Vlak bij het strand, ligstoelen, strandlakens, beachvolleybal

Beoordelingen van Marble Stella Maris Ibiza

4 out of 5
Marble Stella Maris Ibiza
Ctra. Cap Negret 16, Sant Antoni de Portmany, Illes Balears

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 107 van 236 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 91 van 236 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 21 van 236 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 236 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 236 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Katrien

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Speciaal ontbijt gegeven om onze vroege vlucht te halen! Topservice!
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Relations. op 22 apr 2024
Thank you for your 5* review!

8/10 – Goed

Martijn

11 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Guest Relations Team op 27 okt 2023
Thank you for taking the time to share these points with us! Guest feedback is something that is extremely valuable to us. Hope you enjoyed your holiday and we hope to welcome you back in the Future!Yours sincerely,Gues Relations team.

10/10 – Uitstekend

wilma

Positief: Personeel en service
Top locatie
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Marble Stella Maris Hotel The Guest Relations Team op 16 sep 2023
Thank you for your 5* review!

10/10 – Uitstekend

Kim

6 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Guest Relations Team op 13 sep 2023
Thank you for taking the time to give us 5 out of 5 points, we greatly appreciate it!Yours sincerely,Guest Relations team

8/10 – Goed

Menno

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
11 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Guest Relations Team op 22 aug 2023
We thank you for taking the time to give us these points as we greatly appreciate it!Yours sincerely,Guest Relations team

6/10 – Redelijk

Rudo

9 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Guest Relations Team op 6 sep 2023
Thank you for taking the time to give us these points, we appreciate it and would also like to know the reason you reduced the points as, we could use your feedback to improve our services at the hotel!Yours sincerely,Guest Relations team

8/10 – Goed

Kim

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
9 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Marble Stella Maris Hotel The Guest Relations Team op 27 jul 2023
Thank you very much for your rating! Guest Relations team

10/10 – Uitstekend

silvia

8 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Guest Relations Team op 11 aug 2023
Thank you for rating us so well, we appreciate it immensely!Yours sincerely,Guest Relations team

8/10 – Goed

Wijay

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff, spacious room. However noisy, you could hear people from other rooms And when They were passing By.
6 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Guest Relations Team op 30 mei 2023
Thank you very much for your stay at Marble Stella Maris hotel and for sharing your rating and comments on our friendly staff and spacious room. We are very glad to read your comments and we have also taken note of your comments on the rooms are very constructive and we appreciate it immensely! Yours sincerely, Guest Relations Team

10/10 – Uitstekend

Patrick De

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super vriendelijk personeel.
5 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Guest Relations Marble Stella Maris Hotel op 2 mei 2023
Thank you for your 5* review! We greatly appreciate it! Looking forward to seeing you once again in the near future! Yours sincerely, Guest Relations Team

10/10 – Uitstekend

M

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
13 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Guest Relations Team op 2 sep 2022
Dear Guest, We would like to thank you for taking the time to review Marble Stella Maris after your most recent stay with us. Whilst thanking you for your positive remarks regarding our hotel, we look forward to the opportunity of welcoming you back in the near future!Sincerely,Guest Relations Team

8/10 – Goed

Sanne

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nvt
6 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Alicia, Guest Relations op 16 aug 2022
4. Dear Guest, First and foremost, we would like to thank you for choosing Marble Stella Maris as your preferred hotel for your stay in Ibiza. We appreciate that you have taken the time to review us. We hope we can welcome you again in the near future. Warm regards.

10/10 – Uitstekend

Vincent

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
21 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Alicia, Guest Relations op 16 aug 2022
3. Dear Guest, We would like to thank you for taking the time to review Marble Stella Maris after your most recent stay with us. We are delighted to see that we were able to meet your expectations. We look forward to welcoming you back and do hope you had a safe journey home!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijne tijd
Net terug van een verblijf op Ibiza en bij Stella Maris. Mooi hotel, geen hoogbouw, voelt kleinschalig. Leuke, fijne hotelkamer, frisse inrichting, fijne douche en airco. Drie zwembaden voor kinderen, schoon, fijne temperatuur. Vriendelijk personeel.
8 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Alicia, Guest Relations op 3 aug 2022
Dear guest, We would like to thank you for taking the time to review Marble Stella Maris after your most recent stay with us. Whilst thanking you for your positive remarks regarding our hotel, we look forward to the opportunity of welcoming you back in the near future!

6/10 – Redelijk

Anne-Marie van

Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Personeel en service
Leuk hotel maar kamers hebben hele dunnen muren. Er schijnt heel veel licht binnen. Geurhinder.
3 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Katja, Guest Relations op 14 jun 2022
Beste Anne-Marie. Bedankt voor het achterlaten van deze review. We zullen je constructieve feedback doorgeven aan de betrokken afdelingen. Vervelend dat je last hebt gehad van geurhinder. Mocht zoiets het geval zijn meldt dit dan altijd bij de receptie, wanneer mogelijk kunnen we dit oplossen of een andere kamer aanbieden. Fijne thuiskomst!

6/10 – Redelijk

wendy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Het is wel echt een gróót resort. Met veel hoogte verschillen. (Er rijden evt karretjes die je brengen) Als het niet vol is, is het te doen. Anders echt grote vreet schuur bij het ontbijt. Bedden zijn wél goed. Het hoge zwembad is wel heel fijn (minder druk met kleine kids).
8 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Katja Guest Relations op 13 mei 2022
Beste Wendy. Allereerst bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review voor ons achter te laten. Je mag er van uitgaan dat we je constructieve feedback serieus nemen omdat we altijd open staan om onze services waar nodig te verbeteren. Het resort is inderdaad best groot, en ligt op een steile heuvel, daarom hebben we een buggy service. Jammer dat deze toch niet altijd beschikbaar was of vol. Fijn dat jullie hebben genoten van het zwembad.

8/10 – Goed

Eric

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima resort maar het eten!!!
Vriendelijk personeel, schone prettige kamer en goede voorzieningen. Twee minpunten: er wordt gebruik gemaakt van een overmaats golfkarretje om mensen de erg steile berg omhoog te brengen. Het was vaak heel lang wachten. Daarnaast mag worden opgemerkt dat het eten in de all inclusive kantine ontzettend slecht is. Doorgekookt, smakeloos, koud, slecht vlees, geen goed woord voor over.
5 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Christel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel in rustige buurt dichtbij san antoni
Wij waren hier 2 jaar terug ook Nu met COVID was er duidelijk minder volk ook ! Het Good Things bakkerijtje was spijtiggenoeg gesloten ook was de All Inclusive wat drinken beperkter Voor een lekkere tas koffie moest je betalen Goed voor Max 5 dagen anders ben je het lekkere eten snel beu De keuken is trouwens gericht op onze Nederlandse buren
4 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

johannes

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 min puntje waren de kamers waren echt te gehorig. Misschien een idee om de wanden van de tussen deuren te bekleden met isolerende wandbekleding. Dan is het zeker een dikke 8 +.
7 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was schoon en iedereen vriendelijk. Je krijgt in ieder geval stevige kuiten wanneer je kamer wat hoger ligt. ;)
4 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eten m’n het diner had wat beter gemogen Eentonig en weinig life cooking Gehorigheid van de kamers daar moeten ze echt wat mee gaan doen
10 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Service Center Agent op 9 aug 2019
Beste Gast, bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn erg blij om te zien dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en u mag er zeker van zijn dat wij uw feedback hebben doorgegeven aan de betreffende afdeling voor beoordeling en verbetering. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen bij een volgend bezoek aan Ibiza. Met vriendelijke groet, Stella Maris Service Center.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima resort, prima eten! Ligt wel geïsoleerd, auto is een must. All inclusive concept maakt dat het een drukke accommodatie is...dwz krijsende kinderen in elk zwembad aanwezig, maar goed dat past bij het all inclusive concept. Ondanks de redelijke tot goede kwaliteit van de accommodatie an sich kom ik hier niet meer terug. Voortaan adults only.
4 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Service Center Agent op 11 aug 2019
Beste Gast, bedankt voor uw uitgebreide beoordeling. Wij zijn erg blij om te zien dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Wij hebben inderdaad veel gasten met kinderen, graag willen wij vermelden dat de mogelijkheid om de dag op Marble Beach, Adults Only, door te brengen bestaat; mocht u toch nog overwegen om bij ons te verblijven in Ibiza. Met vriendelijke groet, Stella Maris Service Center

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ons verblijf bij Marble Stella Maris was zeer fijn. Vriendelijk personeel, een ruime nette kamer, fijne zwembaden en barretjes, lekker vers eten en speciale request zoals het ontvangen van pakketjes en het krijgen van een strijkijzer waren geen probleem. De enige twee minpunten die ik kan bedenken zijn het beperkt aantal parkeerplaatsen, wanneer je 's avonds laat terug komt is het een hele opgaaf om nog ergens een plekje te vinden. Daarnaast was er geen mogelijkheid om een vervroegd ontbijt te krijgen, wij moest iedere dag om 4 uur opstaan om aan het werk te gaan en de eerste dag was ons verteld dat er een vervroegd ontbijt kon plaatsvinden. Toen we opstonden bleek dit totaal anders, alles was nog gesloten en achteraf kregen we te horen dat ze bij Marble Stella Maris niet aan vervroegd ontbijt/ontbijtpakketjes doen. Gelukkig konden we dit zelf oplossen door 's avonds wat fruit mee te nemen bij het diner, alleen de koffie ontbrak dus nog!
8 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Christel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk all in hotel
Leuk hotel all in enig nadeel het is een bezetting van 90% Nederlanders en daar moet je tegen kunnen
9 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Service Center Agent op 19 jun 2019
Beste Christel, bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn erg blij om te zien dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. Graag zouden wij willen benoemen dat Marble Stella Maris een onderdeel is van het Nederlandse bedrijf Corendon, en wij inderdaad veel boekingen vanuit Nederland krijgen. Wij hopen u in ieder geval nogmaals te mogen verwelkomen in Ibiza. Met vriendelijke groet, Stella Maris Service Center

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Stella Maris Service Center Agent op 16 mei 2019
Dear Guest, Thank you for your high rating. We are happy to see that you have anjoyed your stay with us and we hope to welcome you again. Kind regards, Stella Maris Service Center

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed net hotel. Vriendelijk personeel . Veel , goed en de hele dag door kan je eten en drinken .
4 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Stella Maris Service Center Agent op 15 mei 2019
Beste Gast, bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te lezen dat u van uw verblijf heeft genoten en wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Stella Maris Service Center

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De omgeving was prachtig, de hotelkamer was ook heel goed. Sportactiviteiten ( sportzaal) mag verbeterd worden. de 2 loopbanden waren beiden defect.
7 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Stella Maris Service Center Agent op 11 mei 2019
Beste Gast, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Wij zijn erg blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Wij hebben uw feedback doorgegeven aan de betreffende afdeling voor verbetering. Wij hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen in Ibiza. Met vriendelijke groet, Stella Maris Service Center

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eten en drinken waren prima. Leuk dat je verschillende plekjes hebt om te zitten en iets te drinken of eten. Shows ‘s avonds waren meestal wel goed. Faciliteiten (verschillende zwembaden, tennisveld, buggyvervoer) dik ok!
7 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Stella Maris Service Center Agent op 11 mei 2019
Beste Gast, Bedankt voor uw beoordeling en uw hoge cijfer! Wij zijn erg blij om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en wij hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen in Ibiza. Met vriendelijke groet, Stella Maris Service Center

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Corendon Service Center Agent op 8 mei 2019
Dear Guest, Thank you for your review and we hope we will have the chance to welcome you again next time you are visiting Ibiza! Kind regards, Stella Maris Service Center

6/10 – Redelijk

Bree

Reisde met partner
Quite hilly,
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Relations. op 26 apr 2024
Thank you for this review and hope you enjoyed your stay at Marble Stella Maris hotel! We have explained in all our websites that the hotel is situated on a hill, sorry for any inconvenience caused!

10/10 – Uitstekend

Andreas Christian, Holm

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very friendly staff, ideal for families, great food. We truely enjoyed our stay!
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Marble Stella Maris Team op 14 apr 2024
I'm delighted to hear that you had a wonderful stay with us! Thank you for sharing your positive feedback about our friendly staff, family-friendly atmosphere, and delicious food. It's always our goal to provide a memorable experience for our guests, and I'm thrilled that we succeeded in making your stay enjoyable. If you ever plan to visit again, we'd love to welcome you back for another fantastic stay.

10/10 – Uitstekend

Jodi

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent few days in the sun. The facilities were great and rooms were spotless
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Marble Stella Maris Team op 14 apr 2024
Thank you for sharing your positive experience, and we hope to welcome you back for another excellent stay in the future!

4/10 – Matig

Jamie

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Myself and my partner were put in a room which was right next door to the staff store room/boiler room as well as being underneath the deck area of the pool which meant that when the staff started work in the morning around 7am it sounded like they were in the room with you as the walls were so thin and they were shouting back and forth to each other and you could hear sun loungers etc being dragged around above your head. This mean that we were up every morning from 7am as there was no chance of sleeping in any later. There was also construction work taking place on site which added to the noisy atmosphere. On top of this we didn’t have water in our room for a day which meant going without a shower and using the toilet before we left in the morning as the reception toilets were also closed for cleaning. Overall the hotel looks like it should be really good and have everything you need but we were disappointed in our stay. We did voice or disappointment to staff at the reception desk but they didn’t seem too fussed about it.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Marble Stella Maris Team op 14 apr 2024
Your feedback is incredibly important to us, and I assure you that we take these issues very seriously. We strive to provide excellent service, and it's clear that we fell short of your expectations in this instance. Your feedback will be shared with our team to ensure that we learn from this experience and make improvements.

10/10 – Uitstekend

Cheryl

Positief: Voorzieningen
Lovely location and hotel. Thank you for a relaxing stay.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Marble Stella Maris Team. op 8 apr 2024
Thank you for choosing us for your relaxing getaway. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future for another enjoyable experience.

10/10 – Uitstekend

Joanne

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We loved this hotel. The staff were friendly and helpful. The room was clean and comfortable. The dining was spacious and clean and very pleasant to be in. The food was excellent. Thank you. The pool and relaxing areas were clean and easy to access and use. We enjoyed the evening entertainment and the activities staff were brilliant. Xavier is a star, they all made sure everyone felt welcome and included.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Marble Stella Maris Team op 7 apr 2024
Thank you for your positive review! We're thrilled to hear that you loved our hotel. It's fantastic to know that you found our staff friendly and helpful, and that you enjoyed your clean and comfortable room. We're delighted that you had a pleasant dining experience and enjoyed the excellent food. It's also great to hear that you found our pool and relaxing areas clean and easily accessible. We're glad you enjoyed the evening entertainment, and we'll be sure to pass your compliments to Xavier and our activities staff. They will be thrilled to hear that they made your stay enjoyable. We hope to welcome you back soon for another wonderful stay!

10/10 – Uitstekend

andras, Rohrbach b Mattersburg

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Great Reception at 03 04.2024 22:30H , very welcome ath Mosphere. Friedly and kind. Good u derstanding. Regards Andras
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Marble Stella Maris Team op 4 apr 2024
Thank you very much for your kind review of your experience at our hotel.Hotel Marble Stella Maris Team

10/10 – Uitstekend

Khadija

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nos gustó mucho el hotel
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Marble Stella Maris Team op 4 apr 2024
Thank you very much for your review.We hope to see you again very soon at our hotel!Hotel Marble Stella Maris Team

8/10 – Goed

Raul

3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Relations. op 22 apr 2024
Thank you for taking the time to give us this rating!

10/10 – Uitstekend

LE SI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Highly rated for cleaning staff - very friendly and hard working. Flawless cleaning in the room. All staff are nice and friendly. One suggestion for improvement is to have better blackout curtains to provide a darker sleeping place will be absolutely perfect.
Reactie van Hotel Manager op 31 mrt 2024
Thank you very much for your review and for highlighting our dedicated and hard-working cleaning staff. We are delighted to hear that you found the cleanliness of your room flawless and that all our staff were friendly and accommodating. Your suggestion regarding the blackout curtains is greatly appreciated, and we will definitely take it into consideration for future improvements. We strive to provide our guests with a comfortable and restful stay, and your feedback helps us to achieve that goal. We hope to welcome you back again in the future for another enjoyable stay. Thank you for choosing us!Marble Stella Maris Team!

8/10 – Goed

Raquel

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Viejo y ruidoso, se escucha a los trabajadores por la mañana y no deja dormir
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Manager op 31 mrt 2024
Agradecemos sinceramente su comentario y lamentamos mucho los inconvenientes que experimentó durante su estancia. Nos tomamos muy en serio todas las opiniones de nuestros huéspedes y trabajaremos activamente para abordar el problema del ruido que comenta y garantizar que todos nuestros huéspedes disfruten de una estancia tranquila y relajante. Apreciamos su paciencia y comprensión mientras trabajamos para mejorar nuestra calidad de servicio. Esperamos tener la oportunidad de recibirlo nuevamente en el futuro y demostrarle que sus comentarios han sido tomados en cuenta.Equipo Hotel Marble Stella Maris!

10/10 – Uitstekend

Joshua

5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Relations Team op 24 nov 2023
Thank you for your 5* points! We strive to provide memorable experiences for our guests, and it is wonderful to hear that we succeeded.Yours sincerely,Guest Relations team.

8/10 – Goed

Petrus

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property was great but block 13 (we nicknamed it cellblock 13 was not nice like others. No lighting and no thrills on the outside. Our room had one window that was in the entrance hall. It had a TV but it was wall mounted and was at a 45 degree angle to the bed and not adjustable and a shower without curtains or walls so the entire bathroom was wet after showering and you needed to squeegee the floor. Staff and food was great.
7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Relations Team op 6 nov 2023
Thank you very much for your stay at Marble Stella Maris hotel and for sharing your rating and comments on Expedia. We are very glad to read your comments about the staff and food and we have also taken note of your comments on block 13. We have informed the management regarding this review! Hope to see you again in the near future!Yours sincerely,Guest Relations team!

10/10 – Uitstekend

Lucinda

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Breakfast buffet is a delight. The property is set out on a hill so expect to walk uphill occasionally :) The car park gets full by late pm, however we were always able to park car in rural street outside. We enjoyed our stay - and would return!
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Relations Team op 6 nov 2023
Thank you for your 5* review! Many sincere thanks for your kind review and recommendation to Marble Stella Maris Hotel. I am very happy to hear that our services made such a positive impression and that you had a memorable experience. We take pride in taking care of our guests and are very pleased that your expectations were highly met. Thank you once again for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back next season too!Kind regards, Guest Relations Team

8/10 – Goed

Jean pierre

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Marble Stella Maris Hotel The Guest Relations Team op 14 okt 2023
Thank you for your review! Yours truly, Guest Relations department

8/10 – Goed

Malcolm

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were exceptional across all areas. Food was delicious, plentiful and varied Rooms spacious and clean. Facilities excellent. Resort like a mini village on a steep hillside a good distance away from main town. Buggy shuttle service provided to transport you to your rooms - reliable but inconvenient. Very steep steps to rooms. Location very isolated without having a car - taxi 10 euro each way to main town. VERY steep incline if walking to/from beach.
8 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Guest Relations Team op 10 okt 2023
We are pleased to hear that you enjoyed the services of our friendly staff, food, and clean and spacious rooms, although we regret that other aspects of your stay did not completely live up to your expectations like our location, we are sorry but we can not change this and we have also informed on our websites the location of the hotel. We take note of all the suggestions and comments with the aim of improving our quality.Yours sincerely,Guest Relations team!

6/10 – Redelijk

Sherifat

Nice
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Relations Team op 10 okt 2023
We thank you for your comments about your recent stay at Marble Stella Maris Hotel and for taking the time to give us these points! We would appreciate if you could explain as to what aspects you liked and didn't like so we could improve our services for the future!Yours sincerely,Guest Relations team.

10/10 – Uitstekend

Virgile

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Relations Team op 10 okt 2023
Thank you for giving us full points and taking the time to do so! We greatly appreciate it! We work very hard to offer our guests high standards of service and it gives us great pleasure to know that you had a great experience with us and we look forward to welcoming you back in the near future!Yours sincerely,Guest Relations team.

10/10 – Uitstekend

Sebastien

3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Marble Stella Maris Hotel The Guest Relations Team op 7 okt 2023
Thank you for your 5* review! We hope to have the opportunity of welcoming you back in the not so distant future. Yours truly, department of Guest Relations

8/10 – Goed

Adrian

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
mE HA GUSTADO
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Marble Stella Maris Hotel The Guest Relations Team op 3 okt 2023
Gracias por su tiempo y comentario sobre su estancia en nuestro hotel. Las opiniones de nuestros huéspedes son extremadamente valiosas para mejorar nuestra calidad y servicios. Nos alegra saber que nuestro hotel le ha causado una impresión tan positiva. Esperamos poder volverle a dar la bienvenida la temporada próxima. Saludos cordiales, Equipo de relaciones públicas.