3 restaurants, serveren lunch, diner, Franse gerechten

Beoordelingen van Hotel Adlon Kempinski

5 out of 5
Hotel Adlon Kempinski
Unter Den Linden 77, Berlin, BE

Beoordelingen

9,6

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 815 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 138 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 30 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 1004 beoordelingen" "

9,8/10

Netheid

9,6/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Derk

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good service!
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Karina Ansos | Managing Director op 4 aug 2023
Dear Derk,Many thanks for sharing your positive feedback.We are glad to read that you enjoyed your stay and hope to welcome you again back soon.With kind regards from Berlin

10/10 – Uitstekend

Patrick

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed
Aangenaam, mooi goedgelegd hotel en vriendelijke bediening.
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Karina Ansos | Managing Director op 19 apr 2023
Dear Patrick,Thank you very much for sharing your positive feedback.We are glad to read that you enjoyed your time here at Hotel Adlon Kempinski.Bye for now.With kind regards from Berlin

10/10 – Uitstekend

Boudewijn van

10/10 – Uitstekend

Alexandra

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geweldig hotel, het ontbijt is fantastisch en het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam, kom zeker weer terug als ik in Berlijn ben.
3 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Hotel Adlon Kempinski Berlin op 15 nov 2022
Dear Alexandra, Many thanks for reviewing your recent stay. We are glad to read that you enjoyed your recent stay. It would be our pleasure to welcome you again back soon. With kind regards from Berlin

10/10 – Uitstekend

Geert

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Your Ladies in Red op 4 mrt 2020
Thank you for your kind E-Mail. We are more than happy to read that you had enjoyed your stay with us. Thank you for your very kind feedback. We hope to welcome you back soon.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Hotel Adlon Kempinski Berlin op 17 dec 2019
Dear esteemed guest, thank you very much for this very positive review. We are more than happy that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcome you again soon. Kind regards Carsten Seubert Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het Adlon hotel is een hotel met vele voorzieningen, kwalitatief goed personeel. Alles is goed geregeld zoals we ook mogen verwachten van het Adlon Hotel.
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Hotel Adlon Kempinski Berlin op 22 aug 2019
Dear esteemed guest, thank you very much for this very positive review. We are more than happy that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcome you again soon. Kind regards Carsten Seubert Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tophotel op toplocatie. Gunstig gelegen. Zeer aan te bevelen.
4 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Hotel Adlon Kempinski Berlin op 3 mei 2019
Dear esteemed guest, thank you very much for this wonderful review. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! We will forward your feedback to our team. We hope to see you again soon and remain with best wishes, Carsten Seubert Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Anny

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Hotel Adlon Kempinski Berlin op 22 mrt 2019
Dear Anny, thank you very much for your review. We are more than happy that you enjoyed your stay with us and you were satisfied by our service. We are looking forward to welcome you again soon. Kind regards, Carsten Seubert Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Hotel Adlon Kempinski Berlin op 29 nov 2018
Dear esteemed guest, thank you very much for this very positive review. We are more than happy that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcome you again soon. Kind regards Carsten Seubert Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schitterende locatie en een geweldige service. Goede parkeergelegenheid. Kortom, geweldig genoten en prima prijs/kwaliteit verhouding.
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Hotel Adlon Kempinski Berlin op 7 nov 2018
Dear esteemed guest, thank you very much for this very positive review. We are more than happy that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcome you again soon. Kind regards Carsten Seubert Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
uitstekend, maar kleine minpuntjes
uitstekend hotel, zonder meer. Enige minpuntjes: het hotel is een doolhof en de bewegwijzering in het hotel en in de liften klopt gewoon niet. De informatie over het hotel, de services etc is niet gemakkelijk vindbaar in het hotel. Op paper in de kamer is weinig te vinden. Uiteindelijk heb ik via mijn eigen iPad en met behulp van Google antwoorden gevonden op vragen die ik had. maar dus niet via de normale hotelkanalen..... Ik zou eea hebben kunnen vragen aan de conciërge, maar dat wilde ik niet. Desalniettemin, een uitstekende ervaring en voor herhaling vatbaar.
3 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Hotel Adlon Kempinski Berlin op 28 sep 2018
Dear esteemed guest, thank you very much for this wonderful review. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! We will forward your feedback to our team. We hope to see you again soon and remain with best wishes, Carsten Seubert Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Michaela

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
perfekter Aufenthalt in einem der besten Hotels Deutschlands
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Karina Ansos | Geschäftsführende Direktorin op 27 mei 2024
Liebe Michaela,herzlichen Dank für Ihre positive Bewertung.Es ist schön zu lesen, dass Sie einen rundum gelungenen Aufenthalt bei uns verbracht haben und wir hoffen, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen.Mit herzlichen Grüßen aus Berlin

10/10 – Uitstekend

Glen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel offers excellent service, and every member of staff went out of their way to make our stay very special. A lot of Champagne, even for breakfast and nothing was too much. A very enjoyable stay at a really comfortable hotel, I would recommend the Adlon to anyone visiting Berlin.
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Karina Ansos | Managing Director op 22 mei 2024
Dear Glen,Thank you so much for sharing your positive feedback.We look forward to your next visit.With best wishes from Berlin

10/10 – Uitstekend

Leighton

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location is truly amazing being right next door to the Brandenburg gate. We had heard that this was a superb hotel to stay in and it was.
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Karina Ansos Managing Director op 15 mei 2024
Dear Leighton, Many thanks for sharing your positive feedback. We are glad to read that you enjoyed your stay and we hope to welcome you again back soon. With best wishes from Berlin

10/10 – Uitstekend

Anja

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir haben ein kostenfreies Upgrade erhalten und sind noch immer von dem hervorragenden Service und der Freundlichkeit des Personals begeistert. Der Geburtstag unseres Kindes wurde mit einer Überraschung auf dem Zimmer gefeiert. Das Frühstück ist absolut empfehlenswert.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Karina Ansos Geschäftsführende Direktorin Hotel op 13 mei 2024
Liebe Anja,Vielen Dank für Ihre Bewertung des Hotel Adlon Kempinski Berlin. Es freut uns zu hören, dass Sie eine positive Erfahrung bei uns hatten. Wir legen großen Wert darauf, unseren Gästen den bestmöglichen Service zu bieten, und es freut uns zu hören, dass uns dies bei Ihnen gelungen ist. Es war uns eine Freude, Sie als Gast bei uns zu haben, und wir hoffen, Sie schon bald wieder im Hotel Adlon Kempinski Berlin begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße

10/10 – Uitstekend

Jean, New York

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fabulous breakfast buffet!
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Karina Ansos | Managing Director op 6 mei 2024
Dear Jean,Thank you very much for sharing your positive feedback.We are glad to read that you especially enjoyed our breakfast buffet and we hope to welcome you again back soon here in Berlin.With best wishes

10/10 – Uitstekend

jorge

Positief: Netheid
Muy bien
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Karina Ansos | Managing Director op 6 mei 2024
Dear Jorge,Many thanks for sharing your positive feedback.We are glad to read that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you again back soon.With best wishes from Berlin

10/10 – Uitstekend

María

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El spa está en obras
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Karina Ansos | Managing Director op 6 mei 2024
Dear Maria,Many thanks for sharing your positive feedback.We hope to welcome you again in the near future.With kind regards from Berlin

6/10 – Redelijk

Sandra

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The property seems very safe and welcoming . On my arrival while being shown the room there was a roach in the room and the front desk person whom showed me the room was very kind but did not offer a different room . The whole time I was there I loved it with a grain of salt to say the least .
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Karina Ansos | Managing Director op 26 apr 2024
Dear Sandra,Thank you for sharing your feedback.We regret reading that we could not fully convince you of our services but hope to welcome you again back soon to fully convince you.With kind regards from Berlin

10/10 – Uitstekend

Catherine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Karina Ansos | Managing Director op 29 apr 2024
Dear Catherine,Many thanks for sharing your positive feedback.We hope to welcome you again back soon here in Berlin.With kind regards

10/10 – Uitstekend

Alexander

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect Service
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Karina Ansos | Managing Director op 25 apr 2024
Dear Alexander,Many thanks for sharing your positive feedback.We hope to welcome you again back soon here in Berlin.With kind regards

10/10 – Uitstekend

Steffen, Hannover

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Outstanding Hotel with best in class Service. I have never seen anything close to this Level, you truly get what you pay for. Even days after my visit I‘m still very much impressed by this unforgettable experience. I will for sure come back to the Adlon!
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Karina Ansos | Managing Director op 22 apr 2024
Dear Steffen,Thank you so much for sharing your lovely feedback.We are glad to read that you enjoyed your stay with us and it would be our pleasure welcoming you again back soon.With kind regards from Berlin

10/10 – Uitstekend

roy

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Karina Ansos | Managing Director op 17 apr 2024
Dear Roy,Many thanks for sharing your positive feedback.We are glad to see that you enjoyed your stay and hope to welcome you again back soon.With best wishes from Berlin

10/10 – Uitstekend

Rania

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Karina Ansos | Managing Director op 13 mrt 2024
Dear Rania,Thank you very much for sharing your positive feedback.We hope to welcome you again back soon here in Berlin.With kind regards

8/10 – Goed

Pierre

Positief: Netheid, voorzieningen
Our suite had heating issues. We called twice and went to the reception. The staff said that it was handled but when we came back from dinner, the room was still very cold. Very unpleasant! It's a pity because it was a beautiful room. We liked a lot the outstanding breakfast.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Karina Ansos | Managing Director op 12 mrt 2024
Dear Pierre,Many thanks for sharing your thoughts.We regret reading that we could not fully convince you. Please accept our apologies for the inconvenience.It would be our pleasure welcoming you again back soon here in Berlin to fully convince you.With kind regards from Berlin

10/10 – Uitstekend

Caroline

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved the upgrade to a deluxe!
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Karina Ansos | Managing Director op 5 mrt 2024
Dear Caroline,Many thanks for sharing your positive feedback.We are glad to read that you enjoyed your stay with us and hope to welcome you again back soon.With best wishes from Berlin

10/10 – Uitstekend

Sherfehnaz

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful, historic property. Highly recommend
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Karina Ansos | Managing Director op 4 mrt 2024
Dear Sherfehnaz,Many thanks for sharing your positive feedback.We are glad to read that you enjoyed your stay with us and hope to welcome you again back soon.With kind regards from Berlin

6/10 – Redelijk

Alison, Alexandria

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen
The bath was dirty.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Karina Ansos | Managing Director op 26 feb 2024
Dear Alison,Many thanks for sharing your thoughts.If anything should not be to your satisfaction during your stay, please let us know directly so that we can take immediate action.We apologize for any inconvenience.Bye for now.With kind regards

8/10 – Goed

Lone

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Flott hotell, super frokost og hyggelig betjening. Ba om king size bed, men fikk 2 separate, eneste vi har å utsette😊
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Karina Ansos | Managing Director op 26 feb 2024
Dear Lone,Many thanks for sharing your feedback.We are glad to read that you enjoyed your stay in general.Your guest profile has already been updated with the preference for a king-size bed.Please accept our apologies.We hope to welcome you again back soon here in Berlin.With kind regards

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Hotel precisa ser renovado
Tivemos alguns problemas com o hotel. Tivemos que mudar 2 vezes de quarto no check in em funcao do mal funcionamento da televisão nos 2 quartos. Depois disso tivemos problema com a temperatura do quarto, o quarto ficou muito quente e o ar condicionado não funcionava. Pedimos para trocar de quarto porem o hotel disse que nao tinha outro quarto disponível entao tivemos que ficar 100% do tempo com a janela do quarto aberta, o que foi um absurdo.
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Karina Ansos | Managing Director op 19 feb 2024
Dear guest,Many thanks for sharing your thoughts.We regret reading that we could not fully convince you of our services. Please accept our apologies for any inconvenience. Your described issues do not meet our high service standards and will be discussed with the team immediately.It would be our pleasure welcoming you again back soon to fully convince you.With kind regards

10/10 – Uitstekend

Antonio

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect location, excellent service and atentive staff. Highly recommended.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Karina Ansos | Managing Director op 12 feb 2024
Dear Antonio,Thank you very much for sharing your positive feedback.We are glad to read that you enjoyed your stay with us and it would be our pleasure being your hosts in the near future again.With kind regards from Berlin

10/10 – Uitstekend

Valeria

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was great!! They gave us an early check in which was incredible useful! Very nice hotel.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Karina Ansos | Managing Director op 7 feb 2024
Dear Valeria,Many thanks for sharing your positive feedback.We are glad to read that you enjoyed your stay with us and it would be our pleasure welcoming you again back soon here in Berlin.With kind regards

10/10 – Uitstekend

Lise Beate

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Karina Ansos | Geschäftsführende Direktorin op 2 feb 2024
Liebe Lise Beate,herzlichen Dank für Ihre positive Bewertung.Wir würden uns freuen, Sie bald wieder hier im Haus begrüßen zu dürfen.Mit herzlichen Grüßen aus Berlin

8/10 – Goed

Ingolf

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Karina Ansos | Geschäftsführende Direktorin op 3 feb 2024
Lieber Ingolf,vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Wir hoffen, Sie bald wieder hier in Berlin begrüßen zu dürfen. Mit herzlichen Grüßen

10/10 – Uitstekend

Ingolf

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Decent hotel with exceptional breakfast and high level of service.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Karina Ansos | Managing Director op 2 feb 2024
Dear Ingolf,Many thanks for sharing your positive feedback.It would be our pleasure welcoming you again back soon here in Berlin.With kind regards

8/10 – Goed

Harald

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles war o.k. Kleinigkeitem, wie mangelde Einwegbadesandlen oder fehlende Zahnpasta waren irritierend.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Karina Ansos | Geschäftsführende Direktorin op 1 feb 2024
Sehr geehrter Harald,vielen Dank für Ihre Rückmeldung und die hierfür investierte Zeit.Wir bedauern zu lesen, dass wir Sie nicht rundum überzeugen konnten.Sollte während Ihres Aufenthalts etwas nicht zu Ihrer Zufriedenheit sein, zögern Sie bitte nicht unser Team zu kontaktieren, sodass wir Ihnen umgehend behilflich sein können.Wir hoffen, Sie bald nochmals begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen

10/10 – Uitstekend

Anke

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Karina Ansos | Geschäftsführende Direktorin op 18 jan 2024
Liebe Anke,herzlichen Dank für Ihre positive Bewertung.Wir würden uns freuen, Sie bald wieder hier im Haus begrüßen zu dürfen.Mit herzlichen Grüßen aus Berlin

8/10 – Goed

Béatrice

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bis auf ein Abendessen mit Gästen (sehr wenig Betrieb im Restaurant) waren wir wie üblich sehr zufrieden. Im Restaurant wurde leider eine Vorspreise 'vergessen' - erst nach Ermahnung kam sie mit Verspätung - alle anderen warteten am Tisch. Entweder war das Personal neu oder nicht ganz bei der Sache.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Karina Ansos | Geschäftsführende Direktorin op 16 jan 2024
Liebe Béatrice,vielen Dank für Ihre Rückmeldung.Es freut uns zu lesen, dass Sie erneut einen schönen Aufenthalt bei uns verbracht haben.Zeitgleich bedauern wir, dass wir Sie nicht vom Service überzeugen konnten. Hierfür möchten wir uns bei Ihnen entschuldigen. Das Feedback teilen wir umgehend mit dem Team.Es wäre uns eine Freude, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen.Mit herzlichen Grüßen

10/10 – Uitstekend

Murat

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
En tidlös upplevelse
Från första stund av vår ankomst till Hotell Adlon Kempinski, kändes det som att vi hade stigit in i en scen direkt från en James Bond-film. Hotellets lobby utstrålar en otrolig elegans med sitt glitter och glamour, en atmosfär som omedelbart fångar ens uppmärksamhet. Under vår två nätters vistelse, som jag delade med min fru och två andra par, upplevde vi en service som överträffade alla förväntningar. Varje anställd på hotellet verkade ha som sitt främsta mål att göra vår vistelse så behaglig och minnesvärd som möjligt. Det var inte bara deras professionalism som imponerade oss, utan också den äkta värmen och omsorgen som visades oss. Ett särskilt omnämnande förtjänar frukosten, som var inget mindre än utomordentlig. Utbudet och kvaliteten på maten var exceptionell, med en variation som tillgodosåg alla våra smakpreferenser och dietkrav. Det var en frukostupplevelse som satte en hög standard för resten av dagen. Sammanfattningsvis erbjuder Hotell Adlon Kempinski en upplevelse som är svår att jämföra med något annat. Det är en plats där lyx möter komfort, och där varje detalj är noga genomtänkt för att skapa en oförglömlig upplevelse. Jag kan helhjärtat rekommendera detta hotell till alla som söker en extraordinär vistelse i en värld av glamour och elegans.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Karina Ansos | Managing Director op 15 jan 2024
Dear Murat,Thank you so much for sharing your lovely feedback.We are happy to read that you enjoyed your stay with us all around and it would be our pleasure being your hosts in the near future again.With kind regards from Berlin

10/10 – Uitstekend

Christian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The level of attention to detail is fabulous
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Karina Ansos | Managing Director op 9 jan 2024
Dear Christian,Thank you so much for sharing your positive feedback.We are glad to read that you enjoyed your stay with us and it would be our pleasure welcoming you again back soon here in Berlin.With best wishes

6/10 – Redelijk

Vinay

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rooms are a bit jaded; especially the bathrooms. Service at the breakfast was consistently poor.
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Karina Ansos | Managing Director op 8 jan 2024
Dear Vinay,Thank you for sharing your thoughts.We regret reading that we could not convince you of our hotel. Please accept our apologies for any inconvenience.With kind regards

10/10 – Uitstekend

Alexander

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wir haben Heimweh zum Adlon!
Sehr gelungener Aufenthalt, Zimmer sehr schön groß. Das Frühstück war überwältigend gut, das personal hat sich immer sehr viel Mühe mit allem gegeben. Da merkt Mann erstmal den unterschied von 5 Sternen und 5 Sternen!! Wir kommen auf jeden Fall wieder.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Karina Ansos | Geschäftsführende Direktorin op 28 dec 2023
Lieber Alexander,herzlichen Dank für Ihre positive Bewertung.Es freut uns zu lesen, dass Sie Ihren Aufenthalt rundum genossen haben und wir hoffen, bald wieder einmal Ihre Gastgeber sein zu dürfen.Mit herzlichen Grüßen aus Berlin

10/10 – Uitstekend

Karen

3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Karina Ansos | Managing Director op 28 dec 2023
Dear Karen,Many thanks for sharing your positive feedback.We hope to welcome you again back soon here in Berlin.With best wishes

10/10 – Uitstekend

Alexander James

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful hotel with excellent facilities and staff. The breakfast buffet was amazing. Lovely spa too. Also felt very comfortable in the room. Couldn’t have asked for more really.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Karina Ansos | Managing Director op 20 dec 2023
Dear Alexander,Many thanks for sharing your positive feedback.We are glad to read that you enjoyed your stay with us and it would be our pleasure welcoming you again back soon.With kind regards from Berlin

10/10 – Uitstekend

Dieter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ausblick vom Tisch im "Lorenz Adlon Esszimmer"
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Karina Ansos | Geschäftsführende Direktorin op 20 dec 2023
Lieber Dieter,herzlichen Dank für Ihre positive Bewertung.Wir würden uns freuen, Sie bald wieder hier im Haus begrüßen zu dürfen.Mit herzlichen Grüßen aus Berlin

8/10 – Goed

Ute

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles war bestens
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Karina Ansos | Geschäftsführende Direktorin op 29 dec 2023
Liebe Ute,vielen Dank für Ihre Rückmeldung.Es freut uns zu lesen, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben und hoffen, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen, um Sie dann rundum zu überzeugen.Mit herzlichen Grüßen aus Berlin

10/10 – Uitstekend

Kenneth

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Karina Ansos | Managing Director op 18 dec 2023
Dear Kenneth,Many thanks for sharing your positive feedback.We hope to welcome you again back soon here in Berlin.With kind regards

10/10 – Uitstekend

Alan

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything
10 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Karina Ansos | Managing Director op 18 dec 2023
Dear Alan,We are glad to read that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you again back soon.With kind regards

10/10 – Uitstekend

Claus T.

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisk weekend tur med venner
Fantastisk ophold i udsøgte rammer. Forkælelse. Overdådig morgenmad buffet.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Karina Ansos | Managing Director op 11 dec 2023
Dear Claus,Thank you very much for sharing your lovely feedback.We hope to welcome you again back soon here in Berlin.With kind regards