HOTEL LiVEMAX Yokohamaeki-Nishiguchi

2.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een koffiebar/café, in de buurt van Anpanman Museum

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor HOTEL LiVEMAX Yokohamaeki-Nishiguchi

Café
1 slaapkamer, een bureau, een laptopwerkplek
Ingang accommodatie
Lobby
Café

Beoordelingen

6,6 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Huisdiervriendelijk
  • Wasservice
  • Gratis wifi
  • Airconditioning
De huidige prijs is € 40
31 jul - 1 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven

Twin kamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
  • 16 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 twijfelaars

Twin kamer, roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
  • 15 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 twijfelaars

Eenpersoonskamer, niet-roken (Dog Friendly)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
  • 10 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 Twijfelaar

Eenpersoonskamer, roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
  • 10 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 Twijfelaar

Eenpersoonskamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
  • 10 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 Twijfelaar

Twin Room Nonsmoking

  • Max. aantal: 4
  • 2 Double Beds

Semi Double Room Nonsmoking

  • Max. aantal: 2
  • 1 Double Bed

Semi Double Room Smoking

  • Max. aantal: 2
  • 1 Double Bed

Twin Room Smoking

  • Max. aantal: 4
  • 2 Double Beds
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
2-10-32 Kitasaiwai, Nishiku, Yokohama, Kanagawa, 220-0004

In de buurt

  • Anpanman Museum - 16 min. wandelen - 1.4 km
  • K-Arena Yokohama - 17 min. wandelen - 1.5 km
  • Yokohama Cosmo World - 3 min. rijden - 2.4 km
  • Pacifico Yokohama - 3 min. rijden - 2.7 km
  • Yokohama-stadion - 4 min. rijden - 3.8 km

Lokaal vervoer

  • Station Yokohama - 9 min. wandelen
  • Station Takashimacho - 16 min. wandelen
  • Tokio (HND-Haneda) - 31 min. rijden

Restaurants

  • ‪コメダ珈琲店 - ‬3 min. wandelen
  • ‪すき家 - ‬2 min. wandelen
  • ‪瀬戸うどん 横浜北幸店 - ‬2 min. wandelen
  • ‪横浜中華そば 維新商店 - ‬1 min. wandelen
  • ‪伊勢料理志摩 - ‬3 min. wandelen

Over deze accommodatie

HOTEL LiVEMAX Yokohamaeki-Nishiguchi

Hotel vlak bij Yokohama-stadion
Niet ver van Anpanman Museum en K-Arena Yokohama ligt HOTEL LiVEMAX Yokohamaeki-Nishiguchi, waar je geniet van een koffiebar/café, een wasserij en nog veel meer. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Een automaat en een lift
Kamervoorzieningen
De 123 kamers zijn inclusief leuke bijkomstigheden zoals laptopwerkplekken en airconditioning, bovenop faciliteiten zoals gratis wifi.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Badkamers met toiletten met elektronische bidets en bad/douchecombinaties
  • Koelkasten, microgolfovens en beperkte schoonmaak

Talen

Japans

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Een koffiebar/café

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Microgolfoven op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Automaat
  • Receptie met beperkte openingsuren
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (eenmaal per verblijf)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Toilet met elektronisch bidet

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • Koelkast
  • Microgolfoven

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks geopend van 08.00 uur tot 23.00 uur.
Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je JPY 2000 per huisdier, per nacht
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
Alleen honden zijn toegestaan
2 in totaal (tot 10 kg per huisdier)
Huisdieren mogen niet zonder toezicht worden achtergelaten
Alleen bepaalde kamers, beperkingen van toepassing. Huisdiervriendelijke kamers kunnen worden aangevraagd door de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging te contacteren.
Er is een voer- en drinkbak beschikbaar

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 5 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor huisdieren: JPY 2000 per huisdier, per nacht
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

LiVEMAX YOKOHAMAEKI-NISHIGUCHI Yokohama
HOTEL LiVEMAX YOKOHAMAEKI-NISHIGUCHI Yokohama
LiVEMAX YOKOHAMAEKI-NISHIGUCHI
Hotel HOTEL LiVEMAX YOKOHAMAEKI-NISHIGUCHI Yokohama
Yokohama HOTEL LiVEMAX YOKOHAMAEKI-NISHIGUCHI Hotel
Hotel HOTEL LiVEMAX YOKOHAMAEKI-NISHIGUCHI
Livemax Yokohamaeki Nishiguchi
HOTEL LiVEMAX Yokohamaeki Nishiguchi
HOTEL LiVEMAX Yokohamaeki-Nishiguchi Hotel
HOTEL LiVEMAX Yokohamaeki-Nishiguchi Yokohama
HOTEL LiVEMAX Yokohamaeki-Nishiguchi Hotel Yokohama

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij HOTEL LiVEMAX Yokohamaeki-Nishiguchi?

Ja, bij deze accommodatie zijn honden met een gewicht van maximum 10 kg per huisdier toegestaan (maximum 2 in totaal). Er geldt een toeslag van JPY 2000 per huisdier, per nacht. Hulpdieren betalen geen toeslag.

Hoeveel kost een verblijf bij HOTEL LiVEMAX Yokohamaeki-Nishiguchi?

Vandaag, 13 jul. 2025, kost een verblijf bij HOTEL LiVEMAX Yokohamaeki-Nishiguchi van één nacht voor twee volwassenen op 31 jul. 2025 min. € 40,47, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent HOTEL LiVEMAX Yokohamaeki-Nishiguchi voor parkeren?

Bij dit hotel zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij HOTEL LiVEMAX Yokohamaeki-Nishiguchi inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij HOTEL LiVEMAX Yokohamaeki-Nishiguchi uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Waar staat HOTEL LiVEMAX Yokohamaeki-Nishiguchi?

Dit hotel ligt in Stadscentrum van Yokohama, op 2 km afstand van Mitsuzawa-park en Anpanman Museum. Yokohama-stadion ligt op 3,8 km. Station Yokohama ligt op 9 minuten wandelen en naar Station Hiranumabashi is het 12 minuten wandelen.

Beoordelingen over HOTEL LiVEMAX Yokohamaeki-Nishiguchi

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 43 van 265 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 74 van 265 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 88 van 265 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 35 van 265 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 25 van 265 beoordelingen

6,8/10

Netheid

6,6/10

Personeel en service

6,2/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

??

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
フロントスタッフの対応が杜撰。 ガムを噛みながらの対応はさすがにホスピタリティがなさすぎる。 わざと評判下げようとしているのかと錯覚するほど酷かった。
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

masako

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

まさえ

1 nacht verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

あゆみ

Zakenreiziger
お値段も安く快適でした。 周りにカフェやコンビニや飲食店もたくさんあり、便利でした
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Shinichi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

??

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
チェックイン時早口過ぎる「従業員さんは毎回の事だけどこちらは不慣れなため戸惑う」 チェックイン機での入力事項多い チェックイン機での支払い金額は確認しましょう。気付かないと倍額支払う事になります。
2 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Jean Rene

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Only spent one night after a cruise while waiting for further travel to Kyoto. Only stayed for a rest so cannot comment about the neighbourhood.
1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Alexander

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in april 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Taiki

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
受付スタッフはとても親切で笑顔があって良い人でした。 ただ、期待する方が間違ってるのだと思いますが、部屋が汚かったです。 鏡が水垢だらけで見えないし、曇り止めも過去にかけた痕跡は感じましたが… 空気清浄機は水の補充が必要なので開けたら危険を感じました。なので使いませんでした。 値段がめちゃくちゃ安いわけでもないし、泊まるホテルがない時の最終手段として使いたいです。 外国の方でしたが、スタッフは本当親切丁寧でした。
1 nacht verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

AKIRA

11 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2025

4/10 – Matig

MICHIYO

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
もう少し 清潔感が欲しい タオルが古い
1 nacht verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

RUMI

1 nacht verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Shyam

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Na
2 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

MARI

Negatief: Personeel en service
フロントの従業員がずっと喋りっぱなしだった
1 nacht verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

SHUHEI

1 nacht verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

HITOMI

1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

kyoko

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Yuji

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
禁煙ルームではなく 外に喫煙所がない タクシーを頼んだがセルフサービス 外国観光客にはハードル高い
2 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

??

Positief: Netheid
VODの券売機は設置してあるのに、いざ購入して部屋で見ようとしたらVODが無かった。 返金してもらえたが、見れないなら見れないで部屋に表示か予約時にその旨を記載して欲しかった。
1 nacht verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Takayoshi

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service

荷物預かってもらえない

雨の中荷物預けようとホテルに行きましたが、荷物預かってもらえず最悪でした チェックイン後部屋に行くと、 廊下で清掃の人なのか、大きい声でしゃべっていて、ちょっとうるさかったのを感じました。 部屋の方ですが、凄くきれいに清掃されていて 気持ちよく過ごせました ありがとうございます
1 nacht verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

hideo

1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

makoto

2 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

TOMONORI

Zakenreiziger
Positief: Netheid
ビジネスホテルはこの程度だと思う。
2 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

HITOSHI

2 nachten verbleven in februari 2025