Hotel Doria
Hotel met gratis ontbijt, op enkele stappen van De Dam
Fotogalerie voor Hotel Doria





Beoordelingen
7,4 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 117
inclusief belastingen en toeslagen
1 dec - 2 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
8,6 van 10
Voortreffelijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Kabelzenders
Een bureau
Een kluis
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Kabelzenders
Een bureau
Een kluis
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Kabelzenders
Een bureau
Een kluis
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Kabelzenders
Een bureau
Een kluis
Misschien vind je dit ook leuk

W Amsterdam
Amsterdam Centrum
- Zwembad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
8.4 van 10, Zeer goed, 766 beoordelingen
De prijs is € 251
inclusief belastingen en toeslagen
20 nov - 21 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Damstraat 3, Amsterdam, North of Holland, 1012JL
Over deze accommodatie
Hotel Doria
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Old Quarter
Hotel Old Quarter
- Gratis wifi
- Restaurant
- Ontbijt beschikbaar
- Bar
7.8 van 10, Goed, 1.005 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Schadeborg: EUR 100 per verblijf
- Er wordt een stedelijke/lokale toeristenbelasting van 12.50 procent aangerekend
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Nederland een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 3 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Doria Amsterdam
Doria Amsterdam
Hotel Doria Hotel
Hotel Doria Amsterdam
Hotel Doria Hotel Amsterdam
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Doria
Beoordelingen
7,4
Goed
7,6/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,2/10
Voorzieningen
6,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
24 apr 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2017
6/10 – Redelijk
Douwe, Leeuwarden
20 aug 2016
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Redelijk..
Douwe
4/10 – Matig
Brian
Reisde met een groep, Reisde met partner
30 okt 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brian
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Sophia
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sophia
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Phillippa, Leatherhead
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Phillippa
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Guylaine
Reisde met partner
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Guylaine
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Jacqueline, Winnipeg
Reisde met partner
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jacqueline
3 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Maroun
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Maroun
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Delwyn
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Delwyn
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Eric
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eric
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Marlen J
Reisde met een groep
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marlen J
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Shreevats
Reisde met een groep
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shreevats
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Ron
29 aug 2025
Ron
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Eric
26 aug 2025
Negatief: Personeel en service
Eric
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Joel
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Joel
3 nachten verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
Larisa
Reisde met partner
15 aug 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Larisa
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Leonardo, Tampa
Reisde met partner
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leonardo
3 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
marisela
Reisde met partner
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
marisela
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
David
Reisde met familie
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overall great stay in Amsterdam
David
2 nachten verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
daniel
21 jul 2025
daniel
1 nacht verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
jessica
Reisde met een groep
14 jul 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
jessica
3 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Anita
9 jul 2025
Anita
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Pat
Reisde met familie
24 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pat
4 nachten verbleven in juni 2025

















