Legend Hotel
Hotel voor gasten met huisdieren in Keulen, met een restaurant, bij een trein-/metrostation
Fotogalerie voor Legend Hotel





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Klassieke tweepersoonskamer laden

Klassieke tweepersoonskamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een haardroger
Alle foto's voor Signature tweepersoonskamer laden

Signature tweepersoonskamer
7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een haardroger
Alle foto's voor Suite laden

Suite
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een regendouche
Misschien vind je dit ook leuk

The Deutz, a Tribute Portfolio Hotel
Mülheim
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Ontbijt beschikbaar
8.4 van 10, Zeer goed, 645 beoordelingen
De prijs is € 75
inclusief belastingen en toeslagen
4 jan - 5 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Bürgerstraße 2, Cologne, NRW, 50667
Over deze accommodatie
Legend Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Hilton Cologne
Hilton Cologne
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
8.8 van 10, Uitstekend, 1.000 beoordelingen
De prijs is € 133
inclusief belastingen en toeslagen
1 jan - 2 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stedelijke/lokale toeristenbelasting van 5.35 procent aangerekend
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: EUR 20 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor extra bed: EUR 50.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Legend Hotel Hotel
Legend Hotel Cologne
Legend Hotel Hotel Cologne
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Legend Hotel
9,6
Uitzonderlijk
10
Netheid
9,6
Voorzieningen
9,8
Personeel en service
9,6
Milieuvriendelijkheid
9,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
18 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
maxime
11 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
maxime
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Marieke
Reisde met partner
21 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marieke
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger
24 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel!
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Sanjeev
Reisde met familie
24 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sanjeev
2 nachten verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
Ashley, Avondale
22 dec 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ashley
3 nachten verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
Nydia
10 dec 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nydia
2 nachten verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
Brenda
6 dec 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Brenda
6/10 – Redelijk
Janet
12 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen

Janet
2 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
TOMIO
Reisde met familie
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




TOMIO
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Andrea
Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrea
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Michelle
Reisde met partner
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michelle
1 nacht verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Pierre
28 sep 2025
Pierre
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Tim
Reisde met partner
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tim
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Boaz
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Boaz
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Peter
24 sep 2025
Peter
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Mary
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mary
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Stefano
Reisde met familie
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stefano
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Natasha
Zakenreiziger
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Natasha
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Rosie
Zakenreiziger
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rosie
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Leslie
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leslie
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Paul
15 sep 2025
Paul
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Andreas
Zakenreiziger
13 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Andreas
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Astrid
24 aug 2025
Astrid
3 nachten verbleven in augustus 2025

















