Exterieur

Beoordelingen van ibis Styles Bielsko-Biala

3 out of 5
ibis Styles Bielsko-Biala
Zywiecka 93, Bielsko-Biala, Silesian

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 22 van 81 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 39 van 81 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 13 van 81 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 81 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 81 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Anders

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Zbigniew

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in september 2023

4/10 – Matig

elyahu

Negatief: Comfort kamer
the bed was horrible sleeping in a bunk i was not able to sleep properly all other aspects were fine
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
For one night ok
The hotel has a parking place, but it is very narrow. And it is not free. They will let you know about that only after you drive in from the gate and take a receipt that you need to show in the reception. English of the receptionist was well enough. Breakfast was ok, but nothing special. Bed was horrible, because it was way too soft. Someone might like it though. Wi-Fi worked fine. I have been to several ibis Styles hotels in Poland and so far this was the worst.
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Jacek

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Roman

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Przemyslaw

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Miły pobyt za rozsądną kwotę
Dwa noclegi zarezerwowane na kilka godzin przed wyjazdem. Weekendowy pobyt z rodziną w górach i wejście na Lubomir oraz Czupel. Pokoje mają wszystko czego potrzeba, polecam bardzo dobre śniadania. Na parterze widziałem piłkarzyki i jakieś gry wideo - dobry pomysł na wieczór gdy podróżuje się z dziećmi. Polecam
2 nachten verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

Agnieszka

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Jack

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Ok
The hotel is a bit dated in the room, a little run down but comfortable for 1 night. Wi-fi not great.
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Christel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel de transit
Pas de climatisation. Hôtel de passage sur boulevard passant. Ville sans grand intérêt pour l'heure. Accueil convenable tel un hôtel de transit.
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Brian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A very pleasant hotel
A really pleasant hotel which was well located for my purposes. There is a bus stop right outside for easy access. Reception was quick and helpful. I decided to eat at the hotel and the food was well cooked and delicious.
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Damian

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Miły hotel w dobrej lokalizacji Bielska-Białej. Pokój wyposażony standardowo ale było wszystko czego potrzebujesz. Łazienka bardzo mała. Na najwyższym piętrze było bardzo niskie ciśnienie wody pod prysznicem. Szeroki wybór asortymentu na śniadanie.
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Christian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice place, I can recommend :-)
Very helpfull and friendly staff so I decided to stay one day longer
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Christian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice place, I can recommend :-)
Nice hotel, friendly SMILING staff. I would like to come here again
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Gregor

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Tomasz

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Duży pokój, przyjazna obsluga, wygodne lozko, niedrogi parking, bezplatne lozeczko dla dziecka, bardzo dobre sniadanie.
1 nacht verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Damian

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Jacek

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
IBIS
Miło, przyjemnie, będziemy wracać.
2 nachten verbleven in april 2021
Reactie van Anna op 19 apr 2021
Dzień dobry, dziękujemy za pozostawienie swojej opinii na temat naszego hotelu. Jest nam bardzo miło otrzymać tak pozytywny komentarz. Przekaże tą pochwałę naszemu personelowi. Do zobaczenia! Pozdrawiam, Anna Korpanty Z-ca Dyrektora Hotelu d/s sprzedaży

10/10 – Uitstekend

Marek

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Izabela

1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

dana

1 nacht verbleven in mei 2020
Reactie van ibis Styles Bielsko-Biała op 1 jun 2020
Dear Dana, Thank you for sharing your opinion. Whole staff is so happy that your stay in our hotel was a pleasant one. We hope you will choose our hotel again in the nearest future. King regards Aneta Pajak Deputy General Manager

4/10 – Matig

Piotr

2 nachten verbleven in mei 2020

8/10 – Goed

Daniel

1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Gabriele

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van ibis Styles Bielsko-Biała op 1 jun 2020
Dear Gabriele, Thank you very much for your opinion. We are so happy, that your stay at ibis Styles was an enjoyable one. We hope to welcome you again in the nearest future. King regards Aneta Pajak Deputy General Manager

8/10 – Goed

Dominik

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Teresa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bardzo dobra
Przyjemna obsługa,czysto oraz komfortowe zaplecze aby z przyjemnością posiedziec np.przy kawie. Polecam
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van ibis Styles Bielsko-Biała op 1 jun 2020
Szanowna Pani Tereso, Bardzo dziękujemy za podzielenie się Pani opinią, cieszymy się, że nasz obiekt spełnił Pani oczekiwania. Mamy ogromną nadzieję, że będziemy mieli przyjemność gościć Panią ponownie. Z poważaniem Aneta Pająk Zastępca Dyrektora Hotelu

10/10 – Uitstekend

filip

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van ibis Styles Bielsko-Biała op 1 jun 2020
Dear Guest, Thank you for great opinion about our hotel. We are very happy that you enjoyed you stay. Kind regards, Aneta Pajak Deputy General Manager

8/10 – Goed

Beata

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Aneta Pająk op 25 sep 2019
Dear Guest. thank you for your opinion, we are very happy that your stay at ibis Styles Bielsko-Biala was an enjoyable one. We hope to see you again in the nearest future. King regards, Aneta Pająk Deputy General Manager

4/10 – Matig

Sylvain

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Aneta Pająk op 25 sep 2019
Dear Guest, thank you for you opinion. We are very sorry that we didn't meet your expectations. We hope that you will visit us again and we will have possibility to show you the highest level of service. Kind regards, Aneta Pająk Deputy General Manager

8/10 – Goed

Maciej

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
50/50
Dobra restauracja, brak klimatyzacji w pokojach szczególnie na 8 piętrze przeszkadza.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van ibis Styles Bielsko-Biała op 5 sep 2019
Szanowny Panie Macieju, Dziękujemy za pozostawienie oceny naszego obiektu. Cieszymy się, że jest Pan zadowolony z naszej restauracji. Z przyjemnością informuję, iż planujemy działania związane z montażem klimatyzacji. Mamy nadzieję, że odwiedzi nas Pan ponownie, a my będziemy mogli zaoferowac usługi najwyższej jakości. Pozdrawiam, Agnieszka Węgrzyn-Chwiłkowska Zastępca Dyrektora Hotelu ibis Styles Bielsko-Biała

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great
Great business hotel. Not too fancy. Kind service and clean rooms. Nothing more is needed
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van ibis Styles Bielsko-Biała op 14 aug 2019
Dear Guest, Thank you for your great review of our hotel. We are happy that you enjoyed your stay. We hope to see you again. Kind regards, Agnieszka Węgrzyn Deputy General Manager

10/10 – Uitstekend

Joanna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van ibis Styles Bielsko-Biala op 9 aug 2019
Dear Joanna, Thank you for great opinion about our hotel. We hope to see you soon! Kind regards, Agnieszka Węgrzyn Deputy General Manager

8/10 – Goed

Radoslaw

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Polecam hotel.
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Panagiotis

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van ibis Styles Bielsko-Biała op 12 jul 2019
Deat Guest, Thank you for opinion about our hotel. We hope to see you again. Kind regards, Agnieszka Węgrzyn Deputy General Manager

6/10 – Redelijk

YD

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
No air conditioning in the rooms. Room very hot at night making it difficult to sleep. Street is noisy at night not allowing to keep windows open for at least some ventilation.
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van ibis Styles Bielsko-Biała op 2 jul 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Styles Bielsko Biala. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Ibis Styles, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Agnieszka Węgrzyn Deputy General Manager ibis Styles Bielsko-Biała

10/10 – Uitstekend

Michal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van ibis Styles Bielsko-Biala op 25 jun 2019
Dear Guest, Thank you for great opinion about our hotel. We are very happy that you enjoyed you stay. Kind regards, Agnieszka Węgrzyn Deputy General Manager

8/10 – Goed

kyungyeon

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
냄새가 조금 나지만 나머진 다 굿
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van ibis Styles Bielsko-Biala op 25 jun 2019
Dear Guest, Thank you for your opinion about our hotel .We are happy that you enjoyed you stay. We hope to see you again. Kind regards, Agnieszka Węgrzyn Deputy General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked the hotel, the staff were very friendly and the food in the restaurant was good. The bed wasn't particularly comfortable however, the mattress was very soft and I had a stiff back after my 2 nights stay.
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van ibis Styles Bielsko-Biała op 4 jun 2019
Dear Guest, Thank you for your review of our hotel. We are very happy that you are satisfied with our service. We hope that you will visit us again. Kind regards, Agnieszka Węgrzyn Deputy General Manager

6/10 – Redelijk

Piotr

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van ibis Styles Bielsko-Biała op 27 mei 2019
Dear Guest, Thank you for your opinion about our hotel. We hope that you will visit us again and your next stay will be even more pleasant. Kind regards, Agnieszka Węgrzyn Deputy General Manger

10/10 – Uitstekend

Cezary

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maluch 126 p w hallu przy recepcji.
podobały mi się szczególnie: ekspres do kawy dostępny dla gości, hall z dużym telewizorem, bardzo dobre śniadanie. Z minusów mała łazienka.
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van ibis Styles Bielsko-Biala op 23 mei 2019
Szanowny Gościu, Serdecznie dziękujemy za pozytywną opinię na temat naszego hotelu. Cieszymy się, że spodobał się Panu nasz nowy styl lobby recepcyjnego oraz jest Pan zadowolony z serwisu. Zapraszamy do odwiedzenia nas ponownie. Pozdrawiam, Agnieszka Węgrzyn Zastępca Dyrektora Hotelu

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van ibis Styles Bielsko-Biala op 23 mei 2019
Dear Guest, thank you for you opinion. We are very sorry that we didn't meet your expectations. He hope that you will visit us again and we will have possibility to show you the highest level of service. Kind regards, Agnieszka Węgrzyn Deputy General Manager

10/10 – Uitstekend

Poul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enkelt og prisbilligt hotel
Enkelt og prisbilligt hotel med alle nødvendige faciliteter.
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van ibis Styles Bielsko-Biala op 2 apr 2019
Dear Guest, Thank you for great review of our hotel. We are very happy that you ejnoyed you stay. We hope to see you again! Kind regards, Agnieszka Wegrzyn Deputy General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Das größte Problem war die Internet, die bei mir nicht funktioniert hat. Allerdings das Abendessen war nicht genau gut.
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van ibis Styles Bielsko-Biała op 18 feb 2019
Dear Guest, Thank you for your feedback about stay in ibis Styles Bielsko-Biała. We hope that you will visit us again and we will have possibility to show the best service. Kind regards, Agnieszka Węgrzyn Deputy General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid
Buona come base. Ho soggiornato in questo albergo per tre notti, per un viaggio di affari. La posizione, per quanto riguardava le mie necessità, era perfetta: a 10 minuti dalla stazione in taxi e vicino ad un centro commerciale. Per quanto riguarda l'hotel l'accoglienza è stata molto fredda. Colazione molto varia e buona. Camere non prese benissimo, muri sporchi e dubito abbiano mai cambiato la biancheria o aspirato per terra nei tre giorni in cui ho soggiornato. In compenso letto molto comodo e bagno con doccia decente per fortuna!! Nella hall è presente una macchinetta del caffè gratuito per i clienti dell'albergo, cosa che ho veramente apprezzato.
3 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Agnieszka Węgrzyn op 4 feb 2019
Dear Guest, Thank you for your review of our hotel. We appreciate that you shared with us details from your stay. We are sorry that we didn't meet your expectations, but we hope that during you next stay, you will see higher quality of our service. Kind regards, Agnieszka Węgrzyn Deputy General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Agnieszka Węgrzyn op 6 feb 2019
Dear Guest, Thank you for great opinion about our hotel. We hope to see you again.

8/10 – Goed

Lukas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely place, ideal for Business trips
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Agnieszka Wegrzyn op 4 feb 2019
Dear Guest, Thank you for review of our hotel. We hope to see you again. Kind regards, Agnieszka Węgrzyn Deputy General Manager

6/10 – Redelijk

marcin

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Agnieszka Węgrzyn op 8 feb 2019
Drogi Gościu, Dziękujemy za podzielenie się z nami oceną naszego obiektu. Mamy nadzieję, że odwiedzi nas Pan ponownie, a kolejny pobyt będzie bardziej udany. Pozdrawiam,