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
  • 20 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed OF 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

All Seasons Hotel bevindt zich in Stadscentrum, een wijk in Istanbul, en ligt in een winkelbuurt en vlak bij een metrostation. Bezoek enkele opmerkelijke bezienswaardigheden in de buurt, zoals Topkapi-paleis en Bosporusbrug. Wil je graag een evenement of wedstrijd bijwonen tijdens je verblijf? Kijk dan even wat er op de planning staat bij Vodafone Park of Şükrü Saracoğlu Stadion.
Kaart
Molla Gurani Cad, Emin Ali Yesim Sk No5, Istanbul, Istanbul, 34270

In de buurt

  • Grand Bazaar - 4 min. rijden - 3.0 km
  • Galatatoren - 5 min. rijden - 3.7 km
  • Blauwe moskee - 6 min. rijden - 5.2 km
  • Hagia Sophia - 6 min. rijden - 5.6 km
  • Topkapi-paleis - 7 min. rijden - 5.2 km

Lokaal vervoer

  • Station Findikzade - 2 min. wandelen
  • Station Emniyet - Fatih - 11 min. wandelen
  • Istanbul (IST) - 30 min. rijden

Restaurants

  • ‪Cotton Coffee - ‬1 min. wandelen
  • ‪Zaitoune - ‬1 min. wandelen
  • ‪Kent Restaurant & Cafe - ‬2 min. wandelen
  • ‪Fiori - ‬1 min. wandelen
  • ‪Bizim Dürüm - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

All Seasons Hotel

Hotel met een chique stijl, verbouwd in 2022 en niet ver van Topkapi-paleis
All Seasons Hotel bevindt zich dicht bij Bosporusbrug en biedt een gratis ontbijtbuffet, een terras en shoppen ter plaatse. Geniet van een sauna om tot rust te komen. Ga lekker eten bij een van de twee restaurants ter plaatse. Ze serveren er ontbijt, lunch en diner. Naast een koffiebar/café en een tuin, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Gratis parkeerplaatsen en valetparkeerservice
  • Gratis vervoer van/naar het winkelcentrum, tuinmeubelen en een 24-uurs receptie
  • Koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimte, een lift en een vergaderruimte
Kamervoorzieningen
Alle 66 kamers zorgen voor volop comfort met 24-uurs roomservice en luxe beddengoed, bovenop leuke bijkomstigheden zoals laptopwerkplekken en airconditioning.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Recyclage, ledlampen en milieuvriendelijke schoonmaakproducten
  • Badkamers met milieuvriendelijk toiletgerief en badkuipen of douches
  • Lcd-televisies met satellietzenders
  • (kleer)kasten, gratis kinderbedden en waterkokers

Talen

Arabisch, Engels, Russisch, Turks

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis shuttle van/naar het winkelcentrum
  • Parkeren ter plaatse alleen op verzoek
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 10.00 uur
  • 2 restaurants
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Seasons Restaurant

Dingen om te doen

  • Sauna
  • Speeltuin
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Winkelen

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Gratis babybed
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Speeltuin
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Geldautomaat
  • Kluisje bij het onthaal
  • Kluisjes
  • Reisgidsen
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 45 vierkante meter aan conferentieruimte
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Terras
  • Tuin
  • Tuinmeubels

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • 3 treden naar de ingang
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Helling bij de hoofdingang
  • Lift (90 centimeter brede deur)
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Tegelvloer in gemeenschappelijke ruimtes

Meer

  • 1 gebouw
  • 6 etages
  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)
  • Bioafbreekbare rietjes beschikbaar
  • De volledige accommodatie is gerenoveerd in maart 2022
  • Geen frisdrank in plastic flessen
  • Geen plastic rietjes
  • Geen plastic roerstaafjes
  • Geen water in plastic flessen
  • Gemeenschappelijke woonkamer
  • Herbruikbaar tafelgerei
  • Herbruikbare kopjes
  • Milieuvriendelijke schoonmaakmiddelen gebruikt
  • Ramen met dubbelglas
  • Receptieruimte
  • Ten minste 80% van de verlichting werkt met leds
  • Uitgebreid beleid om voedselverspilling te voorkomen

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Gratis babybed
  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Lcd-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Energiebesparende schakelaars in kamers
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Ledverlichting
  • Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • Recycleren
  • Schoonmaakmiddelen zijn milieuvriendelijk
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 72 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 6 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: TRY 2000 per voertuig (enkele reis, voor maximum 4 personen)
  • Toeslag luchthavenshuttle per kind: TRY 500 (enkele reis), (tot 6 jaar oud)
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Tijdens de voorjaarsvakantie geldt bij check-in een minimumleeftijd van 18.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden, verrijdbare/extra bedden, parking ter plaatse en een hoge stoel te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie maakt gebruik van milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Registratienummer van de accommodatie 7337
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er wordt een auto aanbevolen om van en naar deze accommodatie te reizen.

Accommodatie ook bekend onder de naam

All Seasons Hotel
All Seasons Hotel Istanbul
All Seasons Istanbul
Hotel All Seasons
All Seasons Istanbul
All Seasons Hotel Hotel
All Seasons Hotel Istanbul
All Seasons Hotel Hotel Istanbul

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij All Seasons Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent All Seasons Hotel voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik bij All Seasons Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij All Seasons Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt All Seasons Hotel een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van TRY 2000 per voertuig.

Waar staat All Seasons Hotel?

Dit hotel ligt in Stadscentrum, op 4,7 km van Topkapi-paleis en op 12,1 km van Bosporusbrug. Station Findikzade ligt op maar 2 minuten wandelen en naar Station Yusufpasa is het 9 minuten wandelen.

Beoordelingen over All Seasons Hotel

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 10 van 62 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 25 van 62 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 13 van 62 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 62 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 62 beoordelingen

7,6/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Hacer

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Liban

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Laura

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
No me gustó
5 nachten verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

Karima

1 nacht verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Hatice

1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Sezer

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Hotel ist gut gelegen. Straßenbahn vor der Tür man kommt zu allen Sehenswürdigkeiten innerhalb 9 Minuten hin. Frühstück Büfett sehr mager. Frühstücksraum im Winter sehr kalt. Die Zimmerwände sind sehr dünn. Leider bekommen sie viel mit was so in anderen Zimmer besprochen oder ausgeübt wird.
5 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

azzam

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dejlig sted
7 nachten verbleven in maart 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Kalimullah

Reisde met partner, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Do not stay here or even consider booking this hotel!!! Rooms are dirty, staff is rude. I checked in for an hour and immediately requested a cancellation. They made me wait for an hour to see my room and I immediately left. It’s a mess, no parking, old and dirty rooms, old bathrooms, stained towels and bedsheets. The block is so crowded and there’s no street parking or hotel parking. No one speaks English and the staff demands tips, extremely unprofessional. I regret it the moment I stepped into my room.
6 nachten verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

sabrina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Queda un poco lejos de los lugares emblemáticos a conocer
1 nacht verbleven in oktober 2021

2/10 – Ontzettend slecht

saad

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Très très mauvaise expérience

Séjour horrible dans cet hôtel. Le personnel vraiment pas accueillant et même mal poli. Ils nous ont proposé une autre chambre mais quasi insalubre. Propreté 0 je déconseille fortement
15 nachten verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
the Hotel is centrally located and very close to the tram. The room was a bit small but clean and quiet. The breakfast buffet was decent. I would stay there again.
7 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Shabz, London

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were all very friendly and helpful, especially front desk Omar always went the extra mile to help and assist ud with any queries we had relating to out trip and how to find places in Istanbul. Unfortunately our flight was firstly delayed from Heathrow airport due to a technical issue on the aircraft by over 4 hours, but later was cancelled, we had booked a package and were scheduled to be picked up by airport shuttle and dropped at All Seasons Hotel for 13/03/2020, but we not going to arrive until 6am on 14/02/2020, we had to contact expedia whom then contacted All Seasons Hotel to explain our check in would be in the early hours the following day due to the inconveniance caused bu our flight with Turkish airlines, Enber at front desk eas very understanding and made adjustments for us to check in the following morning. The staff provided us with an outstanding and exceptional service, room and en suite was clean and breakfast buffet had a wide range and variety of food and drink to offer, the manager also is around in the lobby area at meal time, making sure guests get everything and are happy with their breakfast. Weve stayed at many hotels but have to say this was the best experience. We highly recommend All Seasons Hotel. Loved our stay there top quality... will be staying there again for sure! 👍👌
5 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Roman

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer

Отель так себе

Отель явно не тянет на 4 звезды. В отелях с 3 звездами обслуживание порой лучше, чем в этом отеле. В основном из того что испортило впечатление это маленький номер, хотя на этапе бронирования показывали другие квадратные метры номера. Также здесь не приносят в номер воду, чай, сахар и тапочки. Персонал не особо приветливый.
6 nachten verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

KÜBRA

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cift kisilik olarak tabir edilen yatak küçücüktü odalarin aydınlatması yetersiz klimalari bozuk ve sabaha kadar klima sesinden uyuyamadık. Kurutma makineleri milattan kalmış saçımızı kurutcaz diye parmağımızı incittik Kahvaltısı guzel ve yeterli, personel bir iki kişi hariç kibar güleryüzlü fiyatı uygun fena değil
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Ibrahim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Diana S.

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Diana S.

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Diana S.

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
i wait about an hour to receive my rooms, and my rooms was not as i reserve.
6 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

SEVGI

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

atul, ireland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

In the heart of the city

Close to the local market and public transport The only thing we don’t like they don’t refill the coffee every morning when the room service is cleaning the room otherwise the hotel is perfect 👌
4 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Maher mohammed hosen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

4/10 – Matig

Murat , Boston

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Extremely small shawer

Hotel room has extremely small shawer that it was impossible to take shawer without touching currents etc around
1 nacht verbleven in november 2017

10/10 – Uitstekend

Rahmetullah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2017