Een seizoensgebonden buitenzwembad

Beoordelingen van Occidental Bilbao

4 out of 5
Occidental Bilbao
Av Zumalacarregui, 40, Bilbao, Vizcaya

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 231 van 528 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 202 van 528 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 66 van 528 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 16 van 528 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 528 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Caroline

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a good time and a good diner our last evening. Breakfast excellent. Rooms proper.
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Guest Relations Team op 20 mei 2024
Dear Caroline,Thank you for your positive feedback.We are very pleased to know that you found your room comfortable and thank you for complimenting our high standards; we strive to give total confidence in this area, being fully aware that this is a top priority for our guests.Our breakfast represents healthy eating habits that have become a better way to live while travelling. We strive to provide guests with new experiences by introducing local, natural, organic, plant-based and seasonal products and are pleased it helped you start your day off right.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Guest Relations Team

10/10 – Uitstekend

Daan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Paul

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Good location in Bilbao. Super friendly and service oriented staff. Wonderful breakfast buffet. Really a shame that the outdoor pool was closed even though heavily advertised with on booking and hotel site, in a week when day time temp was 30 deg C. Car park is expensive at € 20 / night.
7 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Rob

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enkel wifi kan beter. Fantastisch personeel
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Anouk

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Zita Joannes I Van

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
El hotel era bien ubicado, desayuno variado. Muy tranquilo de noche para dormir y limpio. Gente amable en la recepción. No me gustó el costo de 20 euro que piden por la piscina de adentro, junto con el gimnasio y el Spa por lo q quieren. Deben de dejar el gimnasio y la piscina libre por los huespedes. No teniamos carro pero 20 euros por el parqueo tambien es muy exagerado
7 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Veerle

Reisde met partner
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Er was net een protest van het personeel, ze maakten lawaai van 8 tot 22 uur , dus geen momentje rust mogelijk, aan het zwembad zitten was geen optie door het voortdurende lawaai
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Guest Relations Team op 10 jul 2023
Beste Veerle,Bedankt voor uw review.We betreuren het dat uw verblijf bij ons niet helemaal aan uw verwachtingen voldeed. Met vriendelijke groet.Guest Relations Team

10/10 – Uitstekend

karin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel met heel vriendelijk personeel. Comfortabel bed alleen het kussen was net iets te hoog. Grote douche. Later uitchecken kost slechts €15 meer. Leuk buurtje met barretjes. Metro heel dichtbij en ook bus 48
2 nachten verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Catharina

2 nachten verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Arjan

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eigenaar niet bereid tot meedenken met de klant. Is star en verschuilt zich achter de regeltjes en andere organisatie.
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Guest Relations Team op 5 mei 2023
Beste Arjan,Bedankt dat u een berichtje achterlaat.We betreuren dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed Onze oprechte excuses hiervoor. Graag verwelkomen we u in de toekomst nogmaals voor een gegarandeerd betere ervaring.Hartelijke groet,Guest Relations Team

10/10 – Uitstekend

Léon

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel, uitstekend ontbijt, goed bed en fijn zwembad.
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Guest Relations Team op 22 aug 2022
Beste Léon,Hartelijk dank voor deze uitstekende score.Wat is het fijn om te lezen dat het ontbijt u gesmaakt heeft en dat alles naar wens was.Hopelijk tot ziens,Guest Relations Team

10/10 – Uitstekend

Petrus

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi modern hotel, ruime kamer en badkamer, heerlijke douche en fijn bed. Goed en uitgebreid ontbijtbuffet. Ruime parking en heerlijk zwembad.
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Guest Relations Team op 27 jul 2022
Beste Petrus, Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling! Het doet ons plezier dat u genoten heeft van een fijn verblijf aan de zee en dat we hiertoe hebben kunnen bijdragen. De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is dan ook lonend te mogen lezen dat alles naar wens was. Ons team dankt u voor het compliment. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Guest Relations Team

4/10 – Matig

Fleur

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was prettig dat de metro zo dicht bij was, de loenge/lobby was mooi . Het zwembad heerlijk. Maar ik miste daar omkleed ruimte. De kamer daar was een vreselijk afgesleten bureaustoel. Ik kreeg de verkeerde kamer in eerste instantie. Er waren geen ramen die open konden in de hotelkamer
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Guest Relations Team op 11 jul 2022
Beste Fleur, Dank u voor uw feedback. We nemen nota van uw opmerkingen om onze service te verbeteren, fijn dat u dit doorgeeft. Het doet ons genoegen dat u verder de lobby, het zwembad en onze gunstige ligging waardeerde. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, Guest Relations Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Goed hotel, op prima plek en niet ver van metro. Let op; binnen zwembad is niet gratis (20e) en het buiten zwembad alleen in de zomermaanden open.
5 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Guest Relations Team op 6 mei 2022
Dear Guest, Thank you very much for your kind review, it is a pleasure for us to see that we have met your expectations and that your stay at the Occidental Bilbao has been satisfactory. We are glad to see that our excellent location stands out, comfort is very important for you to enjoy your trip to the fullest. It was nice to hear that you had a pleasant stay and that the clean room was to your liking. It is a pity that the swimming pool was not open yet, our sincere apologies for this. It is nice that you mention our central location as a plus point. We look forward to welcoming you back on your next visit. Kind regards, Guest Relations Team

6/10 – Redelijk

Natalija

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Bij het boeken kijk ik altijd naar de fotos en beschrijving.Er stond bad, aparte doucheruimte en bidet, mooie ruime badkamer dus. In de kamer zal strijkbout en aanwezig moeten zijn, waterkoker, koffiezetapparaat, badjassen en slippers. Toen we kamer binnen liepen, alles wat hoort er zijn ontbraak. Naar receptie dus. Hoop gedoe,toen ik zei ik wil mijn geld terug en ik ga andere hotel zoeken, mochten we andere kamer bekijken. Die zag ietsje beter uit, maar nog steeds... Geen bad, geen bidet, hele kleine wc ruimte (geen wc borstel aanwezig, wastafel stond in de slaapkamer afgeschermd met een kleine muurtje. Er was alleen koffieapparaat, badjassen en slippers, derest ontbraak ook. Maar goed, geen zin in gedoe, hebben kamer geaccepteerd. Er staat zwembad bij hotel, wat helemasl niet waar is. Zwembad is niet van hotel, ze huren daar kleine ruimte, waar paar ligstoelen staan en ook nog eens dat gedeelte is zo goed als in het schaduw. Om gebruik van zwembad te kunnen maken moet je dag daarvoor reserveren, en het is voor een uurtje volgens mij. Waardeloos dus. Heb 2 geziene mee gemaakt die gingen hotel bos verlaten, toen ze op de gras in het schaduw mogen gaan zitten. Koffiecupjes worden sochtends door schoonmaakster niet bijgevuld, ook niet kleine flesjes water. Hoe moeilijk moet het zijn? Elke ochtend hetzelfde verhaal, moesten elke keer bij reception dat vragen. Ik zal deze hotel niet nog een keer kiezen. Ontbijt was goed, capuccinoleen niet te drinken
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Guest Relations Team op 13 jun 2022
Beste Natalija, Bedankt voor uw recensie. Onze welgemeende excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren met betrekking tot de faciliteiten en het zwembad. Uw opmerkingen staan genoteerd. Fijn dat ons uitgebreide ontbijt naar wens was. Het was een plezier jullie te mogen ontvangen en hopelijk tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Guest Relations Team

8/10 – Goed

Peter

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Astrid

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

K.B, Drachten

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed coronaproef ontvangst. Was allemaal goed geregeld. Mooie nette kamers met heerlijke bedden. Zelf geen ontbijt erbij genomen, vonden wij persoonlijk erg prijzig €16,-. Supermarkt ligt om de hoek, dus was prima zo.
2 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het Zwembad was al dicht en het ontbijt prijzig. Personeel vriendelijk en behulpzaam.
3 nachten verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijke bedden, mooi buitenzwembad. Leuk poolbiljart (wel druk). Metro is op loopafstand. Ongeveer 20 minuten lopen naar Casco Viejo. Parkeren bij de locatie is wel erg duur voor Spaanse begrippen (19 euro per nacht). Ook voor de gym moet worden bijbetaald. Kamers zijn niet groot.
2 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Het hotel is gelegen op 15 minuten lopen en 5 minuten met de metro vanaf het oude centrum van Bilbao. Dit is goed te doen echter moet je wel rekening houden met een korte reistijd. Omdat het hotel gelegen is op een hoger gelegen gedeelte van de stad ten opzichte van het oude en nieuwe centrum, is terug lopen vermoeiend en zwaar. Een optie is om via de lift van het metrostation - tegen betaling van € 0.45 p.p. - naar het hoger gelegen gedeelte van de stad te komen. Dit scheelt een hoop klimwerk. Het hotel biedt een zeer uitgebreid ontbijtbuffet aan en continue wordt bijgevuld. Het ontbreekt werkelijk aan niks. De tweepersoons superior kamer is ruim, smaakvol ingericht en voorzien van een heerlijk extra groot tweepersoons bed en stortdouche. De kamer was redelijk geluidsdicht waardoor je vrijwel geen last hebt van de andere hotelgasten. Het hotel biedt een voor haar hotelgasten een buitenzwembad aan. Dit buitenzwembad mag ook worden gebruikt door de leden van het fitness centrum wat gevestigd is in het pand. Hierdoor is het bij mooi weer bijzonder druk en zijn er (bijna) geen ligbedden beschikbaar voor de hotelgasten.
3 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toiletpapier too small, that's was the only thing.
2 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel aan de rand van de stad en toch dichtbij de metro om Bilbao te bereiken. De accommodatie modern en kraaknet!
3 nachten verbleven in mei 2019

4/10 – Matig

José

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
De locatie is slecht. Ver buiten centrum in slechte buurt. Het zwembad was niet open en ligt aan hele drukke weg. Onvriendelijk personeel. Kamer met golvend laminaat.
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Manager op 17 jun 2019
Lieber Gast, Die Kommentare unserer Gäste geben uns die Gelegenheit, unser Hotel aus ihrer Sicht zu sehen und gewähren uns einen Einblick in jeden Service, der einer Verbesserung bedarf. Daher danken wir Ihnen für die Zeit, die Sie sich genommen haben, um Ihre persönliche Erfahrung im Hotel mittels eines Berichts zu teilen. Wir können Ihnen versichern, dass Ihre Kommentare von uns sehr ernst genommen werden und uns helfen, unseren Service zu verbessern. Wir bedanken uns nochmals für die Zeit, die Sie sich genommen haben und hoffen, dass trotz der Angelegenheiten, die Sie nach Ihrem Aufenthalt kommentiert haben, Ihre Wahl für Ihren nächsten Urlaub weiterhin auf Barceló fällt, damit wir die Gelegenheit bekommen, Ihr Vertrauen in unser Unternehmen in Kürze wieder herstellen zu können. Freundliche Grüße Cristina Gómez Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bedden waren voortreffelijk. Wel beter vermelden dat het zwembad pas in juni geopend is
4 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima accommodatie met freq. schone handdoeken. Met een klein detail wat wij misten nl een wc borstel. T is niet fijn event. sporen achter te laten voor de schoonmaaksters.
4 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
4 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Ilse, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel vlakbij de oude stad.
Mooi hotel met heerlijk buitenzwembad met liedjes. Heerlijk restaurant. Jammer dat je bij moet betalen voor ontbijt. Weinig leuke restaurantjes in de directe omgeving van het hotel. Dichtbij de oude stad, maar door hoogteverschil wel een intensieve wandeling. Met de metro (metrohalte vlakbij hotel en metro kost relatief weinig) ben je binnen enkele minuten bij alle bezienswaardigheden.
5 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Het was een prima hotel, het nadeel was wel dat het boven op een berg/heuvel ligt waardoor het een flinke wandeling was om in het centrum van de stad te geraken.
9 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

marie, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel met gezellige lobby
Zeer behulpzaam personeel bij de receptie: in de kamer naast de onze zaten luidruchtige Engelsen; na ons hierover beklaagd te hebben, kregen we meteen een andere kamer aangeboden. Hotel ligt op een van de hogere heuvels van Bilbao. Bij eerdere bezoeken logeerden we in de omgeving van Guggenheim; dat heeft als voordeel dat je na een bezoek aan het centrum niet hoeft te klimmen! Metrohalte Santutxi is overigens dichtbij.
5 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Mark

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortabel
Comfortabel hotel om in te verblijven. Ontbijt is wel aan de prijs, en de extra kosten voor gebruik van de fitness was ook onverwacht. Ligt op 15-20 min. lopen van het centrum, maar de metro is in de buurt
5 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortabel
Het was niet echt een gezinshotel, maar we hadden het uitgezocht op het zwembad. Helaas bleek dat nog tot in juni gesloten te zijn. Dat had ik graag van te voren geweten. Communicatie rechtstreeks met het hotel vond ik lastig te vinden. We kwamen de eerste avond heel laat aan, dat wilde ik laten weten. Via contact center gelukt, maar het was wel een zoektocht. Goed en zakelijk hotel. Metro dichtbij.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima ligging met metro zo in het stadscentrum, Rustige kamers, lekker ontbijt, etc lekker om er een aantal dagen te verblijven.
7 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

ans, eindhoven

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel met een goede ligging
Het hotel ligt erg gunstig, bijna alle bezienswaardigheden zijn met een kwartiertje lopen te bezoeken.
7 nachten verbleven in juni 2017

10/10 – Uitstekend

Raisa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente hotel, moderno confortable para ir en familia, desayunos opcionales, hotel lujoso
3 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Roberto

Positief: Netheid, personeel en service
War okay nichts besonderes
4 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Philip

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really enjoyed our stay. Very clean and modern everywhere in the hotel and rooms. Breakfast was great quality and value for money. Staff extremely friendly. Location is a little further out of the old town that we would have liked but there is a metro station very near and the walk is only 30 mins. To use the spa is extra, but all the info was very clear when we booked. I would recommend and stay again.
4 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Enza

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Plenty of setvices offered by the hotel, supportive staff, well linked with the city center
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Relations Team op 30 apr 2024
Dear Enza,Thank you for your positive feedback.We are glad we were able to meet all your requirements for a perfect stay and that you appreciated the public transport options nearby.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Guest Relations Team

10/10 – Uitstekend

Cesar

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel está ubicado afuera del anillo del casco viejo de la ciudad pero es buen punto para comenzar caminando a conocer la ciudad Limpias y modernas instalacionea y habitaciones y la atención de los trabajadores es.de primer.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Relations Team op 8 apr 2024
Apreciado Cesar,Muchas gracias por el tiempo dedicado en compartir sus impresiones personales sobre su estancia en el Occidental Bilbao.Nos alegra que haya tenido una experiencia agradable con nosotros y que, si bien nuestra ubicación no es céntrica, estamos muy bien comunicados con el centro de la ciudad a través de la red de transporte público. Aprovechamos su comentario para darle las gracias por elegirnos para alojarse en nuestra ciudad.Una vez más le damos las gracias por compartir su experiencia con nosotros y esperamos poder servirle de nuevo muy pronto.Guest Relations Team

6/10 – Redelijk

José Manuel

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
El hotel, instalaciones en general, muy bien, muy caras las comidas o estacionamiento vehículo (20€) los empleados que te atienden en recepción, son bastante secos, casi parece que molestas o que esteamdeseando que te vayas
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Relations Team op 28 mrt 2024
Estimado José Manuel,Estamos sinceramente agradecidos por el tiempo que ha dedicado en compartir su opinión sobre su reciente estancia en nuestro hotel Occidental Bilbao.Tomamos nota de su opinión en relación con el precio del parking y de la media pensión y entendemos que los cargos adicionales puedan resultar molestos. Hacemos lo posible para mantener dichos cargos tan convenientes como podemos para nuestros huéspedes de modo que nuestros precios estén en línea o por debajo de los hoteles de la zona con este servicio. Una vez más le damos las gracias por compartir su experiencia con nosotros y esperamos poder servirle de nuevo muy pronto.Guest Relations Team

10/10 – Uitstekend

DORY EXTEICY

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Me encantó la habitación muy cómoda !
1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Andre

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Nice enough hotel but the experience isn’t as described on hotels.com. The main appeal for my stay when booking was the gym/ pool which were key filters in my search. However I was extremely disappointed when advised at check in that a €20 fee per day was required to access the facils. Further it was mandatory to wear a swim cap and flip flops which would have incurred an additional unplanned expense. Additionally, the wifi access was sporadic and overly complicated to access. The receptionist kindly tried to assist with one of my devices but was flummoxed and was unsuccessful in connecting it to the wifi. The location was good for me and I really enjoyed bubbling around the nearby Santuxtu and Begoña neighbourhoods with the Guggenheim and Old Town also within pleasant walking distance. Nice staff and nicely appointed but disappointed by the inaccurate listing on Hotels.com.
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Extremely nice hotel. Would stay there again!
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Relations Team op 23 feb 2024
Dear Michael, Thank you very much for your kind feedback.A message of satisfaction from a recent guest is always a reward and incentive for our team to continue upholding the standards expected of us.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Guest Relations Team

10/10 – Uitstekend

Robert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We stayed at the Occidental earlier as well and really liked the service and room. Would definitely stay there again.
1 nacht verbleven in februari 2024