Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor PH93 Amsterdam Central





Niet ver van De Dam en Passagiersterminal Amsterdam ligt PH93 Amsterdam Central, waar je geniet van een droogkuis/wasserijservice, een bar en nog veel meer. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
10 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer (No 1) laden

Tweepersoonskamer (No 1)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een gratis minibar
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Tweepersoonskamer (No. 2) laden

Tweepersoonskamer (No. 2)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een gratis minibar
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Misschien vind je dit ook leuk

Abbey Abcoude
Abcoude
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Bar
9.2 van 10, Fantastisch, 46 beoordelingen
De prijs is € 155
inclusief belastingen en toeslagen
8 sep - 9 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Prins Hendrikkade 93, Amsterdam, NH, 1012 AE
Over deze accommodatie
PH93 Amsterdam Central
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Contante waarborg: EUR 100.0 per verblijf
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Nearby parking fee: EUR 15 per day (3281 ft away)
The above list may not be comprehensive. Fees and deposits may not include tax and are subject to change.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Kinderen t/m 14 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft geen classificatie gekregen van het toeristenbureau in Nederland. Voor het gemak van onze klanten hebben wij op basis van ons classificatiesysteem deze accommodatie een sterrenclassificatie toegewezen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
PH93 Amsterdam Central Amsterdam
PH93 Amsterdam Central Guesthouse
PH93 Amsterdam Central Guesthouse Amsterdam
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over PH93 Amsterdam Central
Beoordelingen
10
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
10/10
Personeel en service
10/10
Voorzieningen
10/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
15 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Dylan
25 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour très agréable
Dylan
3 nachten verbleven in mei 2021
10/10 – Uitstekend
Carlos, Puerto Rico
Reisde met partner
14 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carlos
4 nachten verbleven in maart 2020