KJ Hotel Yogyakarta
Luxe hotel met een volledig uitgeruste spa en gratis valetparkeerservice
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor KJ Hotel Yogyakarta





Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 34
inclusief belastingen en toeslagen
27 jul - 28 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 slaapkamer laden

Deluxe kamer, 1 slaapkamer
Hoogtepunten
Balkon of terras
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een minibar
Alle foto's voor Junior suite laden

Junior suite
Hoogtepunten
Balkon of terras
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Balkon of terras
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een minibar
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jalan Parangtritis No 120, Mantrijeron, Yogyakarta, Special Region of Yogyakarta, 55141
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

The Alana Hotel & Conference Center Malioboro Yogyakarta by ASTON
The Alana Hotel & Conference Center Malioboro Yogyakarta by ASTON
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.6 van 10, Uitstekend, 152 beoordelingen
De prijs is € 40
inclusief belastingen en toeslagen
31 jul - 1 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer IDR 140000 voor volwassenen en IDR 70000 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 150000 per voertuig (enkele reis, voor maximum 4 personen)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
KJ HOTEL Yogyakarta
KJ Yogyakarta
KJ HOTEL
KJ Hotel Yogyakarta Hotel
KJ Hotel Yogyakarta Yogyakarta
KJ Hotel Yogyakarta Hotel Yogyakarta
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over KJ Hotel Yogyakarta
Beoordelingen
7,6
Goed
7,6/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
10/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
29 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
6 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2024
4/10 – Matig
Janella
16 mrt 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Never againn :(
Janella
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met partner
1 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
agung
26 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
totally recomended
agung
2 nachten verbleven in december 2018
4/10 – Matig
Kadeky, Tokyo
31 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Kadeky
4 nachten verbleven in juli 2018
6/10 – Redelijk
sandra, valencia
14 jul 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
Hotel bonito pero habitaciones poco Higiénicas
sandra
2 nachten verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Steph
11 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel
Steph
3 nachten verbleven in juli 2018
6/10 – Redelijk
R, UK
3 jun 2018
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
Good hotel but need a better management
R
3 nachten verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
Yoi
20 mrt 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice place
Yoi
4 nachten verbleven in maart 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 mrt 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in maart 2018
8/10 – Goed
hong, korea
29 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good for family
hong
3 nachten verbleven in augustus 2017
10/10 – Uitstekend
Andrzej
17 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Polecam
Andrzej
2/10 – Ontzettend slecht
miketomo, java
13 mrt 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
terrible
miketomo
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 jan 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
hotel nyaman dan bersih
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Budi aria
2 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel yg susuai expectation

Budi aria
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 dec 2016
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel yang cukup nyaman
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
the best choice ever
Geverifieerde reiziger
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Vluchten
Pakketten
Vakantiehuizen