Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Nuova Mestre





Overweeg een verblijf bij Hotel Nuova Mestre en geniet van een bar, een businesscentrum en een restaurant. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 125
inclusief belastingen en toeslagen
1 sep - 2 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 1 slaapkamer laden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 1 slaapkamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, 1 slaapkamer laden

Standaard eenpersoonskamer, 1 slaapkamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard vierpersoonskamer, 1 slaapkamer laden

Standaard vierpersoonskamer, 1 slaapkamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer, 1 slaapkamer laden

Standaard driepersoonskamer, 1 slaapkamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Alle foto's voor Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 1 slaapkamer laden

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 1 slaapkamer
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Misschien vind je dit ook leuk

Palazzo San Luca
Venetië centrum
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Roomservice
9.0 van 10, Fantastisch, 550 beoordelingen
De prijs is € 244
inclusief belastingen en toeslagen
31 aug - 1 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Via Miranese, 169, (Ang. Via Liguria, 4), Mestre, VE, 30174
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft een belasting die bij de accommodatie verrekend wordt. Deze belasting geldt niet voor inwoners van Venetië en kinderen tot 10 jaar oud jaar. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen – na overlegging van de juiste documentatie bij de accommodatie – voor patiënten en hun verzorgers, en voor mensen die voor specifieke doeleinden/diensten in de stad verblijven. Er is 30% korting van toepassing tussen 1 en 31 januari.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 januari t/m 31 januari betaal je EUR 2.40 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.20 per nacht voor gasten tussen 10 en 16 jaar oud.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 februari tot 31 december betaal je EUR 3.50 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.70 per nacht voor gasten tussen 10 en 16 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 5 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 50 per persoon (enkele reis)
- Toeslag voor extra bed: EUR 25.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft haar officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Nuova Hotel Mestre
Nuova Mestre
Hotel Nuova Mestre Province Of Venice, Italy
Hotel Nuova Mestre
Hotel Nuova Mestre Hotel
Hotel Nuova Mestre Mestre
Hotel Nuova Mestre Hotel Mestre
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Nuova Mestre
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie en kleine kinderen
9 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Susanna, Den Haag
3 mei 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Susanna
8/10 – Goed
M., Arnhem
17 okt 2015
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede Venetië aansluiting
M.
10/10 – Uitstekend
Stefano
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stefano
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Virginie
12 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Virginie
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
yolanda
11 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
yolanda
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Kareemah, Brooklyn
18 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kareemah
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Franca
7 sep 2024
Positief: Netheid, voorzieningen
Franca
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Roland
20 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roland
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Francesco
7 apr 2024
Francesco
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
FIORISA
Reisde met partner
24 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
FIORISA
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
TAEHYUN
25 jul 2023
TAEHYUN
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
abraham
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
28 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
abraham
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
10 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Jan
27 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jan
4 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Jan
19 jul 2022
Jan
2 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Eduardo
Reisde met familie
10 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eduardo
2 nachten verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Marcello
Zakenreiziger
21 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Passando per Venezia
Marcello
2 nachten verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
Marco
2 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marco
1 nacht verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Kurt Pauline
Zakenreiziger
18 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kurt Pauline
1 nacht verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
DOHYUN
Zakenreiziger
5 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
DOHYUN
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Parvinder kaur
Reisde met familie
2 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parvinder kaur
1 nacht verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
ANTONIO FABRIZIO
Zakenreiziger
25 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ottimo!
ANTONIO FABRIZIO
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Noor
22 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Noor
2 nachten verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
12 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2021