Exterieur

Beoordelingen van Courtyard by Marriott Bristol

3 out of 5
Courtyard by Marriott Bristol
3169 Linden Dr, Bristol, VA

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 538 van 888 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 234 van 888 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 67 van 888 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 31 van 888 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 18 van 888 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

rhonda

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice clean rooms
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Curt

1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Ashely

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My husband and I stay here every trip to Bristol. We are always very satisfied with the property
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Management op 17 mei 2024
Thank you for your kind words. We appreciate your business. We hope to see you again soon.

8/10 – Goed

Walter

2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Kitty

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Willa

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Property is a little dated but close to many food options. Front desk staff was great and facilities are clean, just could use some renovations.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Darren

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a great experience. A little noisy due to be next to the interstate, but not too bad.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Doug

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
All really good. Access off Airport Road is awkward,
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Lynne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy off highway
1 nacht verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Candice

1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Denise

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy check in n check out. Appreciated them not saying you room number out loud.
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Ross

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I would like a continental breakfast and a couch in the room
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Leslie

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to highway and restaurants
1 nacht verbleven in april 2024

4/10 – Matig

jennifer

Reisde met partner
It would have been nice to know dinner would not be served the night we checked in, that was one of the main reasons for booking here the convenience of not having to go out for dinner. After driving all day was really looking forward to not have to get back out. The beds were very comfortable though.
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Christopher

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Close to lots of places for shopping and eating.
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Peggy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Would give it a higher rating but bottles of cleansers in bath were impossible to read, small green letters on gray bottle so which one is shampoo, which body wash, et. And bottles are wet so trying to read through water drops. Bad packaging. Also, only free coffee is that little pot in the room. Bed was comfortable
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Yettiva

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
TVs are out dated. But other than that I’ve been to this hotel a few times and it’s always good.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Edward

1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Jeffrey

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Staci

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Sarah

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Could get a quick burger
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Brian

Reisde met partner
Great hotel, great price. Room was exactly what we wanted. Will definitely choose this hotel again.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel Management op 19 feb 2024
Thank you so much for your kind words. We definitely appreciate you. Please do stay with us the next time you are in Bristol. Safe travels!

6/10 – Redelijk

Ashley

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel Management op 19 feb 2024
Please let us know what we could have done better.

6/10 – Redelijk

Brandi

Zakenreiziger
Negatief: Netheid
My experience
The keys were a probably the whole time, they didnt work and we had to keep getting new ones. Room service was horrible, and it definitely wasn't the cleanest. However the guys that work the desk were great, the lady that worked the desk acted like she hatted her job and was not friendly at all.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel Management op 19 feb 2024
We are sorry for the difficulty with your room key and your patience in coming down to get them fixed. As for room service, we are currently working with one person at our Bistro Bar at a time. They are responsible for bartending, cooking and delivering rooms service. We do appreciate your compliments to our front desk staff. We do hope you will give us another try your time in Bristol.

8/10 – Goed

Richard

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Lady at the front desk seemed like she hated her job not customer oriented at all
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel Management op 19 feb 2024
We hope your stay was a good stay even though your first impression was not a good one. We are working to correct this. We hope you will stay with us when you are in Bristol again.

10/10 – Uitstekend

Steve

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Need to put USB ports in the rooms.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel Management op 19 feb 2024
Thank you. We are working on getting that upgraded in our rooms.

10/10 – Uitstekend

Alice

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicely furnished. Large room with nice lauout amd plenty og closet/wardrobe space.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel Management op 19 feb 2024
Thank you for your kind words. We hope you will stay with us again if you are ever in Bristol. Safe travels!

10/10 – Uitstekend

Diane

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel Management op 19 feb 2024
Thank you for your kind response! We hope you will stay with us again.

10/10 – Uitstekend

Diane

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Tabitha

3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel Management op 19 feb 2024
Thank you for your kind response. We hope you will stay with us again.

10/10 – Uitstekend

Bobby

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Management op 19 feb 2024
Thank you for your kind response. We hope you will stay with us again.

6/10 – Redelijk

Joel

Positief: Netheid, personeel en service
Nice place , but was amazed you couldn't get coffee or a pastry for breakfast unless you ordered it.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Management op 19 feb 2024
Thank you for your compliment. Marriott standards for Courtyard hotels are made to order breakfast and Starbucks coffee offered at the Bistro Bar. There is free coffee in your room. Please try out made to order breakfast the next time you are in the area. I am sure you will find it much better than the free breakfasts at other hotels.

10/10 – Uitstekend

Truong

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Management op 19 feb 2024
Thank you for your kind response. We hope you will stay with us again.

10/10 – Uitstekend

Jon

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was incredibly friendly & helpful, we walked in just as a College Basketball team was checking in & the staff was just refreshingly friendly.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Management op 19 feb 2024
Thank you for your kind words and patience with our staff as we were dealing with a large group ahead of you. We hope you will stay with us again when you are in Bristol.

10/10 – Uitstekend

Lyle

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Management op 19 feb 2024
Thank you for your kind response. We hope you will stay with us again.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Management op 19 feb 2024
Thank you for your kind response. We hope you will stay with us again.

10/10 – Uitstekend

Anthony

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Management op 19 feb 2024
Thank you for the kind response. We hope you will stay with us again.

10/10 – Uitstekend

Becky

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Management op 19 feb 2024
Thank you for your kind response. We hope you will stay with us again.

10/10 – Uitstekend

Pam

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Stay
This was a great place to stay. Rooms are clean, and everyone was professional and friendly. And as a bonus, there is a Starbucks!
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Elliot

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I loved the courtyard... the fire pit is perfect for staying warm whike out on a cold night.
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Glenda

2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Lesley

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Karen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff here - from the front desk to the lady taking care of the breakfast - were top notch! Very friendly, pleasant and helpful. They made our stay very pleasant
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Jose, Silver Spring

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Management op 19 feb 2024
Thank you for your kind response. We hope you will stay with us again.

8/10 – Goed

Daniel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Staff were great! Never opened breakfast area, put out coffee pots at 8am!
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Jessica

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Angela

1 nacht verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Maxie

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The breakfast was not included in the price of the hotel. If you wanted coffee or anything you had to pay for it. Will not stay here again
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Aaron

1 nacht verbleven in november 2023