Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Lemp





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer laden

Standaard eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

The Deutz, a Tribute Portfolio Hotel
Mülheim
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Ontbijt beschikbaar
8.4 van 10, Zeer goed, 628 beoordelingen
De prijs is € 80
inclusief belastingen en toeslagen
25 aug - 26 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Bahnhofstraße 44, Cologne, NW, 51143
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stedelijke/lokale toeristenbelasting van 5.35 procent aangerekend
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer EUR 10 voor volwassenen en EUR 6.50 voor kinderen
- Betaald parkeren: EUR 6.00 per dag
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Langdurige huurders welkom.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het beleid van deze accommodatie staat bepaalde reserveringen voor groepsevenementen of groepsfeesten, waaronder vrijgezellenfeesten, niet toe.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Lemp
Hotel Lemp Cologne
Lemp Cologne
Hotel Lemp Hotel
Hotel Lemp Cologne
Hotel Lemp Hotel Cologne
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Lemp
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
5,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
5 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Frank, Amsterdam
13 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Frank
2 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 sep 2018
Goed
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Alper
Zakenreiziger, Reisde met familie
19 okt 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alper
2 nachten verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Werner
Zakenreiziger
1 apr 2022
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Werner
3 nachten verbleven in maart 2022
8/10 – Goed
Sven
18 mrt 2022
Sven
1 nacht verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
Frank
Zakenreiziger
24 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gerne wieder
Frank
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Reisde met partner
20 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
2 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
29 jun 2020
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
Franck
Zakenreiziger
20 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Franck
2 nachten verbleven in juni 2020
10/10 – Uitstekend
Michael
Zakenreiziger
20 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dienstreise
Michael
3 nachten verbleven in juni 2020
6/10 – Redelijk
fabien
Zakenreiziger
22 feb 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Hôtel convenable, bon emplacement
fabien
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
14 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Christine
31 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Tricky check in
Christine
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Valentina, Altenkirchen
Zakenreiziger, Reisde met partner
20 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Valentina
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Stefan
14 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stefan
1 nacht verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
7 dec 2019
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Lapo
Zakenreiziger
5 dec 2019
Lapo
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
24 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met familie
24 nov 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
22 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019