Casa Mallorca
Mediterraanse hotel met een restaurant in Cancún
Fotogalerie voor Casa Mallorca





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aparte slaapkamer
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een bureau
Een strijkplank/strijkijzer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Junior kamer laden

Junior kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aparte slaapkamer
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een bureau
Een strijkplank/strijkijzer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aparte slaapkamer
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een bureau
Een strijkplank/strijkijzer
Dagelijkse huishoudservice
Misschien vind je dit ook leuk

The Westin Lagunamar Ocean Resort Villas & Spa, Cancun
Zona Hotelera
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Kinderzwembad
9.0 van 10, Fantastisch, 1.012 beoordelingen
De prijs is € 204
inclusief belastingen en toeslagen
9 dec - 10 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Av Puertos #82-A, Lote 7 Mz 9 Sm 31, Mpio. Benito Juarez, Cancun, QROO, 77508
Over deze accommodatie
Casa Mallorca
Gelijkaardige accommodaties

Renaissance Cancun Resort & Marina
Renaissance Cancun Resort & Marina
- Zwembad
- Bubbelbad
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.014 beoordelingen
De prijs is € 180
inclusief belastingen en toeslagen
7 dec - 8 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer MXN 189 voor volwassenen en MXN 189 voor kinderen
- De accommodatie berekent een toeslag van 3 procent op betalingen met een kredietkaart
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Er wordt een auto aanbevolen om van en naar deze accommodatie te reizen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Boutique Casa Mallorca Cancun
Hotel Boutique Casa Mallorca
Boutique Casa Mallorca Cancun
Boutique Casa Mallorca
Casa Mallorca Hotel
Casa Mallorca Cancun
Capital O Casa Mallorca
Casa Mallorca Hotel Cancun
Hotel Boutique Casa Mallorca
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Casa Mallorca
9,0
Fantastisch
9,6
Netheid
7,6
Locatie
9,6
Personeel en service
9,4
Milieuvriendelijkheid
9,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jan
Reisde met partner
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jan
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Martín
Zakenreiziger, Reisde met partner
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Martín
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Michele
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michele
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Kiersten
Reisde met partner
12 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kiersten
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Michael Sebastian
Reisde met partner
8 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael Sebastian
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Aldo
1 mrt 2025
Aldo
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Ekaterina
Reisde met familie
27 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ekaterina
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Brooke
Reisde met partner
16 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brooke
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Kun
3 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kun
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Wallis
Reisde met partner
22 jan 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Wallis
5 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Charlie
Reisde met partner
5 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Charlie
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
ameyalli
Reisde met partner
30 dec 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ameyalli
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Brandon
30 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brandon
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Balaji
27 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Balaji
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Chuck
Reisde met familie
23 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chuck
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Caren M
17 dec 2024
Positief: Personeel en service
Small, affordable stay in Cancun
Caren M
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
norberto alejandro
10 dec 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super recomendable
norberto alejandro
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Karoly
31 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Karoly
5 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Yuen Yee
Reisde met familie
21 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuen Yee
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Jairo
31 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jairo
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
David
30 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Anju
12 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anju
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Adrian
Reisde met partner
28 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adrian
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
James
25 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

















