Ohla Barcelona bevindt zich in Stadscentrum Barcelona, een wijk in in Barcelona, en ligt in het stadscentrum en vlak bij het strand. Reizigers die op zoek zijn naar een activiteit kunnen terecht bij Port de Barcelona. Ga naar Playa de la Barceloneta en Park Güell als je liever de natuur intrekt. Wil je graag een evenement of wedstrijd bijwonen tijdens je verblijf? Kijk dan even wat er op de planning staat bij Camp Nou of Plaza de Toros Monumental. De gunstige ligging van dit hotel nabij het openbaar vervoer is populair. Urquinaona Station ligt op 3 minuten wandelen en Placa Catalunya Station op 7 minuten.
Luchthaven Barcelona El Prat (BCN) - 23 min. rijden
Over deze accommodatie
Ohla Barcelona
Hotel met 5 sterren en een luxe stijl vlak bij Plaça de Catalunya
Op een steenworp van La Rambla biedt Ohla Barcelona vervoer van/naar de luchthaven, een poolbar en een dakterras. Geniet van een manicure/pedicure, een lichaamsbehandeling of een massage bij het wellnesscentrum ter plaatse. Geniet van Spaanse gerechten en meer bij de 2 restaurants ter plaatse. Gratis wifi in de kamer, een koffiebar/café en een kapsalon zijn beschikbaar voor alle gasten.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
Een buitenzwembad met ligstoelen en parasols bij het zwembad
Snelle uitcheckservice, huwelijksservices en een kruier/portier
Vergaderruimtes, een kluis bij de receptie en meertalig personeel
Gratis kranten, conciërgeservice en rookvrije accommodatie
Beoordelingen van gasten zeggen niets dan goeds over de nabijheid van het openbaar vervoer en de algehele staat van de accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle 74 kamers zijn individueel ingericht en bieden volop comfort dankzij 24-uurs roomservice en luxe beddengoed, bovenop leuke bijkomstigheden zoals kussenmenu's en (laptop)kluisjes.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
Herbruikbare koffie- en/of theefilters en ledlampen
Badkamers met designer toiletartikelen en haardrogers
Hd-televisies met satellietzenders
(kleer)kasten, gratis kinderbedden en dagelijkse schoonmaak
Prijzen en affiliaties
Groene/Duurzame accommodatie Deze accommodatie is gecertificeerd door Biosphere, een programma dat de impact van een accommodatie op een of meer van de volgende gebieden meet: milieu, gemeenschap, cultureel erfgoed, lokale economie.
Deze accommodatie is lid van Preferred Hotels & Resorts.
Er wordt desinfectiemiddel gebruikt om de accommodatie schoon te maken.
Veelgebruikte oppervlakken worden tussen verblijven in schoongemaakt met desinfectiemiddel.
Beddengoed en handdoeken worden op minimaal 60°C gewassen.
Volgt de regionale richtlijnen voor schoonmaak en desinfectie van Safe Tourism Certified (Spanje).
Volgt de brancherichtlijnen voor schoonmaak en desinfectie van Safe Travels (WTTC - wereldwijd).
Social distancing
Gastenkamers worden vrijgehouden voor 72 uur tussen verblijven
Er gelden maatregelen voor social distancing
Veiligheidsmaatregelen
Er worden door het personeel persoonlijke beschermingsmiddelen gedragen
Het personeel wordt regelmatig onderworpen aan temperatuurcontroles
Gasten kunnen gebruikmaken van de temperatuurcontroles
Mondmaskers en handschoenen beschikbaar
Er is ontsmettende handgel aanwezig
Deze informatie wordt door onze partners verstrekt.
Accommodatievoorzieningen
Internet
Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
Beschikbaar in sommige openbare ruimtes: gratis wifi en kabelinternet
Parking & vervoer
Rolstoeltoegankelijke parkeerplaats beschikbaar
Betalende 24-uurse shuttleservice van/naar de luchthaven
Luchthavenshuttle op verzoek
Eten & drinken
2 restaurants en één koffiebar/café
Één poolbar en één bar/lounge
Roomservice is 24 uur per dag beschikbaar
Restaurants ter plekke
La Plassohla
Caelis Romain Fornell
Ohla Terrassa Chill-Out
Activiteiten
Fietsenstalling
Fitnessfaciliteiten
Een volledig uitgeruste spa
Een buitenzwembad
Een sauna
Voorzieningen
Een lift
Gratis kranten in de lobby
Een kluis bij de receptie
Services voor gasten
Een 24-uurs receptie
Een conciërgeservice
Een dagelijkse schoonmaakservice
Een droogkuisservice
Een kapsalon
Een wasserette
Een bagageopslagruimte
Meertalig personeel
Een kruier/portier
Hulp bij uitstappen/tickets
Een turndownservice
Huwelijksservices
Zakelijke voorzieningen
Een businesscentrum
Vergaderruimtes
Buiten
Ligstoelen
Parasols bij het zwembad
Een dakterras
Spa
Lichaamsbehandelingen
Gezichtsbehandelingen
Manicures en pedicures
Massages
Massage- en behandelingsruimtes
Een sauna
Spa is dagelijks geopend
Een behandelingsruimte
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Heb je specifieke toegankelijkheidsverzoeken? Neem dan contact op met de accommodatie. De contactinformatie vind je in de boekingsbevestiging die je hebt ontvangen na je boeking.
Aangepaste badkamer (bepaalde kamers)
Informatie in braille
Lift
Voorzieningen voor mindervaliden op de kamer (bepaalde kamers)
Aangepaste douche (bepaalde kamers)
Invalidenparkeerplaatsen
Rolstoeltoegankelijke doorgang naar de lift
Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
Meer
Minstens 80% ledverlichting
Minstens 80% voedingsproducten uit de korte keten
Gedetailleerd recyclagebeleid
Ramen met dubbelglas
Voorlichting over plaatselijke cultuur en plaatselijk ecosysteem
Tours en activiteiten van plaatselijke eigenaars en organisatoren
Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.
Let op: Deze accommodatie bevindt zich in de lage-emissiezone van de stad: alleen voertuigen met lage emissie zijn toegestaan in dit gebied. Gasten met buitenlandse nummerborden dienen hun voertuig vooraf bij de stad registreren.
Toegang tot accommodatie
Bemande receptie
Huisdieren
Geen huisdieren toegelaten (uitgezonderd assistentiedieren en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn welkom.
Kinderen van 2 jaar en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald:
Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie aangerekend. Er gelden mogelijk uitzonderingen en kortingen. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De stad heft de volgende belasting: EUR 6.88 per persoon, per nacht, voor maximum 7 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 17 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 95 per voertuig (enkele reis)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden te reserveren.
Deze accommodatie maakt gebruik van zonne-energie
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer.
Bereid je voor: controleer de laatste COVID-19-reisvereisten en de maatregelen die van kracht zijn op deze bestemming voordat je op reis gaat.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Je dient vooraf te reserveren voor spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Er wordt een auto aanbevolen om van en naar deze accommodatie te reizen.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTQ-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Ohla
Ohla
Ohla Barcelona
Ohla Hotel
Ohla Hotel Barcelona
Ohla Hotel Barcelona, Catalonia
Ohla Barcelona Hotel
Ohla Hotel Barcelona Catalonia
Ohla Barcelona Hotel
Ohla Barcelona Barcelona
Ohla Barcelona Hotel Barcelona
Veelgestelde vragen
Is Ohla Barcelona voorzien van een zwembad?
Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.
Hoeveel kost een verblijf bij ?
Vandaag, 27 mrt. 2023, kost een verblijf bij van één nacht voor twee volwassenen op 28 mrt. 2023 min. € 399,00, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.
Zijn huisdieren welkom bij Ohla Barcelona?
Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.
Hoe laat kan ik inchecken bij Ohla Barcelona?
Inchecken is mogelijk van 15.00 uur tot middernacht.
Tot hoe laat kan ik bij Ohla Barcelona uitchecken?
Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.
Biedt Ohla Barcelona een shuttleservice naar de luchthaven aan?
Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van EUR 95 per voertuig.
Waar ligt Ohla Barcelona?
Dit luxe hotel ligt in Stadscentrum Barcelona, binnen 5 minuten lopen van Palau de la Música Catalana en Plaça de Catalunya. Ook La Rambla en Port de Barcelona liggen binnen 15 minuten lopen. Metrostation Urquinaona ligt op maar 3 minuten lopen en naar Metrostation Plaça Catalunya is het 7 minuten lopen.
Kan ik mijn reservering bij Ohla Barcelona gratis annuleren en een volledige restitutie ontvangen?
Ja, bij Ohla Barcelona kun je voor bepaalde kamertarieven gratis annuleren, omdat we flexibiliteit belangrijk vinden. Raadpleeg het annuleringsbeleid van Ohla Barcelona op onze site voor meer informatie over uitzonderingen of vereisten.
We verifiëren beoordelingen om er zeker van te zijn dat de reiziger bij Expedia Group heeft geboekt. Reizigers kunnen een kortingsvoucher ontvangen wanneer ze een beoordeling verzenden. We publiceren alle beoordelingen, positieve en negatieve, die aan onze richtlijnen voldoen.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 813 van 1005 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
813
" "10 - Uitstekend 81%
Gastenscore: 8 - Goed. 149 van 1005 beoordelingen" "
8 - Goed
149
" "8 - Goed 15%
Gastenscore: 6 - Redelijk. 26 van 1005 beoordelingen" "
6 - Redelijk
26
" "6 - Redelijk 3%
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 1005 beoordelingen" "
4 - Matig
13
" "4 - Matig 1%
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 1005 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
4
" "2 - Ontzettend slecht 0%
9,6/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,3/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
alexander
Zakenreiziger
17 dec. 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gezellig hotel met verschillende bars en restaurants op een prima locatie om de stad te bezichtigen. Heerlijk vers ontbijt! Conciërges hebben goede tips voor restaurantjes en barretjes.
alexander
2 nachten verbleven in december 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
9 mei 2021
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ligging, netjes en receptie personeel vriendelijk. Fles cava op de kamer omdat VIP acces. Dit is dan ook gelijk je enige VIP voordeel. Minpunten : personeel in restaurant is niet vriendelijk, ontbijt is van matige kwaliteit, geen tissues/ watjes in de kamer, geen waterkoker, minibar is leeg. Hotel adverteert met ‘72 uur leegstand van de kamers tussen gasten, ivm hygiëne COVID ‘ maar dat is niet waar. We konden geen late checkout krijgen voor 1 van de kamers want er kwamen alweer nieuwe gasten. We zijn in dit hotel al een keer eerder geweest maar het is in service en kwaliteit wel minder geworden...
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in mei 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 jan. 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Accommodatie in hartje Barcelona centraal gelegen tov de bezienswaardigheden en de fantastische winkelstraten! Het personeel was zeer vriendelijk, echter onze eerste avond en ochtend was het personeel van restaurant La Plassohla minder vriendelijk, waarschijnlijk door de drukte. Wij hadden ontbijt bijgeboekt, echter was het restaurant blijkbaar niet op het aantal ontbijtende gasten ingericht. De eerste ochtend was er geen plaats voor ons in het restaurant, we konden in de lobby van het hotel wachten, waar we door de glazen deur konden zien dat het personeel ons vergat en andere hotelgasten voorrang kregen. Toen hebben we maar besloten buiten de deur te gaan ontbijten! Onze andere ochtenden konden we gelukkig wel in het hotel ontbijten, dat was ook van uitstekende kwaliteit!
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Claudia, Naarden
Reisde met partner
8 jun. 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn, mooi en leuk hotel. Op loopafstand van vele bezienswaardigheden, winkels, horeca en strand. Rooftopbar is mooi wel duur en tapasrestaurant is heerlijk qua eten. De dranken vind ik erg aan de prijs, wat zonde is. De locatie (zowel bar als restaurant) nodigt nl uit om lekker te borrelen, maar doe je niet omdat 20 meter verderop het voor 50% minder is en je ook leuk kunt zitten. Echt een boutiquehotel, mooi en gezellig. Vriendelijk personeel overal, alleen de rooftopbar kan qua service en vriendelijkheid echt beter. Bedden waren mij iets te hard, maar werd opgelost. Topverblijf gehad!
Claudia
4 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 aug. 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Gregor, Waregem
28 jan. 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima ligging in centrum van historisch Barcelona.
Alles wat je zou mogen verwachten van een vijf sterren hotel. Behulpzaam personeel. Heerlijk restaurant. Mooie kamers. Stijlvolle strakke inrichting.
Gregor
2 nachten verbleven in januari 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 dec. 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel
Top hotel & locatie
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2017
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 nov. 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel op super locatie
Centraal gelegen is dit super hotel. Heel mooi uitzicht vanaf het dakterras, genoten van ons verblijf met als bonus aardig personeel...wij komen terug
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 nov. 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pareltje in centrum met dakterras
Helemaal te gek het uitzicht over de stad vanaf het dakterras waar ook een zwembad is.
De locatie van het hotel is ook zeer centraal. Heel vriendelijk personeel, kortom wij hebben genoten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2017
10/10 – Uitstekend
Lance
Reisde met een groep
25 mrt. 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
They were so friendly and accommodating. May the stay easy and enjoyable