Legend Hotel
Hotel voor gasten met huisdieren in Keulen, met een restaurant, bij een trein-/metrostation
Fotogalerie voor Legend Hotel





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Klassieke tweepersoonskamer laden

Klassieke tweepersoonskamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Signature tweepersoonskamer laden

Signature tweepersoonskamer
7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een regendouche
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Suite laden

Suite
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een regendouche
Een ligbad
Misschien vind je dit ook leuk

The Ascot Hotel Köln
Binnenstad
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.0 van 10, Zeer goed, 364 beoordelingen
De prijs is € 157
inclusief belastingen en toeslagen
17 nov - 18 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Bürgerstraße 2, Cologne, NRW, 50667
Over deze accommodatie
Legend Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Hilton Cologne
Hilton Cologne
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
8.8 van 10, Uitstekend, 1.001 beoordelingen
De prijs is € 169
inclusief belastingen en toeslagen
16 nov - 17 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stedelijke/lokale toeristenbelasting van 5.35 procent aangerekend
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: EUR 20 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Legend Hotel Hotel
Legend Hotel Cologne
Legend Hotel Hotel Cologne
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Legend Hotel
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
18 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
maxime
11 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
maxime
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Marieke
Reisde met partner
21 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marieke
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger
24 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel!
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2023
6/10 – Redelijk
Janet
12 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen

Janet
2 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
TOMIO
Reisde met familie
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




TOMIO
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Andrea
Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrea
2 nachten verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Sean
10 okt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sean
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Michelle
Reisde met partner
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michelle
1 nacht verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Pierre
28 sep 2025
Pierre
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Tim
Reisde met partner
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tim
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Peter
24 sep 2025
Peter
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Mary
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mary
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Rosie
Zakenreiziger
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rosie
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Damon
24 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Damon
6 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Abraham
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abraham
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Zouina
14 aug 2025
Zouina
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
John
Reisde met familie
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Thomas
18 jul 2025
Thomas
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Petra
Reisde met familie
14 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Petra
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Outi
8 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Outi
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Michelle Paige
28 jun 2025
Michelle Paige
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Masahiro, Chuoku
26 jun 2025
Masahiro
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Michael
Zakenreiziger
20 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michael
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Eileen
Reisde met familie
11 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eileen
1 nacht verbleven in juni 2025

















